Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?

Data: 2009-12-04 10:27:46
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?
Witam,

po akcji z Realem, tym razem ochroniarz z Praktikera chciał mi grzebać
po torbie. Tym razem bez bramek, bo w Praktikerze nie ma bramek, ale
przy wejściu nic nie mówił, a przy wyjściu już mi tam, żeby torbę
pokazać w środku. Spławiłem go, to wezwał dowódcę, ale na szczęście tym
razem dowódca tylko przeprosił.

Normalnie nie rozumiem co się dzieje. Od lat kupuję po różnych
targowiskach i nigdy się nie czepiali. A teraz nagle co chwilę... Może
przez to, że się ogoliłem? Jak byłem zarośnięty, to wyglądałem groźniej
i się bali? A teraz ogolony to mniej awanturujący się?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2009-12-04 03:46:10
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Gru, 10:27, Przemysław Adam Śmiejek <niec...@spamu.pl> wrote:
[...]

Zalezy chyba od agencji. Zauwazylem ze jest kilka z ktorych
ochroniarze czepiaja sie torby u faceta ale kobieta z workiem na
smieci przerzuconym przez ramie jest ok. Kilka Dni temu z torba z
aparatem zapikalem na wejsciu do C&A. Ochroniacz przeprosil i spytal
czy moge zostawic torbe w kasie i jak bede wychodzil to ja sobie wezme
i przeniose nad bramka bo jak bedzie pikac przy wyjsciu to on musi
zareagowac. I zeby nie robic mi problemu poradzil takie zachowanie
plus zebym sprawdzil gdzie mam pasek magnetyczny kryty zebym nie pikal
na innych bramkach bo ochroniarze z innych firm moga robic problemy.

Data: 2009-12-04 10:24:42
Autor: witek
Przemysław Adam Śmiejek wrote:

[...]

zmień jeszcze koszule i spodnie na swieze, to przestaną.

Data: 2009-12-04 10:31:08
Autor: Tomek
Dnia 04-12-2009 o 10:27:46 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>  napisał(a):

[...]

Może czytają grupy i też chcą się pośmiać w, nomen omen, realu ;-)

--
Tomek

Data: 2009-12-04 14:57:57
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 04 Dec 2009 10:27:46 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]

Myślę, że po prostu nie budzisz zaufania. Może trzeba krawat zacząć nosić na zakupy? ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 21:44:21
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Fri, 4 Dec 2009 14:57:57 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Myślę, że po prostu nie budzisz zaufania. Może trzeba krawat zacząć nosić na zakupy? ;-)

gdzieś widziałem badania statystyczne, gdzie wynik jest taki, że ci w
krawatach częściej kradną

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

Data: 2009-12-07 09:24:12
Autor: Michał Gut
[...]

krawat to zly pomysl

ilekroc w jakimkolwiek markecie pojawiam sie w koszuli pod krawatem - ogolnie mowiac ubrany dosc przyzwoicie ale bez szalenstw
to nie ma dnia takiego zeby jakas kobieta (zazwyczaj to sa kobiety, strzelam ze z 70%) mnie nie zapytala czy mamy "takie wiadra ale czerwone" albo zeby mnie ktos nie zapytal "gdzie znajde kosiarki do trawy" czy jakies inne pierdoły.
Po prostu notorycznie biora mnie za obsluge sklepu z jakiegos powodu.Co ciekawe - nigdy prawie nei mam stroju podobnego do obslugi...

:)
sir

Data: 2009-12-07 10:35:36
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 07 Dec 2009 09:24:12 +0100, Michał Gut napisał(a):

[...]

Wniosek, że to dobry pomysł, bo biorą Cię za menedżera, więc faktycznie -- bierzesz kosiarkę i idziesz ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-07 12:26:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Michał Gut pisze:
Po prostu notorycznie biora mnie za obsluge sklepu z jakiegos powodu.Co ciekawe - nigdy prawie nei mam stroju podobnego do obslugi...

Wystarczy fakt bycia ostawionym jak stróż w boże ciało. Takie stroje nie
są wybierane dobrowolnie w Polsce, a z musu korporacyjnego, więc uważają
cię za ukorporacyjnionego pracownika targowiska.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?