Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Data: 2009-05-27 11:03:33
Autor: BartekGSXF
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gvir0c$tsd$1news.onet.pl...

Cale szczescie, zes caly. Pewnie Opiekun czuwal. Moja lepsza polowa po naszym paciaku stwierdzila, ze lepiej teraz tak niz pozniej gorzej. I tego tez sie trzymaj :)

Tym razem panicz mlody wskoczyl korzystajac z minimalnej luki a ja nie trzymalem sie wystarczajaco prawej strony. Wystarczylo akurat na bum.
- mozesz czuc sie prawie niezniszczalny, pamietaj jednak ze jestes takze niewidzialny.
I to jest sedno, calej jazdy na motocyklu. Nie wazne czy 10 km/h czy 300 i tak nas nie widac.

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta