Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?

Data: 2009-10-02 19:05:57
Autor: MarekZ
Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:c565e868-805d-4f03-ae4c-5df911ff62d1e12g2000yqi.googlegroups.com...

Czy Aquarius i cały ten "jazz, wine and dine" warte są dwunastu
tysiecy obrotu na koncie ? Czy są na Grupie osoby zadowolone z usług
Multi ? I bynajmniej nie chodzi o kawę w saloniku..;-)

A o co chodzi jeśli nie o kawę? O oferty "klubowe"? :DDD
Tu nie ma jakiejś rzeczywistej wartości dodanej oprócz tego co jest wprost napisane (zalety karty debetowej i kredytowej). Jako klienta na lokaty 4%, fundusze albo struktury Cię raczej nie widzę. ;-)

To wprawdzie raczej oczywiste, ale pamiętaj, że transfery on-line do/z DI BRE nie wliczają się do tego limitu 12k. Jeśli będziesz robił przekształcenie w drodze konwersji istniejącego rachunku z linią, nadmień subtelnie doradcy, że nie życzysz sobie jakichś problemów z opłatą za prowadzenie rachunku za jakieś 2 czy 3 dni, która czasami mimochodem się pobiera przy okazji konwersji.

Z obsługą na pewno jest lepiej niż w mBanku, ale w zasadzie do czego Ci ta obsługa? Co będziesz głównie robił na tym rachunku. To jest rachunek z wysokim stopniem onlajnowości i tyle. Pamiętam jednak, że chyba Mithos nie był zadowolony, tylko nie pamiętam dlaczego.

Data: 2009-10-02 10:11:58
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 19:05, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

[...]

Jak zawsze, chodzi o kartę, która można użyc jako linii
kredytowej...;-) Nie dostanę karty AQ, jesli nie będę miał tego
cholernego rachunku...I kółko się zamyka. A jak już mam miec tam
rachunek, to muszę zrobić porządek z innymi, bo inaczej przekroczę
dziesiątkę i się do reszty pogubię...;-)

Data: 2009-10-02 19:18:00
Autor: MarekZ
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:cf1b0758-8bb0-4893-bb03-fba270e6223bd10g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Ta KK jest szczególnie spektakularna w kontekście warunków linii AQ 13,75% + 1,2% prowizji, czy w drodze szczególnego wyjątku 0,8%.

Ale pamiętasz, że w Multi tylko 50% limitu KK może być wykorzystane na transakcje gotówkowe? No i jednak latanie do bankomatu jest pewnym dyskomfortem w stosunku do przelewu.

Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie chyba nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(

Data: 2009-10-02 10:20:50
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 19:18, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Ale pamiętasz, że w Multi tylko 50% limitu KK może być wykorzystane na
transakcje gotówkowe?

Tego nie wiedziałem...Nie ma możliwości zmiany powyższego ?

Czyli nie będzie to konwersja istniejącego rachunku? To w takim razie chyba
nie będzie to też dla tej KK procedura uproszczona. :(

Kartę chciałem uzyskac w drodze "przeniesienia"... Gość powiedział mi,
ze jest to możliwe.

Data: 2009-10-02 19:23:32
Autor: MarekZ
"szczurwa" <szczurwa@gmail.com> wrote in message news:a35b9d3a-6b33-4aec-97d1-656e4a643e48l9g2000yqi.googlegroups.com...

Tego nie wiedziałem...Nie ma możliwości zmiany powyższego ?

Nie ma..., więc limit musisz dostosować lub jednak podzielić jakoś między kartę a linię.

Kartę chciałem uzyskac w drodze "przeniesienia"... Gość powiedział mi,
ze jest to możliwe.

Hmmm.... Z doradcą AQ nie będę się kłócił. :DDD Skoro jest, to jest.

Data: 2009-10-02 10:28:31
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 19:23, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Hmmm.... Z doradcą AQ nie będę się kłócił. :DDD Skoro jest, to jest.

Oficjalna strona też potwierdza taką możliwość.

http://www.multibank.com.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_aquarius/

Wyglada na to, zee Doradca odrobił lekcje i wie, czym handluje..;-)

Data: 2009-10-02 19:32:20
Autor: MarekZ

http://www.multibank.com.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_aquarius/

Wyglada na to, zee Doradca odrobił lekcje i wie, czym handluje..;-)

Poczekajmy na PRAKTYKĘ. Jak Cię znam z grupy to nie będziesz tam przenosił limitu 10 czy 20k. :D

Data: 2009-10-02 10:42:42
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 19:32, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Poczekajmy na PRAKTYKĘ. Jak Cię znam z grupy to nie będziesz tam przenosił
limitu 10 czy 20k. :D

Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?

