Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Data: 2015-01-31 15:27:20
Autor: Marek Wisniewski
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Owsiak finansowal Przystanek Woodstock "bez naruszania kwoty zebranej podczas WO¦P"
Mowil, ze finansowal to jedynie z odsetek od tego kapitalu.

Pytanie brzmi: czy odsetki od zebranych pieniedzy nie s± wlasnoscia fundacji i nie powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na mysli - na zakup sprzetu medycznego ?

Data: 2015-02-01 02:02:26
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-02-01 o 00:27, Marek Wisniewski pisze:
[...]

Znasz cał± tre¶ć statutu WO¦P, czy tylko ci się wydaje, że statut składa się z 3 słów: zakup sprzętu medycznego?

Bo niemal każda fundacja ma budżet na działalno¶ć promocyjn±, zgodnie ze swoim statutem.

Data: 2015-02-01 09:36:23
Autor: Liwiusz
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
W dniu 2015-02-01 o 00:27, Marek Wisniewski pisze:
Owsiak finansowal Przystanek Woodstock "bez naruszania kwoty zebranej podczas WOĹšP"
Mowil, ze finansowal to jedynie z odsetek od tego kapitalu.

Pytanie brzmi: czy odsetki od zebranych pieniedzy nie sÄ… wlasnoscia fundacji i nie powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na mysli - na zakup sprzetu medycznego ?

Odsetki na pewno są własnością fundacji wośp, ale nigdzie nie jest
napisane, że wośp musi przeznaczać wszystko na sprzęt medyczny. Poczytaj
blogera "Matka Kurka".

--
Liwiusz

Data: 2015-02-01 12:31:23
Autor: Marek Wisniewski
W dniu niedziela, 1 lutego 2015 09:36:33 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2015-02-01 o 00:27, Marek Wisniewski pisze:
> Owsiak finansowal Przystanek Woodstock "bez naruszania kwoty zebranej podczas WO¦P"
> Mowil, ze finansowal to jedynie z odsetek od tego kapitalu.

Odsetki na pewno s± własno¶ci± fundacji wo¶p, ale nigdzie nie jest
napisane, że wo¶p musi przeznaczać wszystko na sprzęt medyczny. Poczytaj
blogera "Matka Kurka".

-- Liwiusz

Ładna promocja ...

Data: 2015-02-02 08:59:53
Autor: Budzik
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik Marek Wisniewski mwisniewski2008@gmail.com ...

Ładna promocja ...

Co masz na mysli?

Data: 2015-02-02 12:46:33
Autor: Marek Wisniewski
Am Montag, 2. Februar 2015 09:59:55 UTC+1 schrieb Budzik:
Użytkownik Marek Wisniewski mwisniewski2008@gmail.com ...

> Ładna promocja ...

Co masz na mysli?

Mam na mysli to, ze promocja na rzecz jakiejs fundacji, czy celow, ktore jej przyswiecaja, powinna byc jakos z ta ide± zwi±zana.
Przezarcie i przechlanie jakiejs sumy pieniędzy ( nie mówi±c o przećpaniu - jesli ktos tak moze twierdzic) nie powinno być zaliczone do promocji głównego przedsięwzięcia.
To jest zwykła kradzież pieniędzy publicznych.

Data: 2015-02-02 21:59:51
Autor: Budzik
> [...]

przećpaniu - jesli ktos tak moze twierdzic) nie powinno być zaliczone
do promocji głównego przedsięwzięcia. To jest zwykła kradzież
Czyli uważasz, że pozytywny wizerunek Jurka wsród setek tysiecy młodych ludzi uczestnicz±cych w woodstocku to dla WOSP co¶ negatywnego?

Pomijam te uwagi o chlaniu, cpaniu itp. - rozumiem, ze nigdy nie byłes to i nie dziwne, ze swoj± wiedze opierasz na takich schematach.

