Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?

Data: 2009-12-04 14:57:57
Autor: Olgierd
Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?
Dnia Fri, 04 Dec 2009 10:27:46 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

Normalnie nie rozumiem co się dzieje. Od lat kupuję po różnych
targowiskach i nigdy siÄ™ nie czepiali. A teraz nagle co chwilÄ™... MoĹĽe
przez to, że się ogoliłem? Jak byłem zarośnięty, to wyglądałem groźniej
i siÄ™ bali? A teraz ogolony to mniej awanturujÄ…cy siÄ™?

Myślę, że po prostu nie budzisz zaufania. Może trzeba krawat zacząć nosić na zakupy? ;-)

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-12-04 21:44:21
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?
Dnia Fri, 4 Dec 2009 14:57:57 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

My¶lę, że po prostu nie budzisz zaufania. Może trzeba krawat zacz±ć nosić na zakupy? ;-)

gdzie¶ widziałem badania statystyczne, gdzie wynik jest taki, że ci w
krawatach czę¶ciej kradn±

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

Data: 2009-12-07 09:24:12
Autor: Michał Gut
[...]

krawat to zly pomysl

ilekroc w jakimkolwiek markecie pojawiam sie w koszuli pod krawatem - ogolnie mowiac ubrany dosc przyzwoicie ale bez szalenstw
to nie ma dnia takiego zeby jakas kobieta (zazwyczaj to sa kobiety, strzelam ze z 70%) mnie nie zapytala czy mamy "takie wiadra ale czerwone" albo zeby mnie ktos nie zapytal "gdzie znajde kosiarki do trawy" czy jakies inne pierdoły.
Po prostu notorycznie biora mnie za obsluge sklepu z jakiegos powodu.Co ciekawe - nigdy prawie nei mam stroju podobnego do obslugi...

:)
sir

Data: 2009-12-07 10:35:36
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 07 Dec 2009 09:24:12 +0100, Michał Gut napisał(a):

[...]

Wniosek, że to dobry pomysł, bo bior± Cię za menedżera, więc faktycznie -- bierzesz kosiarkę i idziesz ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-12-07 12:26:38
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Michał Gut pisze:
Po prostu notorycznie biora mnie za obsluge sklepu z jakiegos powodu.Co ciekawe - nigdy prawie nei mam stroju podobnego do obslugi...

Wystarczy fakt bycia ostawionym jak stróż w boże ciało. Takie stroje nie
s± wybierane dobrowolnie w Polsce, a z musu korporacyjnego, więc uważaj±
cię za ukorporacyjnionego pracownika targowiska.

--
Przemysław Adam ¦miejek

Czy ochroniarzom zaczyna odbijać?