Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polaków"...

Data: 2009-05-15 15:29:36
Autor: matador
Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polaków"...
Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polaków wyssanym z mlekiem matki" należy karać równie surowo, jak negacjonistów Holocaustu?
Hoćby symbolicznie i "medialnie"?

matador.

Data: 2009-05-15 15:32:05
Autor: raff
matador pisze:
Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polaków wyssanym z mlekiem matki" należy karać równie surowo, jak negacjonistów Holocaustu?
Hoćby symbolicznie i "medialnie"?

alez oczywiscie. Na przyklad roczna prenumerat± Gazety.

R.

Data: 2009-05-15 15:34:08
Autor: matador
raff pisze:
matador pisze:
[...]

Przymusowe ogl±danie ransmisji z obrad Parlamentu Izraela też byłyby jak±¶ propozycj± kary.

matador.

Data: 2009-05-15 15:44:05
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 15:34:08 +0200, matador napisał(a):

Przymusowe ogl±danie ransmisji z obrad Parlamentu Izraela też byłyby jak±¶ propozycj± kary.

To raczej byłby dokształt.
Piotr

Data: 2009-05-15 15:50:51
Autor: matador
Piotr pisze:
[...]

Zapomniałem dodać, że zakończony egzaminiem... na ławeczce "waterboardingu".

matador.

Data: 2009-05-15 16:09:43
Autor: bolek
Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polakó w"...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gujr9n$86i$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polaków wyssanym z mlekiem matki" należy karać równie surowo, jak negacjonistów Holocaustu?
Hoćby symbolicznie i "medialnie"?

matador.

A czy kto¶ karze mo¶ków za antypolonizm wyssany z mlekiem Salci ?
A czy żyd może istnieć bez antysemity ?

bolek

Data: 2009-05-15 18:43:34
Autor: CYC
[...]

Oczywiscie !! i to nie symbolicznie i nie medialnie a najnormalniej na swiecie kryminalem . Nie byloby to zadne nowum bo jak sam piszesz , zydzi bez wahania karaja za negowanie holokaustu i za oczernianie ich .

cyc

cyc

Data: 2009-05-15 12:31:15
Autor: mwisniewski2008
On 15 Maj, 18:43, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "matador" <mata...@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶cinews:gujr9n$86i$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

swiecie kryminalem . Nie byloby to zadne nowum bo jak sam piszesz , zydzi
bez wahania karaja za negowanie holokaustu i za oczernianie ich .

Powinnismy sie od Zydow odrozniac: nalezy antysemitzm uznac za
normalna postawe.

Czy obrońców tezy o "antysemityĽmie Polaków"...