Data: 2015-02-02 23:07:49
Autor: poreba
Dnia 02 Feb 2015 21:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

[...]
Ależ skoro podnosi takie twierdzenia, to zapewne i był, i chlał, przeżerał
i ćpał. Ty z kolei pewnie nie byłe¶, to nie wiesz ;-)))

--
pozdro
poreba

Data: 2015-02-03 09:59:49
Autor: Budzik
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik poreba dmicfg@polboks.pl ...

[...]

Byc moze mu babcie w kosciele powiedziały.

Ty z kolei pewnie nie byłe¶, to nie wiesz ;-)))

Powiem tak - jak byłem prywatnie to nic alkoholowego od Jurka do picia nie dostałem.

Data: 2015-02-03 09:12:10
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA435E83CF28EEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Czyli uważasz, że pozytywny wizerunek Jurka wsród setek tysiecy młodych
ludzi uczestnicz±cych w woodstocku to dla WOSP co¶ negatywnego?

"Masa" też miał pozytywny wizerunek w¶ród wielu młodych głupków.
Nie liczy się "wizerunek", a cele i efekty.
Te zloty chamstwa pod tytułem przystanek co¶tam, to ma być "nagroda" dla Jurka za WO¦P?
Co¶ za co¶?

Moonsky

Data: 2015-02-03 09:59:49
Autor: Budzik
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik Moonsky jbonjovi3@verizon.net ...

Czyli uważasz, że pozytywny wizerunek Jurka wsród setek tysiecy młodych
ludzi uczestnicz±cych w woodstocku to dla WOSP co¶ negatywnego?

"Masa" też miał pozytywny wizerunek w¶ród wielu młodych głupków.

Cóż za porównanie...

Nie liczy się "wizerunek", a cele i efekty.

Zgoda.
I jak ci sie jawi± cele przystanku woodstock?
Bo mozna tam widziec fantastyczny festiwal muzyczny polaczony ze spotkaniem  ze soba wielu ludzi.
A mozna tez widziec chlanie, cpanie itp.
Pytanie co jest celem Owsiaka?

Te zloty chamstwa pod tytułem przystanek co¶tam, to ma być "nagroda" dla Jurka za WO¦P?
Co¶ za co¶?

Zloty chamstwa?
Możesz dokładniej?

Data: 2015-02-03 14:25:34
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA4366F98FFB04budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Fantastyczny festiwal? Jakie¶ nagrania w annałach sztuki muzycznej z tego pochodz±? Fantastyczny, to może był prawdziwy Woodstock, albo kilka innych festiwali, nawet który¶ Jarocin może by się granicznie załapał.

A mozna tez widziec chlanie, cpanie itp.
Pytanie co jest celem Owsiaka?

Nie wiem, ale jak widać organizowanie festiwalu go kręci. A jak mamy zlot 50 tysięcy małolatów, to wiemy co tam będzie. Będzie chlanie, ćpanie i "wymiana płynów ustrojowych". To taka nasza "Ibiza" i udawanie, że te wszystkie dzieciaki jad± tam, bo maj± "głód muzyki i sztuk pięknych" to ¶ciema dla wysoce naiwnej osoby.
Co ten zlot promuje, tak naprawdę?

M.

Data: 2015-02-03 18:59:47
Autor: Budzik
[...]

Rozumiem... Wedlug ciebie nie jest fantastyczny, historyczny...
To ponarzekałes....
A jakby¶ go okreslił z punktu widzenia muzyki?

[...]

A myslisz, ze jak te małolaty (???) spotykaj± się poza festiwalem, to wtedy tylko modlitwa i woda zamiast...?

Data: 2015-02-04 01:32:15
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA436C3ABF7D3Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

A jakie s± kultowe nagrania z tego festiwalu, które przeszły do annałów muzyki??? Choćby na krajowym gruncie?

Moonsky

Data: 2015-02-04 07:59:46
Autor: Budzik
[...]

A musz± takowe być, zeby można było posłuchać dobrej muzyki?

Data: 2015-02-03 19:36:55
Autor: Tomasz Wójtowicz
W dniu 2015-02-03 o 14:25, Moonsky pisze:

[...]

