Czy oni nie potrafią normalnie...

Data: 2009-10-22 12:14:48
Autor: viper
Czy oni nie potrafią normalnie...
jak słyszy się wwypowiedź jakiegoś posłą pis to ma się wrażenie że to jest według jakiej wewnętrznego sztempla... wszyscy wygłaszają płomienne mowy jak na wiecu rewolucujnym pełne jakiś patetycznych frazesów... zwrot dla dobra kraju musi byc użyty przynajmniej raz, no chyba że mowa o tych łobuzach platformersach... jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się ukończeniem przesadnej ilości szkół, ale to chyba nie powód by traktowac swój elektorat jak pełną młotownię... nawet taki Migalski jak szuka żony na łamach Faktu to pisze że musi ona spełniac wysokie standardy moralne he he...

Data: 2009-10-22 10:29:39
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):

jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
ukończeniem przesadnej ilości szkół

link do statystyk?

A czy zauważyłeś coś takiego: "Musimy wytłumaczyć Polakom", "Przekonamy Polaków", "Polacy na to zasługują", "zrobimy to dla dobra Polaków", itp. I kto to mówi? Dla mnie to brzmi jak mowa obcokrajowców do nas.

kc

Data: 2009-10-22 12:36:38
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik " kc"

[...]

patrz kto mówi "w tym kraju" jak tak szukasz

Data: 2009-10-22 15:44:38
Autor: Lech Dubrowski
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "skippy"
patrz kto mówi "w tym kraju" jak tak szukasz

Cyprian Norwid bedac na emigracji w jednym ze swoich wierszy zamiast Polska uzyl zwrotu "Do kraju tego"

http://univ.gda.pl/~literat/cnwybor/035.htm

Leszek

Data: 2009-10-22 16:37:04
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:hbpo81$lq1$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "skippy"
[...]

zgadza sie, a co mam napisać, nic nie bede interpretował

Data: 2009-10-22 10:44:18
Autor: XXL
Czy oni nie potrafią normalnie...
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): ...jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się ukończeniem przesadnej
ilości szkół, ale to chyba nie powód by traktowac swój elektorat jak pełną
młotownię...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To prawda, że elektorat PIS-u nie grzeszy nadmiernym wykształceniem,
szczególnie te hufce pod sztandarami o.Rydzyka, ale w gruncie rzeczy
najważniejsze dla kraju i obywateli nie jest to co politycy mówią, ale to co
robią. Skąd wynikał fenomen polityczny Andrzeja Leppera? Otóż idealnie wyczuwał on
nastroje odsuniętych na boczny tor grup polskiego społeczeństwa i walił jak w
bęben w tego sprzedawczyka i grabarza polskiej gospodarki.....L.Balcerowicza :-)

Data: 2009-10-22 10:47:21
Autor: kc
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
To prawda, że elektorat PIS-u nie grzeszy nadmiernym wykształceniem,
szczególnie te hufce pod sztandarami o.Rydzyka

Nie zauważyłeś wyżej, że prosiłem o link do tych statystyk. Robicie tu propagandę na zasadzie rzucę gównem, a nuż się przyklei.

kc

Data: 2009-10-22 12:57:30
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbpd7p$ip9$1inews.gazeta.pl...
[...]

wy też więc nie bulgocz sie

Data: 2009-10-22 11:00:52
Autor: kc
Czy oni nie potrafią normalnie...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
wy też więc nie bulgocz sie

A co masz mi w tej chwili do zarzucenia? Podać ci link do cytatów z szefa szefów, w których roi się od "Polaków"?

kc

Data: 2009-10-22 13:17:17
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbpe14$lvv$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

wy też więc nie bulgocz sie

A co masz mi w tej chwili do zarzucenia? Podać ci link do cytatów z szefa
szefów, w których roi się od "Polaków"?

możesz, ale po co:)
przeciez mnie nie przekonasz do pis a ja Cie nie przekonam, że to większe nieszczęscie dla Polski niz PO:)

PS
było "prezes prezesów"
gdzie jest szef to była okazja w wojsku sie dowiedzieć

Data: 2009-10-22 11:22:20
Autor: kc
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
możesz, ale po co:)
przeciez mnie nie przekonasz do pis a ja Cie nie przekonam, że to większe nieszczęscie dla Polski niz PO:)

W moim katalogu chorób grypa jest sklasyfikowana jako groźniejsza niż cholera :)

PS
było "prezes prezesów"
gdzie jest szef to była okazja w wojsku sie dowiedzieć

Nie byłem, bo mlaskam, kategoria D :)

kc

Data: 2009-10-22 18:49:10
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Samo wyksztalcenie i inteligencja to za malo. Historia znala wielu wyksztalconych ludzi, ktorzy zrobili duzo zlego. Wazne sa tez intencje, honor, prawdomownosc i sporo innych cech, ktorych nie rozdaja wraz z dyplomami wyzszych uczelni.

D.

Data: 2009-10-22 20:12:19
Autor: vanbasten
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a):
[...]

intencje... honor... prawdomownosc... etc... sek w tym taki ze ktokolwiek owe
cechy posiadajacy nie ma najmniejszych... najmniejszych... szans zaistniec...
gowno zawsze na wierzch wyplywa... a ogolnie rozumiany narod jest zbyt
leniwy... moze i otepialy... aby zadac sobie trud poszukac glebiej... dotyczy
nie tylko kraju nad wisla...

pzdr

Data: 2009-10-22 22:24:51
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Niestety jest tak jak piszesz. Gawiedz zawsze kupuje marzenia sprzedawane przez rozne smieci w kampaniach wyborczych.

D.

Data: 2009-10-23 06:23:10
Autor: xbartx
Dnia Thu, 22 Oct 2009 18:49:10 +0200, Dieter napisał(a):

[...]

