Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi AIDS?ch ?

Data: 2009-04-03 09:39:16
Autor: boukun
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi AIDS?ch ?

Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:65359fb0-6574-49ed-badd-acd6e411cc85v15g2000yqn.googlegroups.com...
Noo ? Jak myslicie ?

Mi jak sie skóra podwinie i tak zaciagne slipy, to zaraz sie poprawiam i w miejscu publicznym po jajach szudram, bo mnie cos w zoladz gryzie... Ja nie wiem, jak moga ludzie co maja za krótka skóre z tym zyc?

boukun

Data: 2009-04-03 09:46:24
Autor: Panslavista
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi AIDS?ch ?

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci

> [...]

nie
wiem, jak moga ludzie co maja za krótka skóre z tym zyc?

No wlasnie, biedny glupek, który na stare lata da se ostrugac - musi fujare
w woreczku nosic...
Naplet to potega!!!  ;-)))))))))))))

Data: 2009-04-03 12:01:18
Autor: mwisniewski2008
On 3 Kwi, 09:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:65359fb0-6574-49ed-badd-acd6e411cc85v15g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

miejscu publicznym po jajach szudram, bo mnie cos w zoladz gryzie... Ja nie
wiem, jak moga ludzie co maja za krótka skóre z tym zyc?

Tak samo, jak moga zyc z krotkim wzrokiem, krotka  wyobraznia, krotka
pensja...
Przyroda jest przebogata.

Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi AIDS?ch ?