A co promuj± pielgrzymki piesze do Częstochowy? Bo oprócz garstki religijnych ludzi i paru oazowych dziewic w długich spódnicach, reszta jest taka sama jak na Przystanku Woodstock.

Data: 2015-02-03 19:59:03
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spammers.com> napisał w wiadomo¶ci news:mar4g6$gek$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia, trudno¶ci, skupienie, my¶lenie nad sob±.
A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagło¶nione rzępoły, jazdę w błotku i porażkę higieniczn± na skalę ¶redniego miasta.
Jak kto¶ chce się bawić w filantropię, to robi to bez warunków, że za to co¶ chce. Albo jest biznesmenem i filantropem na boku. To co robi ten syn milicjanta, to robienie naiwniaków w tr±bę, a ponieważ poziom umysłowy społeczeństwa obniżył si± na maksa, nie ma trudno¶ci w łowieniu jeleni.

M.

Data: 2015-02-03 19:59:46
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Czyli na pielgrzymce tez nie byłes?

A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagło¶nione rzępoły, jazdę
w błotku i porażkę higieniczn± na skalę ¶redniego miasta.

Rozumeim, ze nie trafia w Twoje gusta muzyczne?
Ale zeby zaraz swoje upodobania przekładać na takie obelgi?
Po co się tak osmieszać?

Jak kto¶ chce się bawić w filantropię, to robi to bez warunków, że za
to co¶ chce. Albo jest biznesmenem i filantropem na boku. To co robi
ten syn milicjanta,

Co własciwie konczy dyskusje - mogłes od razu napisac, ze jestes uprzedzony a Jurek to cham bo cham i juz!

Data: 2015-02-04 01:23:29
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA436D4016E222budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagło¶nione rzępoły, jazdę
w błotku i porażkę higieniczn± na skalę ¶redniego miasta.

Rozumeim, ze nie trafia w Twoje gusta muzyczne?

Nie używaj słowa "muzyka" na ten chłam.

To zwykłe zbiorowisko gówniarzy, którzy maj± pretekst żeby pod pozorem "sztuki" wyrwać się z chaty i trochę poeksperymentować. W ciula to możecie swoich starych ładować, ale mnie nie.

M.

Data: 2015-02-04 07:59:45
Autor: Budzik
[...]

O jak ładnie...

To zwykłe zbiorowisko gówniarzy, którzy maj± pretekst żeby pod pozorem
"sztuki" wyrwać się z chaty i trochę poeksperymentować. W ciula to
możecie swoich starych ładować, ale mnie nie.

Kazdy sadzi drugiego po sobie.
A w wyrywanu sie z chaty, jak to ładnie okresliłes, nie ma chyba nic złego...

Data: 2015-02-04 10:06:09
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA437593DDDB82budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

[...]

Pewnie, że nie, sam się wyrywałem.
Ale dorabianie do tego ideologii jest strasznie cienkie.
M.

Data: 2015-02-04 11:59:44
Autor: Budzik
[...]

To moze przestań to robić...

Data: 2015-02-03 23:48:58
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
W dniu 2015-02-03 o 19:59, Moonsky pisze:

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spammers.com> napisał w wiadomości
[...]

że te wszystkie dzieciaki jadą tam, bo mają "głód muzyki i sztuk
pięknych" to ściema dla wysoce naiwnej osoby.
Co ten zlot promuje, tak naprawdÄ™?

A co promują pielgrzymki piesze do Częstochowy? Bo oprócz garstki
religijnych ludzi i paru oazowych dziewic w długich spódnicach, reszta
jest taka sama jak na Przystanku Woodstock.

Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia,
trudności, skupienie, myślenie nad sobą.
A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagłośnione rzępoły, jazdę w
błotku i porażkę higieniczną na skalę średniego miasta.

Gratuluję ci radosnego życia w średniowiecznej ciemnocie.

Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg, znalazł następnego dnia po nich… ok. 30 zużytych prezerwatyw. Pomijając to, do czego one zostały użyte, chamstwu się nawet nie chciało tego wrzucić do podstawionych koszy. Wiesz, jak obrzydliwie jest brać do ręki cudzą zużytą prezerwatywę, która z obu stron miała kontakt z "płynami ustrojowymi"? To teraz sobie poteoretyzuj o koncepcjach pielgrzymki.

Powtarzam jeszcze raz - oprĂłcz garstki religijnych ludzi, dla reszty gawiedzi jest to wycieczka niczym pieszy rajd PTTK.

Data: 2015-02-04 00:09:07
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 23:48, Tomasz WĂłjtowicz pisze:
Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
znalazł następnego dnia po nich… ok. 30 zużytych prezerwatyw

Ja bez Kozery powiem - pińcet.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-04 01:30:38
Autor: Moonsky

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:markem$15u$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2015-02-03 o 23:48, Tomasz WĂłjtowicz pisze:
Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
znalazł następnego dnia po nich… ok. 30 zużytych prezerwatyw

Ja bez Kozery powiem - pińcet.

i tymi rencami musiał recyklować!
M :)

Data: 2015-02-04 01:29:55
Autor: Moonsky

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spammers.com> napisał w wiadomości news:marj8p$nhm$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
> [...]

Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg, znalazł następnego dnia po nich… ok. 30 zużytych prezerwatyw.

No to musiało być pieprzenie godne bogów! 30 kilometrów marszu, a potem dupczonko na maxa!
Może ten twój przyjaciel ma troszkę główkę zrytą przez palikockie pierdoły?

PomijajÄ…c
[...]

Oj, potrafię za to sobie wyobrazić 50 tysięcy niemytych gówniarzy narąbanych tanim piwem i upalonych gandzą, którym się wydaje, że niosą jakiś przekaz. Przekaz głupoty, to na pewno.
Powiedz mi smyku, jak się myje wieczorem i rano 50 tysięcy ludzi? No... myje się? W czym? W tysiącu umywalek i pod setkami pryszniców? Tak, już to widzę.

Data: 2015-02-04 01:57:40
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
W dniu 2015-02-04 o 01:29, Moonsky pisze:

> [...]

dupczonko na maxa!
Może ten twój przyjaciel ma troszkę główkę zrytą przez palikockie pierdoły?

Mój znajomy działa w radzie parafialnej. Tym bardziej mu szczęka opadła z wrażenia, że pielgrzymka nie wygląda wcale tak, jak jemu, głęboko religijnemu człowiekowi się wydawało.

Ciekawe, że już wyciągnąłeś Palikota z rękawa, trollu. Próbujesz coś sugerować? To cię uprzedzę. Nie poważam ani Palikota, ani Millera, nie płakałem po Oleksym, Jaruzlu ani Gierku.

Natomiast omawiany w tym wątku Jurek Owsiak nigdy niczym nie zasłużył sobie na moją dezaprobatę.

EOT

Data: 2015-02-04 10:33:19
Autor: ikarek
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik "Moonsky" <jbonjovi3@verizon.net> napisał w wiadomo¶ci

Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia, trudno¶ci,
skupienie, my¶lenie nad sob±.

Jeste¶ wiarygodny jak pigmej, peroruj±cy że pigmeje maj±
po 2 metry wzrostu.

A ten durny festiwal co promuje? Gównianie nagło¶nione rzępoły, jazdę w
błotku i porażkę higieniczn± na skalę ¶redniego miasta.

Zakazać, panie, zakazać.

[...]

Stawiam ¶miał± tezę, że poziom umysłowy obniżył się z powodu
wzrostu poziomu histerii.

Data: 2015-02-05 08:52:33
Autor: Marek
On Tue, 3 Feb 2015 19:59:03 +0100, "Moonsky" <jbonjovi3@verizon.net> wrote:
Nie jest. Sama koncepcja pielgrzymki zakłada pewne wyrzeczenia,
trudności,
skupienie, myślenie nad sobą.

