Czy odda?by? ?ycie za ojczyzn??

Data: 2014-02-14 23:03:25
Autor: wt
Czy odda?by? ?ycie za ojczyzn??
*Czyżby zaś przygotowywali do jakiejś awantury głupi naród, co to wszystko kupi? U mnie granice obronności są wyznaczone przez geodetę. A to co za płotem, mam wiecie gdzie...*

Ciekawe rzeczy dyskutanci tu przedstawiają. Tylko że w sytuacjach ekstremalnych obowiązują inne prawa, przestaje istnieć granica wyznaczona przez geodetę. I co wtedy. Statystyki wskazują, że oddziały militarne, dobrze dowodzone, mają małe straty w porównaniu do ludności cywilnej. Te straty znacząco spadają jeśli siły zbrojne odnoszą sukcesy. Kto się nie załapie do formacji to w najlepszym razie będzie kopał, nosił i robił co każą. W Japonii jakoś znajdowano chętnych jako żywe torpedy, ale we Włoszech i w Rzeszy chętnych nie było. Poza tym są różne środki chemiczne, które odpowiednio użyte dodają odwagi. Jak już ktoś się znajdzie w sytuacji, to swoją rolę spełniać musi.

Czy odda?by? ?ycie za ojczyzn??