Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Data: 2009-05-27 11:36:15
Autor: Rychu
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Witam
Kefir nie jechal za szybko
jechalem za nim autkiem i widzialem cala sytuacje,
zatrzymali sie wiec pomyslalem ze sie juz dogadaja a ofiar nie bylo wiec pojechalem dalej.
generalnie to chlopak w aucie wynurzal sie bardzo wolno. Ja widzialem go z daleka, gdyby Kefir trabil to moze nic by sie nie stalo
ale gdyby babcia miala wasy to by byla dziadkiem.
dobrze ze zyje
a policje nalezy wzywac
pozdrawiam

Rychu

Data: 2009-05-27 11:54:41
Autor: Marcin N
[...]

Skoro obaj jechali wolno, to czemu Kefir po prostu się nie zatrzymał?

MN

Data: 2009-05-27 11:59:55
Autor: Rychu
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
nie zatrzymał się z bardzo prostego powodu, auto wyjechało z pomiędzy aut stojących w przeciwnym kierunku i jak on wyjechał to Kefir był już dość blisko
generalnie to wiesz: mądry Polak po szkodzie!
dobrze że żyje i nie ma co tu rozstrząsać.

Kefir jeśli potrzebowałbyś świadków to wal do mnie na maila: richardo@o2.pl

Data: 2009-05-27 12:17:48
Autor: Kefir
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Elou!
"Rychu" <richardo00@o2.pl> wrote in message news:gvj2v7$j1j$1inews.gazeta.pl...

nie zatrzymał się z bardzo prostego powodu, auto wyjechało z pomiędzy aut stojących w przeciwnym kierunku i jak on wyjechał to Kefir był już dość blisko

Nieco zdziwiles mnie swym niejszym stwierdzeniem bo:
1. Czy patrzac z odleglosci, conajmniej,100 metrow na dwa obiekty ocenisz dokladnie odleglosc pomiedzy nimi, na osi w ktorej patrzysz, jesli wyraza sie w pojedynczych metrach?
2. Skad wiesz ze nie trabil?
Przy okazji,  ad2 NAPRAWDE nie pamietam. Dzieki za dodatkowe objasnienie.

generalnie to wiesz: mądry Polak po szkodzie!
dobrze że żyje i nie ma co tu rozstrząsać.

Kefir jeśli potrzebowałbyś świadków to wal do mnie na maila: richardo@o2.pl

Dzieki piekne, zakonotowalem.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-27 12:25:54
Autor: Rychu
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Trabienia nie slyszalem
co do okreslania odleglosci to jechalem nie dalej niz 30 m za nim.
wszystko stalo sie szybko i nie chodzi tu o dokladne okreslenie odleglosci.
jesli zamierzasz rozpatrywac to w metrach to jeszcze policz mase, przyspieszenie i zmiennosc wiatru a moze i opór powietrza

pozdrawiam
Rychu

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gvj40d$pnv$1news.onet.pl...

Data: 2009-05-27 13:37:46
Autor: Kefir

Troche sie gubie. Wczesniej napisales:
generalnie to chlopak w aucie wynurzal sie bardzo wolno. Ja widzialem go z
daleka, gdyby Kefir trabil to moze nic by sie nie stalo"
oraz

"Witam
Kefir nie jechal za szybko
jechalem za nim autkiem i widzialem cala sytuacje"

Stad moj wniosek o 100 m bowiem, conajmniej, o tyle oprzedzalem stawke puszek ktore ruszyly z przejazdu kolejowego i ze Scudo pojawilo sie na moim pasie dosc gwaltownie
Zeby nie bylo: nie czepiam sie. Moze cisnienie mnie jeszcze gniecie i gadam jak potluczony? Jeszcze raz dziekuje za zyczliwosc. Probuje poskladac historie spisana atramentem z domieszka adrenaliny dla siebie i dla tych ktorzy umieje czerpac z cudzych doswiadczen. Jesli poskladac Twoje wypowiedzi to, przyznasz, mozna sie zgubic.
 Osadz sam i sie wypowiedz, oczywiscie jesli zechcesz, jako naoczny swiadek. Pomalu i od poczatku.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-27 14:01:48
Autor: BartekGSXF
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gvj8mc$7rg$1news.onet.pl...
Jak zrozumialem Ty trafiles auto noga czy podnozkiem? A kolano cale masz? Zbadaj konczyne cobys pozniej wiekszego problemu nie mial. Mnie facet przejechal clio po stopie i nawet nie bolalo. Pozniej sie okazalo, ze mi zrobil niezla kasze.