No nie wtem, kiedyś pielgrzymki nocowały po drodze "na sianie" u gospodarza, teraz też tak jest? Jeden znajomy użyczał takiego noclegu pielgrzymce, był zaskoczony ilością prezerwatyw jaką znalazł po takiej nocce.

--
Marek

Data: 2015-02-05 08:47:30
Autor: Marek
On Tue, 03 Feb 2015 19:36:55 +0100, Tomasz WĂłjtowicz<spam@spammers.com> wrote:
paru oazowych dziewic w długich spódnicach,

SÄ… jeszcze takie?

--
Marek

Data: 2015-02-05 12:20:17
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
wrote:
paru oazowych dziewic w długich spódnicach,

SÄ… jeszcze takie?

No nie wiem. Nie mają jak przekazać genów dalej :-P

Data: 2015-02-02 15:50:40
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Sun, 01 Feb 2015 09:36:23 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Poczytaj blogera "Matka Kurka".

A w jakim celu, przecież ten "bloger" nie potrafi zliczyć 2 do 2.

szerszen

Data: 2015-02-02 15:54:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-02 o 15:50, szerszen pisze:
On Sun, 01 Feb 2015 09:36:23 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Poczytaj blogera "Matka Kurka".

A w jakim celu, przecież ten "bloger" nie potrafi zliczyć 2 do 2.

Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-02 15:59:17
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Mon, 02 Feb 2015 15:54:08 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Być może, ale nawet tak w±tłymi umiejętno¶ciami zmasakrował Owsiaka.

¦wiat jest pełen debili, zatem nawet taka oferma ma poklask. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-02 16:01:38
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-02 o 15:59, szerszen pisze:
On Mon, 02 Feb 2015 15:54:08 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

Świat jest pełen debili, zatem nawet taka oferma ma poklask.

Cóż, rzucając takie nieuzasadnione posty, sam do nich dołączasz.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-02 16:29:52
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Mon, 02 Feb 2015 16:01:38 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Cóż, rzucaj±c takie nieuzasadnione posty, sam do nich doł±czasz.

Akurat uzasadnienie jest identyczne jak w Twoim "zmasakrował Owsiaka".

szerszen

Data: 2015-02-02 16:38:00
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-02 o 16:29, szerszen pisze:
[...]

Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 08:13:45
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Mon, 02 Feb 2015 16:38:00 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.

Czyli mam rozumieć, że nawet nie czytałe¶ wyroku?

szerszen

Data: 2015-02-03 08:24:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 08:13, szerszen pisze:
On Mon, 02 Feb 2015 16:38:00 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.

Czyli mam rozumieć, że nawet nie czytałeś wyroku?

Znowu czegoĹ› nie rozumiesz... ech.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 09:39:06
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 08:24:54 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Znowu czego¶ nie rozumiesz... ech.

Nie wydaje mi się. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 09:59:01
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 09:39, szerszen pisze:
On Tue, 03 Feb 2015 08:24:54 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Znowu czegoĹ› nie rozumiesz... ech.

Nie wydaje mi siÄ™.

No tak, okazało się, że po prostu nie wiesz, a nie że nie rozumiesz.
Po co zatem strzępisz klawiaturę?

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 12:49:57
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 09:59:01 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

No tak, okazało się, że po prostu nie wiesz, a nie że nie rozumiesz.

Tak Ci się tylko wydaje, pewnie nie ostatni raz. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 13:27:09
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 12:49, szerszen pisze:
On Tue, 03 Feb 2015 09:59:01 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

No tak, okazało się, że po prostu nie wiesz, a nie że nie rozumiesz.

Tak Ci siÄ™ tylko wydaje, pewnie nie ostatni raz.

Być może drzemią w tobie pokłady inteligencji i mądrości, ale nie
okazujesz tego, stÄ…d tak mi siÄ™ wydaje, nic na to nie poradzÄ™ ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 14:15:59
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 13:27:09 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

st±d tak mi się wydaje, nic na to nie poradzę ;)

To już wiem, przecież napisałem.

szerszen

Data: 2015-02-03 08:49:31
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 3 Feb 2015, szerszen wrote:

On Mon, 02 Feb 2015 16:38:00 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.

