Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?

Data: 2009-04-26 11:40:49
Autor: Fauteur
Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?
On Sun, 26 Apr 2009 10:38:24 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem? [...]

 a kogo obchodzi kim byl jego ojciec ?
 az tak boicie sie palikota, ze musicie go opluwac ?

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 11:51:40
Autor: konserwator
"Fauteur <heRsk>" wrote:
[...]

az tak boicie sie kaczynskich, ze musicie ich opluwac?
ale jak bardzo palikot musi sie bac prezydenta skoro nieustannie na niego pluje!

Data: 2009-04-26 13:21:12
Autor: bolek

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gt1bco$1gr$1nemesis.news.neostrada.pl...
"Fauteur <heRsk>" wrote:
[...]

Jakby się go bał, to by nie pluł.
Logiczne ?

bolek

Data: 2009-04-26 13:27:18
Autor: konserwator
"Fauteur <heRsk>" wrote:
[...]

logiczne to jest to, ze Palikot to zwykly Cham (jak reszta tej Partii Oszustow)

rym

Data: 2009-04-26 13:54:22
Autor: bolek

"Fauteur <heRsk>" wrote:
[...]

Słusznie, cham pluje na chama.

bolek

Data: 2009-04-26 14:17:07
Autor: CYC
Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomo¶ci news:gt1gif$1k7$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Fauteur <heRsk>" wrote:
[...]

Taaak !! Dal wielu chamstwo widoczne jest tylko wtedy , kiedy ich dotyka , jesli sami sa chamami jakos tego nie widza !.
Tyle chamstwa ile wylalo sie z Kaczynskich , swiat dotad nie widzial !. Jednak wtedy , kiedy  ta sama lub podobna forma prezentowania "osobistej prawdy " zaczyna byc wykorzystywana przez ich przeciwnikow , nagle okazuje sie ze jest ona  chamstwem !!.
Na taka oblude , ktora w polityce jest zreszta powszechna ale nie do tego stopnia , stac tylko kaczuchy i ich skromny i coraz skromniejszy juz elektorat !.
Nawet Rydzyk opuscil juz t zaklamane , obludne i wredne do bolu pisotowarzystwo i woli sie z nimi juz nie zadawac , choc sam wiele im nie ustepuje !.
Bawi mnie jak cieknie z pisopyska piana za kazdym razem kiedy odkrywa sie przed spoleczenstwem prawde o nich !.
Bawi i cieszy . Wiem , ze to wredne cieszyc sie z czyjegos upadku a do tego zmierza pozycja tej partyjki ale wrednosc ta jest o tyle uzasadniona , ze tyle zla ile kaczopisy narobily w Polsce w naszym zyciu spolecznym wyrzadzic juz nie mozna . Zrelatywizowali wszystko od prawa do sprawiedliwosci , od moralnosci do uczciwosci !. Tylko kaczopisowcy ze swoja konusia - komusza  mentalnoscia mogli nabroic !.

cyc

Data: 2009-04-26 17:05:10
Autor: awe
Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?
Hehe cyc zloz podanie u Urbana moze dostaniesz prace...a tak przy okazji. Kaczynscy po prostu zdemaskowali to cale szemrane towarzystwo kulegow.

awe

Data: 2009-04-26 17:46:04
Autor: cytryna
Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?

Jakby się go bał, to by nie pluł.
Logiczne ?

bolek

E, tam zaraz logiczne. Powszechnie wiadomo, że jak logika wchodzi jednymi drzwiami to całe POwstwo wychodzi drugimi. Palikot pluje jak każdy wsiowy
alkoholik nabuzowany jabcokiem własnej produkcji.

Data: 2009-04-26 12:08:38
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heIDIOTAsk> napisał:
On Sun, 26 Apr 2009 10:38:24 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem? [...]

 a kogo obchodzi kim byl jego ojciec ?

Palikota na przykład. O twoim tatusiu-szmalcowniku przez lito¶c nie wspomnę.

Data: 2009-04-26 12:11:30
Autor: Fauteur
Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?
On Sun, 26 Apr 2009 12:08:38 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  a kogo obchodzi kim byl jego ojciec ?
Palikota na przykład.

 ale ciebie nie powinno. tak jak mnie malo obchodzi maciej.

O twoim tatusiu-szmalcowniku przez lito¶c nie wspomnę.

 widzisz ciesniasie, znow sobie grabisz. ale pisz chlopie.
 pisz w tym stylu. nazbiera ci sie to ci zrobie takie QQ,
 ze przez lata bedziesz bal sie dotknac klawiatury...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 12:14:21
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heGUPI CIULsk> napisał:
[...]

;0)))
Staram się za tob± nad±żyć, gnido.

Data: 2009-04-26 12:17:12
Autor: Fauteur
Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?
On Sun, 26 Apr 2009 12:14:21 +0200, rAzor
<huckleberry.hound@filutek.com.jp> wrote:

>  widzisz ciesniasie, znow sobie grabisz. ;0)))
Staram się za tob± nad±żyć, gnido.

 pisz wiecej w tym stylu. BEKNIESZ az milo ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-26 13:16:27
Autor: rAzor
Użytkownik Fauteur <heCIEEEEEEEEEEEEĆsk> napisał:

[...]

Ło jezu, ale mi się beknęło. HłłłrrrłłuooOOOPPP!! Spierdalaj Skalimowski - już mi się znudziłe¶ na dzisiaj.
Aha - i nie zapomnij przeprosić pana rAzora, chamie.

Czy ojciec Palikota był szmalcownikiem?