Bartek
i rozbity czajnik 6
Ave1,8
EL

Data: 2009-05-27 14:10:02
Autor: Rychu
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
stalem przed przejazdem

wjechales przede mnie

zapory sie podniosly

ruszyles a ja za toba

nie jechales szybko, mysle ze moze 70.

Jechalem za toba tak jak pisalem ok. 30 m

W pewnej chwili zobaczylem jak ze sznura aut wynurza sie biale auto.

Nie wiem czy tak bylo czy to moje subiektywne wrazenie ale wydawalo mi sie ze sie zawahales czy hamowac czy przejedziesz.

W tym momencie ja znacznie zwolnilem i widzialem jak uciekasz na prawa strone ale sie nie udalo. Trafil Cie.

Wygladalo to tak jakby Cie trafil w tylna czesc motocykla a nie w noge.

Polecialo troche plastików.

Generalnie nie wiem czy miales szanse na skuteczne hamowanie.

Auto wynurzalo sie wolno ale mogles go nie widziec bo wysuwalo sie zza duzego auta.

Jestem pewien ze auto nie wyjechalo gwaltownie.

Jest jedno pewne ze on nie powinien wyjechac jezeli sie nie upewnil ze nic nie jedzie.

Tak jak juz pisalem, jakby co to pisz na priwa.

Moze to wszystko brzmialo chaotycznie ale moze to ja jestem taki chaotyczny.

Pozdrawiam

Rychu

Data: 2009-05-27 13:52:16
Autor: kakmar
Dnia 27.05.2009 Rychu <richardo00@o2.pl> napisał/a:

Generalnie nie wiem czy miales szanse na skuteczne hamowanie.

Auto wynurzalo sie wolno ale mogles go nie widziec bo wysuwalo sie zza duzego auta.

Jestem pewien ze auto nie wyjechalo gwaltownie.

Im dalej jesteś od obserwowanego poruszającego się obiektu, tym jego
ruch wydaje się być wolniejszy. Wasza różna ocena może wynikać tylko z
odległości do wyjeżdżającego. Kefir powinien wcześniej móc zauważyć auto (o ile droga była prosta),
ale też dla niego wszystko działo się kila razy szybciej, tylko dlatego
że był blisko. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2009-05-27 14:23:52
Autor: Kefir
"Rychu" <richardo00@o2.pl> wrote in message news:gvjaj8$mgm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Teraz juz nie brzmi. Dzieki za pomoc.
Renault Megane? W lusterkach wydawalo mi sie ze jest za mna sporo dalej niz 50m. Ruszylem dynamicznie lecz nie przyspieszalem zbytnio,  licznikowo mialem cos ok. 60-65 km/h. Na tej drodze, wiedzac jak ciezko wlaczyc sie do ruchu gdy jest korek, czesto zatrzymuje sie by takich wpuscic wiec nie zauwazenie grata w pore bylo dla mnie najwieksza zagwozdka. Nie potrafilem zrekonstruowac czy wynurzyl sie zza czegos wiekszego czy tez bylem slepy - dzieki wiec za info. Hamowanie bardzo ogranicza manerownosc. Praktycznie, uwazam ze ma sens jedynie jesli nie ma drogi ucieczki a ja swoja zobaczylem.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-27 14:37:11
Autor: Rychu
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gvjbcp$g5j$1news.onet.pl...
[...]

Kefir ja jezdze MONDEO srebrnym 2,5 V6 i tez dosc dynamicznie, moze dlatego jakos mi tam nie uciekles :)
jestes z Piaseczusets??

Data: 2009-05-27 14:41:56
Autor: Dziadek Mroz
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
nie jechales szybko, mysle ze moze 70.

To 20km więcej niż 50 km.

DM

Data: 2009-05-27 14:46:34
Autor: gildor
Dziadek Mroz pisze:
nie jechales szybko, mysle ze moze 70.

To 20km więcej niż 50 km.

nie podałeś paragrafu. jesteś niewiarygodny w swoim bełkocie.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-27 14:48:02
Autor: Rychu

Użytkownik "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvjcep$jlf$1news.onet.pl...
nie jechales szybko, mysle ze moze 70.

To 20km więcej niż 50 km.

DM

Napisałem że MYŚLĘ ŻE MOŻE 70
Kefir napisał że jechał ok 60-65 wiec mój błąd jest chyba wybaczalny.
jeśli chodzi o prędkość z jaką poruszają się niektórzy motocykliści to 70 lub 60 km/h to nie jest dzuża prędkością

Pozdrawiam
Rychu

Data: 2009-05-27 14:51:14
Autor: Mariusz Kruk
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dziadek Mroz"
nie jechales szybko, mysle ze moze 70.
To 20km więcej niż 50 km.

O, od kiedy szybkość może być większa od odległości?