Czyli mam rozumieć, że nawet nie czytałe¶ wyroku?

  Tego "identycznego", o którym dot±d nie słyszał?
  Pewnie nie czytał, w przeciwnym razie byłby podejrzany
o schizofrenię albo zaawansowan± sklerozę ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-03 09:38:05
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 3 Feb 2015 08:49:31 +0100
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  Tego "identycznego", o którym dot±d nie słyszał?

Nie wiem o jakim identycznym wyroku piszesz, ale je¶li chodzi o moj±
wypowiedĽ, to nie o wyrok chodziło tylko uzasadnienie pisania opini w
po¶cie. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 09:58:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 09:38, szerszen pisze:
On Tue, 3 Feb 2015 08:49:31 +0100
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  Tego "identycznego", o ktĂłrym dotÄ…d nie sĹ‚yszaĹ‚?

Nie wiem o jakim identycznym wyroku piszesz, ale jeśli chodzi o moją
wypowiedź, to nie o wyrok chodziło tylko uzasadnienie pisania opini w
poście.

Jeśli czegoś nie wiesz, nie znasz, to nie zarzucaj komuś braku dowodów,
bo się tylko ośmieszasz. Dowody są, zostały wskazane z autora, skoro nie
chce ci się sprawdzić, to znaczy że się tematem w ogóle nie
interesujesz, więc nie ma sensu, abyś brał udział w dyskusjach jego
dotyczÄ…cych.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 12:49:00
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 09:58:23 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Je¶li czego¶ nie wiesz, nie znasz, to nie zarzucaj komu¶ braku
dowodów, bo się tylko o¶mieszasz. Dowody s±, zostały wskazane z
autora, skoro nie chce ci się sprawdzić, to znaczy że się tematem w
ogóle nie interesujesz, więc nie ma sensu, aby¶ brał udział w
dyskusjach jego dotycz±cych.

Ale o czym Ty piszesz, o jakich dowodach?

Pisałe¶ o jakiej¶ masakrze. Masakra to Twoja opinia.
Ja pisałem że debile nawet ofermie nie potrafi±cej zliczyć dwa do dwóch
przyklasn±. To też moja opinia. Zatem uzasadnienia naszych tez s± identyczne, rozumiesz już czy nadal
nie bardzo?

Wracaj±c do wyroku, skoro czytałe¶ go, to powiniene¶ wiedzieć, że s±d
wyraĽnie zaznaczył, że nie zajmuje się prawdziwo¶ci± opini, tylko
"wolno¶ci± słowa" i prawem do ich wyrażania, choćby niewiadomo jak
głupie i nieprawdziwe były.

Co do dowodów, to smutne dla Ciebie fakty s± takie, że kurka nie
potrafił poprzec swoich tez żadnymi dowodami, a zarzuty zostały
oddalone tylko dlatego, że fundacja powiedziała basta na kolejne
rz±dania jego o dostarczanie kolejnych dokumentów, w których nie
potrafił się niczego doszukać, przy wyraĽnym sprzeciwie s±du, do
powołania biegłego, aby to fachowiec sprawdził dokumenty, a nie
lebiega, która za jedyny cel postawiła sobie szkalować wszystkich
wokół, co robi od blisko 20 lat. Jak widać to chyba ty czego¶ nie wiesz, a jedynie Twój obiektywizm jest
mocno zaburzony. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 13:26:24
Autor: Liwiusz
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
W dniu 2015-02-03 o 12:49, szerszen pisze:
powiedziała basta na kolejne
rzÄ…dania jego o dostarczanie kolejnych dokumentĂłw, w ktĂłrych nie
potrafił się niczego doszukać, przy wyraźnym sprzeciwie sądu

Nieprawda.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 14:14:05
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 13:26:24 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Nieprawda.

Nie s±dzę. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 14:19:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 14:14, szerszen pisze:
On Tue, 03 Feb 2015 13:26:24 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Nieprawda.

