Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?

Data: 2009-04-03 00:10:50
Autor: mwisniewski2008
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?
Noo ? Jak myslicie ?

Data: 2009-04-03 09:19:02
Autor: Panslavista
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?

Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci
Noo ? Jak myslicie ?

Jak pala tarta od dziecka to nieczula na zwykle slizganie w pochwie, wtedy
delikwent szuka rozladowania na inne sposoby, pewnie i pedofilskie.
Zwlaszcza, ze talmudycznie sziksy moga byc uzywane od 3 roku zycia, czyli
mówiac po polsku gdy noga grubsza od ch.ja...

Data: 2009-04-03 09:21:38
Autor: jadrys
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?
mwisniewski2008@googlemail.com pisze:
Noo ? Jak myslicie ?

To już Ty powinieneś wiedzieć najlepiej..

--
Linuks to system dla myślących użytkownikĆ³w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĆ³wnież ja

Linux ą¤•ą„‡ ą¤ą¤• ą¤Ŗą„ą¤°ą¤¤ą¤æą¤­ą¤¾ą¤¶ą¤¾ą¤²ą„€ ą¤¹ą„ˆ

ą¤®ą„ˆą¤‚ ą¤­ą„€ą„€

Data: 2009-04-03 09:25:44
Autor: Panslavista
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?

Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci
Noo ? Jak myslicie ?

Na zamówienie prowokatorki:

"Przyszedl do nas on, czarny jak diabel - pamietam jak przez mgle to zimno.
Starsza córka sasiadki mówila - dzis na ciebie kolej. Jaka kolej, u nas nie
ma fu-fu... Jej mlodsza siostra powiedziala - bedziesz miala dotyk. Bedzie
ciebie bolalo. Dobrze ci tak. Mamele i tatele zasmuceni wyszli. Diabel
przewrócil mnie na lózko, smierdzial i sapal, zadarl mi kiece, wstydzilam
sie. Nagle straszny ból porazil mnie cala, wrzasnelam. Jestem mala i drobna,
tylko ja jedna umialam zalozyc nogi za glowe. Obie. Bolalo, a on pchal ten
ból we mnie coraz dalej i dalej. Podwinelam nogi i uderzylam w to co mnie
rozdzieralo zywcem. Diabel zacharczal i spadl na podloge. Wybaluszyl oczy,
pejsy przykleily mu sie do oslinionej geby. Tak smiesznie ciamkal jak karp,
zanim stal sie karpiem po zydowsku. Nie moglam sie ruszyc, powalona bólem,
ale paskudny widok diabla z zadartym chalatem dodal mi sil, potykajac
wybieglam z domu. Blady tatele zlapal mnie na rece i pobiegl ze mna w pole z
dala od domu. Jeszcze nigdy nie slyszalam, zeby tak przeklinal rebusa i
tolkmud. A nawet yohele czy jawiele, nie wiem co to jest... Pózniej mamele
cicho opowiadala tatele, ze pomogla mu wstac i polozyla na lózko, chciala
zalagodzic, polozyla sie kolo niego i glaskala to co mnie rozdzieralo.
pózniej weszla na niego. Rebus, bo tak nazywali diabla zrobil ja
nauczycielka. Tatele mówil pózniej, ze moje mlodsze rodzenstwo nie jest
jego. Dzieci na mamele mówily psorka - podobno sa takie psy, o niebieskich
oczach"...

Data: 2009-04-03 09:39:16
Autor: boukun
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi AIDS?ch ?

Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:65359fb0-6574-49ed-badd-acd6e411cc85v15g2000yqn.googlegroups.com...
Noo ? Jak myslicie ?

Mi jak sie skóra podwinie i tak zaciagne slipy, to zaraz sie poprawiam i w miejscu publicznym po jajach szudram, bo mnie cos w zoladz gryzie... Ja nie wiem, jak moga ludzie co maja za krótka skóre z tym zyc?

boukun

Data: 2009-04-03 09:46:24
Autor: Panslavista
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi AIDS?ch ?

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci

> [...]

nie
wiem, jak moga ludzie co maja za krótka skóre z tym zyc?

No wlasnie, biedny glupek, który na stare lata da se ostrugac - musi fujare
w woreczku nosic...
Naplet to potega!!!  ;-)))))))))))))

Data: 2009-04-03 12:01:18
Autor: mwisniewski2008
On 3 Kwi, 09:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:65359fb0-6574-49ed-badd-acd6e411cc85v15g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

miejscu publicznym po jajach szudram, bo mnie cos w zoladz gryzie... Ja nie
wiem, jak moga ludzie co maja za krótka skóre z tym zyc?

Tak samo, jak moga zyc z krotkim wzrokiem, krotka  wyobraznia, krotka
pensja...
Przyroda jest przebogata.

Data: 2009-04-03 17:26:12
Autor: Scoffer
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?
On Fri, 3 Apr 2009 00:10:50 -0700 (PDT),
mwisniewski2008@googlemail.com wrote:

Noo ? Jak myslicie ?

 a jek jest w towim przypadku ?

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-03 11:56:32
Autor: mwisniewski2008

mwisniewski2...@googlemail.com wrote:
> Noo ? Jak myslicie ?

 a jek jest w towim przypadku ?

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/http://miniurl.pl/manie2006http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Ten temat nie dotyczy mojeg h**a. Jak chcesz, to Ci podesle stosowna
fotografie.

Pytanie zadalem z pozycji badacza socjalno-bahawiorystycznego.

Natomiast, jesli chodzi o nosicielstwo sklonnosci pedofilskich, to
jest ono dosyc powszechne.
Neutralizowane jest u wiekszosci ludzi zahamowaniami spoleczno-
etycznymi.
I tutaj jest ten pies pogrzebany: Zydzi nie czuja sie za bardzo
zwiazani wartosciami rodzinno-spoleczno-moralnymi.
To narod bardzo rewolucyjny - przewraca tradycyjne wartosci do gory
nogami.
Dlatego nie przejmuje sie moralnymi zakazami w dziedzinach, w ktorych
prawo wielu krajow te zakazy sankcjonuje.
Stad tak wiele afer pedofilskich z udzialem Zydow !

Pozdrawiam
E-zop

Data: 2009-04-04 07:48:15
Autor: Scoffer
Czy obrzezanie sprzyja rozwojowi sklonnosci pedofilskich ?
On Fri, 3 Apr 2009 11:56:32 -0700 (PDT),

 dolacz lupe...