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Microsoft Office 2000: Wiatr w żagle
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ]

Data: 2009-05-27 14:56:08
Autor: Kefir
"Rychu" <richardo00@o2.pl> wrote in message news:gvjc5v$d$1inews.gazeta.pl...

Kefir ja jezdze MONDEO srebrnym 2,5 V6 i tez dosc dynamicznie, moze dlatego jakos mi tam nie uciekles :)
jestes z Piaseczusets??

Aaa!!! ;) Nie kontroluje lusterka co pol sekundy. Rzeczywiscie dynamicznie jezdzisz ;)
Jestem naplywowy z Wro, obecnie Piaseczno, przy "bazarku".

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-27 15:01:02
Autor: Rychu
Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta
Klasa ja mieszkam

Uzytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisal w wiadomosci news:gvjd99$mcu$1news.onet.pl...
[...]

Klasa ja mieszkam na nowym osiedlu przy magazynach.
poruszam sie równiez HORNETEM 600 tytanowy mat - dozoba na miescie :)
a jak noga??

Data: 2009-05-27 15:57:23
Autor: zbigi
Kefir napisał(a):
"Rychu" <richardo00@o2.pl> wrote in message
[...]
Jechalem za toba tak jak pisalem ok. 30 m
[...]
> W lusterkach wydawalo mi sie ze jest za mna sporo dalej
> niz 50m.

Warning! Obdzekts in mirror kan bi klozer tchen appear.
Albo cos takiego pisza na samochodowych wspolczesnych lusterkach ;)

Wygladalo to tak jakby Cie trafil w tylna czesc motocykla a nie w noge.

Jest to mocno prawdopodobne - dlatego noga boli bo uderzona z boku, a wiekszosc impetu przejal podnozek. Ten co sie skrzywil. Tak se koncypuje...
Kefiru: Zbieraj sie albowiem poniewaz boberowy tez blizej niz sie wydaje ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-27 16:09:25
Autor: Kefir
"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message news:gvjgnh$cb$1news.onet.pl...
Kefir napisał(a):
> [...]

Jest to mocno prawdopodobne - dlatego noga boli bo uderzona z boku, a wiekszosc impetu przejal podnozek. Ten co sie skrzywil. Tak se koncypuje...

Nie, poharatane mam kolano i skore w spodniach na kolanie. Stluczona poteznie jest tez pieta lecz nie z boku a z tylu - skutek zbicia nogi z podnozka. Zderzak pazdzierza , tam gdzie mogl go uderzyc podnozek nie byl nawet drasniety. Pokombinuj sobie jeszcze ;)

Kefiru: Zbieraj sie albowiem poniewaz boberowy tez blizej niz sie wydaje ;)

Piekna figura retoryczna. Dodam ,trzymajac sie tematu przewodniego ostatnich dni,.specjalnie dla niezadowolonych z tutejszych trendow:. gdyby owa figure stworzyl ja ktos spoza smierdzacego TWA, zaprosilbym na piwo, 20-sto letnia whisky czy inna Lafrorz (Laphroaig) bowiem to nie kosztuje. Wiadomo ze ten kto ujada najglosniej i tak pozostanie tam gdzie mu najlepiej czyli za swa klawiatura. Zbigi bedzie zas musial zadowolic sie usciskiem dloni bo moze wypic ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-05-28 06:37:09
Autor: zbigi
Kefir napisał(a):
[...]

A co ja bede kompinowal - gront, zes caly i w miare zdrowy ;)

Kefiru: Zbieraj sie albowiem poniewaz boberowy tez blizej niz sie wydaje ;)

Piekna figura retoryczna. [...]Zbigi bedzie zas musial
zadowolic sie usciskiem dloni bo moze wypic ;)

Dobra, dobra. Zbieraj sie do kupy bo i ja juz prawie Sikorke poskladalem ;)

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-27 13:59:33
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Rychu" <richardo00@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvj4ft$pge$1inews.gazeta.pl...
[...]
Ale kto mial trabic? Kefir? Jak auto wyjechalo nagle z pomiedzy stojacych samochodow na przeciwnym pasie? Kierownik puchy pewnie nie zostawil motocyklowi wiele miejsca na ucieczke i jakiekolwiek dzialenie bo go po prostu nie widzial.
I jeszcze jedno jak je mogles widziec z daleka jadac daleko za Kefirem skoro scudo bylo schowane pomiedzy samochodami?
Wez napisz jeszcze raz jak to bylo, ale tak naprawde :)

--
Bartek
i rozbity czajnik 6

Czy obydwie nogi sa potrzebne czyli jak 10 cm moze szczerze ucieszyc faceta