Nie sÄ…dzÄ™.

Wiem, że nie wiesz. Kto chce, sprawdzi kto od kogo żądał papierów i
czemu nie był do oskarżony.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 15:59:17
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 14:19:02 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Wiem, że nie wiesz. Kto chce, sprawdzi kto od kogo ż±dał papierów i
czemu nie był do oskarżony.

Chyba się zapętliłe¶ i już sam nie wiesz co chcesz napisać. Przecież napisałem kto od kogo ż±dał kwitów i dlaczego ich nie dostał i
czemu nie został oskarżony. Najdziwniejsze jest to, że w całej tej sprawie to nie oskarżony musiał
się tłumaczyć z tego jakie miał podstawy do wygłaszania swoich tez,
tylko fundacja musiała na każde zawołanie dostarczać dokumenty i że
s±dowi nie zależało na ustaleniu faktów, tylko na dostarczeniu
maksymalnej liczby dokumentów kurce. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 16:06:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-02-03 o 15:59, szerszen pisze:
On Tue, 03 Feb 2015 14:19:02 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Wiem, że nie wiesz. Kto chce, sprawdzi kto od kogo żądał papierów i
czemu nie był do oskarżony.

Chyba się zapętliłeś i już sam nie wiesz co chcesz napisać. Przecież napisałem kto od kogo żądał kwitów i dlaczego ich nie dostał i
czemu nie został oskarżony.

Już pisałem - napisałeś nieprawdę. Papierów żądał sąd, trudno aby był
niechętny swojemu żądaniu.

Najdziwniejsze jest to, że w całej tej sprawie to nie oskarżony musiał
się tłumaczyć z tego jakie miał podstawy do wygłaszania swoich tez,
tylko fundacja musiała na każde zawołanie dostarczać dokumenty i że
sądowi nie zależało na ustaleniu faktów, tylko na dostarczeniu
maksymalnej liczby dokumentĂłw kurce.

Tak, tak, spisek. Wrzucaj do puszki dalej.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-03 16:24:58
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 03 Feb 2015 16:06:14 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Już pisałem - napisałe¶ nieprawdę. Papierów ż±dał s±d, trudno aby był
niechętny swojemu ż±daniu.

Twoje gierki słowne już tutaj nikogo nie ¶miesz±, więc może ich już po
prostu zaprzestań.
Wiadomo że nie dla siebie ich ż±dał i nie sam o nie wnioskował.
Natomiast sam osobi¶cie nie chciał powołać biegłego do sprawdzenia
wspomnianych dokumentów.
Tak, tak, spisek. Wrzucaj do puszki dalej.

Nie spisek, fakty, o których jak sam pisałe¶ każdy może przeczytać. Nie wspomne już o tym że kurka, który tak wszystkich srkupulatnie
rozlicza, sam podaje się za bezrobotnego, a jego żona wykazuje
rocznego dochodu niecałe 14,5 tys. Ciekawe zatem z czego cała rodzina
się utrzymuje.

szerszen

Data: 2015-02-03 18:22:54
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20150203162458.9e22c8000dd28ead2bfc5237tlen.pl...
[...]

==
LOL... jak w gazetach z czasów komuny... teraz was tego ucz± w szkołach?
Tragedia.

Data: 2015-02-03 18:38:43
Autor: ikarek
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20150203162458.9e22c8000dd28ead2bfc5237tlen.pl...

Z opluwania porz±dnych ludzi.

Data: 2015-02-03 19:59:47
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mar12v$anf$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20150203162458.9e22c8000dd28ead2bfc5237tlen.pl...

Z opluwania porz±dnych ludzi.

Tak! I pij± panie! PIJˇ!

M.

Data: 2015-02-04 10:33:53
Autor: ikarek
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik "Moonsky" <jbonjovi3@verizon.net> napisał w wiadomo¶ci

Tak! I pij± panie! PIJˇ!

Bardzo ładnie odwracasz kota ogonem, robi±c z kata ofiarę.
Propaganda rodem z PRL czy z KUL - jak widać, jeden pies.