Data: 2009-10-02 20:00:48
Autor: MarekZ

Myślałem o dwóch kartach po 25 k. Zobaczymy, ale to nie wcześniej niż
na przełomie roku. A tak na marginesie: masz jakiś pomysł na
przeniesienie platyny 75 k z mBnku ?

Uważam, że dowiodłem iż w procedurze uproszczonej nie da się znikąd donikąd przenieść limitu wyższego niż 50k. Tzn. przenieść sobie możesz, ale w banku docelowym albo obniżą limit wynikowy do 50k, albo bye bye proceduro uproszczona. Bardzo bym chciał abyś obalił tę tezę. :-) Nie sprawdzałem wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.

Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.

I taka uwaga jeszcze, ja to testowałem około pół roku temu, w sumie uświadomiłem sobie teraz, że to nie był najlepszy czas. Może coś uległo zmianie, nie posprawdzałbyś? W końcu choćby do mBanku kiedyś się dało. Do ING normalnie się nie dało, ale jak się podzieliło na kawałki (kilka kart docelowych) to się dało. Potem można te karty połączyć, ale w ING dla Ciebie tylko MC-P się nadaje.

Data: 2009-10-04 07:47:04
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 20:00, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

I taka uwaga jeszcze, ja to testowałem około pół roku temu, w sumie
uświadomiłem sobie teraz, że to nie był najlepszy czas. Może coś uległo
zmianie, nie posprawdzałbyś?

Cały czas próbuję. Mam wrażenie, że banki, pomimo prasowo
deklarowanego optymizmu, bardzo ostrożnie podchodzą do tych kwestii,
zwłaszcza jeśli po BIK-u widzą, że do sprawy podchodzi zawodowiec w
kwestii "przenoszenia". Kiedyś Mithos pytał się, gdzie jest kryzys. Ja
myślę, ze jest on dopiero przed nami, wyziera dyskretnie z prac nad
ustawą budżetową. I banki o tym wiedzą. Liczni ekonomiści - Bugaj,
Szewczak - również wypowiadają się ostrożnie na temat ewentualnych
perspektyw uniknięcia jakiegoś załamania. Nie jestem ekonomistą, ale
wyczuwam, że coś wisi w powietrzu, zamierzałem starać się o duży
kredyt inwestycyjny na budowę fabryczki i mam złe przeczucia. Chyba
poczekam.

Data: 2009-10-04 16:55:01
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Kiedyś Mithos pytał się, gdzie jest kryzys.

Wydaje mi się, że kryzys w Polsce ujawni się dopiero w 2010 r. A dopiero   w 2011 r. będzie ciężko, bo trzeba będzie ratować budżet.

--
Mithos

Data: 2009-10-04 07:38:36
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 19:53, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
"szczurwa" <szczu...@gmail.com> wrote in message

> [...]

wprawdzie banków typu Eurobank, ale myślę, że to strata czasu.

Może to jest możliwe w jakichś ofertach private.

Nie da się obalić. Próbowałem. Na chwilę obecną Twój dowód niest
niepodważalny..;-)

Data: 2009-10-03 13:05:38
Autor: wromek
[...]

przy przeniesieniu oproc. jest 9,9 przez rok...

Data: 2009-10-02 21:36:35
Autor: MK
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:cf1b0758-8bb0-4893-bb03-fba270e6223bd10g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Jak zamierzasz wplacac tam ponad 10tys/m-c to mozesz dostac platyne, z taka sama funkcjonalnoscia. Ja w koncem roku bede rezygnowal z AQ i zastanawiam sie wlasnie nad wyrobieniem sobie platynowej. Jak korzystasz z przeniesienia to pierwszy rok oprocentowanie 9,9%.

MK

Data: 2009-10-04 07:48:27
Autor: szczurwa
On 2 Paź, 21:36, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

[...]

Platyny potem nigdzie nie przeniosę, z uwagi na ograniczenia opisane
wyżej przez MarkaZ.

Czy obsługa w Multi jest równie kompetentna jak w mBanku ?