Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Data: 2009-05-27 10:05:38
Autor: newrom
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
On Wed, 27 May 2009 09:44:11 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl>
wrote:

Dzien dobry sie z Panstwem.

czesc

Wystarczylo akurat na bum.

Idzie wiosna beda Kefiry ? Bez sensu.
Zdrowiej bo do bobera nie tak duzo czasu, no i mam nadzieje ze to nie
jest poczatek Twojej ulubionej serii ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-27 10:18:54
Autor: Dziadek Mroz
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Dzien dobry sie z Panstwem.

Czy kierowca puszki miał orażenia?
Ile km jechałes?

DM

Data: 2009-05-27 10:26:11
Autor: Monster
Dziadek Mroz pisze:

Czy kierowca puszki miał orażenia?
Ile km jechałes?

Jakie ma znaczenie ile km ma do roboty?Jeśli chodzi o prędkość pewnie z 200

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-27 10:44:10
Autor: Dziadek Mroz
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Jakie ma znaczenie ile km ma do roboty?Jeśli chodzi o prędkość pewnie z 200

Myślę że zaślepia cię stronniczość.
Badając zdarzenia drogowe należy zachować chlony umysł

DM

Data: 2009-05-27 03:00:30
Autor: artur.zabronski
On 27 Maj, 10:44, "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.M...@wp.pl> wrote:

Myślę że zaślepia cię stronniczość.
Badając zdarzenia drogowe należy zachować chlony umysł

Tego też Cię tatuś nauczył?

--
Artur

Data: 2009-05-27 12:03:28
Autor: Dziadek Mroz
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Tego też Cię tatuś nauczył?

Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko wezwać milicję.
W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

DM

Data: 2009-05-27 12:10:51
Autor: gildor
Dziadek Mroz pisze:
Tego też Cię tatuś nauczył?

Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko wezwać milicję.
W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

byzydura.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 12:14:30
Autor: Monster
Dziadek Mroz pisze:
Tego też Cię tatuś nauczył?

Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko wezwać milicję.
W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

Więc udowodnij mi to przekroczenie,jak to zrobisz?Paszczą? tzn panie władzo no jechał tak: zzziuuum

poproszę więc ten przepis,tatuś może pomóc szukać,bo to potrwa

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-27 12:18:05
Autor: Dziadek Mroz
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
poproszę więc ten przepis,tatuś może pomóc szukać,bo to potrwa

sZUJę że jesteś młody więć zamiast czytania (lol) polecam oglądanie. CSI serial powie ci jak określić po wypadku przędkość pojazdu.

rozbawion DM

Data: 2009-05-27 12:23:43
Autor: gildor
Dziadek Mroz pisze:
[...]

wskaż proszę, paragraf w PoRD, który mówi o współwinie w przypadku przekroczenia prędkości. PoRD jest dostępny w internecie, myślę, że dasz radę go znaleźć.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 12:32:26
Autor: Sqeeb
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
On Wed, 27 May 2009 12:23:43 +0200
gildor wrote:

> [...]

Po co ma szukać? Z pamięci Ci przytoczy rozdział, punkt i paragraf...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 12:54:36
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090527123226.2588a29c.sqeebinternet.community...
Po co ma szukać? Z pamięci Ci przytoczy rozdział, punkt i paragraf...
Nie przytoczy, rozbawion ci on jest.
Inna sprawa, ze potrafi byc fkurfjajacy jak malo kto.

pozdr

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-27 13:12:47
Autor: Sqeeb
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
On Wed, 27 May 2009 12:54:36 +0200
BartekGSXF wrote:

>Po co ma szukać? Z pamięci Ci przytoczy rozdział, punkt i paragraf....
Nie przytoczy, rozbawion ci on jest.
Inna sprawa, ze potrafi byc fkurfjajacy jak malo kto.

E tam. Nie trza sie dawać wkurwiać...

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 14:42:47
Autor: Arni
BartekGSXF pisze:
[...]

kto? :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-27 14:53:18
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Arni" <arni@NO.spam> napisał w wiadomości news:gvjcg1$sc7$3inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
[...]

No un, ten mroz, ale ja to mam osobistom alergie na Mroza. Tak mi sie zle kojarzy, dziadyga jeden.
:]

pozdr

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Data: 2009-05-27 15:15:43
Autor: Arni
BartekGSXF pisze:

Inna sprawa, ze potrafi byc fkurfjajacy jak malo kto.
kto? :)
No un, ten mroz, ale ja to mam osobistom alergie na Mroza. Tak mi sie zle kojarzy, dziadyga jeden.

nie znam człowieka :)

Data: 2009-05-27 16:26:02
Autor: gildor
Arni pisze:
BartekGSXF pisze:

[...]

ruskim prezenty nosi.

--
- gildor
9'99

Data: 2009-05-27 19:16:48
Autor: Jacot
Arni <arni@NO.spam> wrote:

BartekGSXF pisze:
[...]

PoRD?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-05-27 13:53:30
Autor: newrom
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
On Wed, 27 May 2009 12:18:05 +0200, "Dziadek Mroz"
<DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote:

poproszę więc ten przepis,tatuś może pomóc szukać,bo to potrwa

sZUJę że jesteś młody więć zamiast czytania (lol) polecam oglądanie. CSI serial powie ci jak określić po wypadku przędkość pojazdu.

A wlasnie, nie wiesz skad oni biora chetnych do rol ofiar ?
Tyle ich ginie, a ciagle ma kto wystepowac! Z drugiej strony skad biora mordercow i ile placa ? Bo za takie
zabojstwo to mozna i czape albo dozywocie dostac. Oplaca sie to
wystepujacym?
Licze na odpowiedz, badaczu wypadkow przez internet

pozdr
newrom

Data: 2009-05-27 16:40:16
Autor: Ivam
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta [OT]
"Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> wrote in message news:gvj411$pqd$1news.onet.pl...
sZUJę że jesteś młody więć zamiast czytania (lol) polecam oglądanie. CSI serial powie ci jak określić po wypadku przędkość pojazdu.

A filmy z Bondem naucza Cie, ze jak zalozysz do zegarka wyciagarke, to przy podnoszeniu calego swojego ciezaru, reka nie zostanie urwana przez pasek zegarka.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-30 09:36:04
Autor: Andrzej Lawa
Dziadek Mroz pisze:
Tego też Cię tatuś nauczył?

Ojciec którego mi zazdrościsz nauczył mnie, żeby nic nie podpisywać tylko wezwać milicję.
W przypadku przekroszenia prędkości moto byłaby to współwina (polecam ProD)

No, przekroszenia to straszna rzecz... Aczkolwiek nie mogę ich znaleźć
ani w przepisach, ani nawet w słowniku!

A żadnego ProdD-a nie mam...

Data: 2009-05-30 00:17:08
Autor: Tytus
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Siemka

***"Dziadek Mroz" \Myślę że zaślepia cię stronniczość.
Badając zdarzenia drogowe należy zachować chlony umysł

Czy chlonny umysl ma cos wspolnego z gabka???Bo jesli tak to z chlorami trzeba pogadac
Tak mi sie zapamietalo z filmikow z podstawowki

--
  T. i żolte
te naszypsze

Data: 2009-05-30 00:21:47
Autor: Arni
Tytus pisze:
[...]

gupis, kazde dziecko wie ze w czasie wypadku rozlewają sie rózne płyny pod drodze. I wtedy rpzydaje sie chlonny umysł słuzb od takich wypadków