Data: 2015-02-04 17:10:28
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "ikarek" <ikarek@poczta.spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:masp1u$hjv$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "Moonsky" <jbonjovi3@verizon.net> napisał w wiadomo¶ci

Tak! I pij± panie! PIJˇ!

Bardzo ładnie odwracasz kota ogonem, robi±c z kata ofiarę.
Propaganda rodem z PRL czy z KUL - jak widać, jeden pies.

"Kat" o zarobkach 1200 przeciw - "ofiara" o zarobkach milionowych z nieuporz±dkowanymi rachunkami.
Fajny Juras, bo ma czerwone gacie i dużo pieprzy o dziaciaczkach.
Szkoda, że go nie martwi, jak dzieciaczki daj± w żyłę pod namiocikiem na jego zakichanym festiwalu.

M.

Data: 2015-02-03 18:31:46
Autor: Gotfryd Smolik news
[...]

  Ten o który Liwiusz pytał, dosłownie w cytacie:
+++ cytat +++
> Identyczne? Daj link do wyroku, chętnie poczytam.
-- - koniec -- -

  Je¶li pytanie o wyrok było bezzasadne, to trzeba było
skrytykować lub obja¶nić, ale komentarz Liwiusza wydaje
się być jednoznaczny.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-04 08:12:47
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Tue, 3 Feb 2015 18:31:46 +0100
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  Je¶li pytanie o wyrok było bezzasadne, to trzeba było
skrytykować lub obja¶nić

Jak Liwiusz nie zrozumiał, mógł zapytać ;) każdy kij ma dwa końce. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-04 08:14:29
Autor: Liwiusz
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
W dniu 2015-02-04 o 08:12, szerszen pisze:
On Tue, 3 Feb 2015 18:31:46 +0100
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

  JeĹ›li pytanie o wyrok byĹ‚o bezzasadne, to trzeba byĹ‚o
skrytykować lub objaśnić

Jak Liwiusz nie zrozumiał, mógł zapytać ;) każdy kij ma dwa końce.

Poprosiłem, abyś wskazał wyrok, nie potrafiłeś tego zrobić, jako że
argumenty masz z dupy.

--
Liwiusz

Data: 2015-02-04 10:12:06
Autor: szerszen
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
On Wed, 04 Feb 2015 08:14:29 +0100
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Poprosiłem, aby¶ wskazał wyrok, nie potrafiłe¶ tego zrobić, jako że
argumenty masz z dupy.

A co mnie wyrok, prosiłe¶ o co¶ niezwi±zanego z porównaniem, a swojej
masakry do teraz nie potrafisz uzasadnić. Argumenty mam takie same jak
Ty, tylko nie potrafisz się z tym pogodzić. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2015-02-03 09:13:59
Autor: Moonsky
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20150202155917.8101c0b5ebe2594bd853be7ctlen.pl...
[...]

Jeste¶ cienki jak dupa węża w kieszeni Jurka.

szerszen

Data: 2015-02-02 16:53:23
Autor: Shrek
On 2015-02-02 15:54, Liwiusz wrote:

Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

Krulem zapachniało;)

Shrek.

Data: 2015-02-01 14:52:01
Autor: Robert Tomasik
Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
Użytkownik "Marek Wisniewski" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:50dee9d5-3870-4470-bf52-2ce04b30e1ecgooglegroups.com...
[...]

To jest odbicie argumentu,że robili to z pieniędzy im podarowanych. Na ile sensowny, to inna sprawa.

Data: 2015-02-02 15:23:49
Autor: Grzegorz Tomczyk
Dnia Sat, 31 Jan 2015 15:27:20 -0800, Marek Wisniewski napisał(a):

nie powinny byc wykorzystane zgodnie z jej statutem , mam na
mysli - na zakup sprzetu medycznego ?

Tam jest trochę więcej niż 1 punkt:

http://s.wosp.org.pl/Files/statut_fundacji_wosppdf.pdf

--
Grzegorz Tomczyk

Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?