Polityka przyciąga określony typ ludzi i raczej nie są to Ci, o których piszesz, bo oni zazwyczaj dbają o swoje dobre imię, szacunek i reputację.

--
xbartx

Data: 2009-10-23 09:38:04
Autor: XXL
Czy oni nie potrafią normalnie...
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Samo wyksztalcenie i inteligencja to za malo. Historia znala wielu wyksztalconych ludzi, ktorzy zrobili duzo zlego. Wazne sa tez intencje, honor, prawdomownosc i sporo innych cech, ktorych nie rozdaja wraz z dyplomami wyzszych uczelni.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zgadzam się z Tobą w 100% !!! Po co nam profesorowie ekonomii w rządzie ???
To teoretycy i dyletanci.
Pójdę dalej: nie patrzmy na wykształcenie i kwalifikacje.
Andrzej Lepper na premiera! Nie będzie złodziejskich prywatyzacji. Zamiast teoretyków stworzyć rząd fachowców!
Dieter na ministra finansów! Astrologia finansowa zamiast ekonomii i dyplomów!

Data: 2009-10-23 13:48:27
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Chyba nie zrozumiales sensu mojej wypowiedzi - jak zwykle z reszta.

Najwieksze smieci na gorze wladzy za czasow Hitlera byly swietnie wyksztalcone, a jak to sie skonczylo to chyba kazdy wie, nawet Ty. Kapujesz o co mi chodzilo? Sama wiedza to za malo zeby zmieniac swiat na plus. Podobnie z reszta jest na gieldzie, gdzie maklerzy i inni spece z fundow topia kase, a przeciez lby maja nabite teoria pod korki.

Wezmy takiego Reagana, prostego faceta-aktora, z ktorego tak sie elity nasmiewaly po jego wyborze na prezydenta. Jakby nie patrzec wspominany jest dzisiaj jako jeden z lepszych prezydentow, czego np. nie mozna powiedziec o swietnie wyksztalconym Bushu.

BTW: Cos Ty sobie upierdolil w tym pustym lbie z ta astrologia? W kazdym poscie o niej piszesz. Nie dla psa kielbasa, za cienki jestes zeby cos z niej zakumac.

Dla przypomnienia, bo widze, ze pamiec masz krotka. To Twoje bzdury z 06.01.09 XXL:

"Trudno uwierzyć, że rynek będzie z niewielkimi korektami rósł przez
najbliższe 9 miesięcy a tak wynika z prognozy Dietera.
XXL "

Buty czyscic.

D.

Data: 2009-10-22 12:55:02
Autor: Jerzy Olszewski
viper pisze:
[...]

Dobrze, że słuchasz debat Sejmowych. Budująca i rzadka , jak na nasze warunki, postawa obywatelska.

Ja też właśnie słucham. Debata właśnie toczy się na temat afery stoczniowej , której przecież nie było :)

Zabawmy się wobec tego przez chwilę w posłów. Ty reprezentujesz PO, ja opozycję.

Pytanie Opozycji:

Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru, który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.

Dla ułatwienia dodaje, że według ministra Grada, wszystkie informacje na ten temat znajdują się na stronie Ministerstwa i że nie chodzi o fundusz z Antyli, a faktycznie o podmiot z _Kataru_, który miał produkować statki.

Odpowiedz PO....piłka po Twojej stronie Viper. Wysil się, jak przystało na światłego wyborcę europejskiej partii.

Data: 2009-10-22 11:18:17
Autor: XXL
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru, który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie rżnij głupa !!!
Dlaczegóż to PIS-owska władza w ramach budowy IV RP nie sprzedała
nierentownych stoczni, nie sprywatyzowała w szczycie koniunktury gospodarczej
2005-2007 przynajmniej części nierentownych firm państwowych i nie nałożyła
dodatkowych podatków na salony gier hazardowych ???

Data: 2009-10-22 11:24:41
Autor: kc
Czy oni nie potrafią normalnie...
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): > Proszę podać pełną nazwę, siedzibę i formę prawną inwestora z Kataru, > który miał inwestować w Polskie stocznie. Jedno proste pytanie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-- --

[...]

Bo PiS nie przypuszczało, że PO dfojdzie do władzy, dzięki czemu tacy jak ty mogą teraz mieć taki argument, że w 2005-2007 był szczyt koniunktury.

kc

Data: 2009-10-25 06:26:28
Autor: Lech Dubrowski
Czy oni nie potrafią normalnie...
Bo PiS nie przypuszczało, że PO dfojdzie do władzy, dzięki czemu tacy jak ty
mogą teraz mieć taki argument, że w 2005-2007 był szczyt koniunktury.

Nie, PiS to partia bylych dzialaczy PZPR o endeckich pogladach
http://pl.wikipedia.org/wiki/Partyzanci_(frakcja_PZPR).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Natoli%C5%84czycy

To jest ten sam styl mowienia co w latach 1949-56
Leszek

kc

Data: 2009-10-25 06:42:44
Autor: Lech Dubrowski
Czy oni nie potrafią normalnie...
Data: 2009-10-25 07:51:47
Autor: kc
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
[...]

Tak to napisałeś, że pod tymi adresami szukałem nazwisk tych działaczy, ale nie ma.
Nie mam nic przeciwko endecji, ale bardziej z endecją kojarzyłem LPR

Wszystko pomieszane. Ale trochę mi uporządkowałeś.

PiS - partyzanci, natolińczycy
PO - puławianie

Dobrze kombinuję?

pozdrawiam
kc

Data: 2009-10-25 10:32:18
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik " kc"

Nie mam nic przeciwko endecji, ale bardziej z endecją kojarzyłem LPR

A to dałeś się nieźle nabrać.
Poszukaj w gógle haseł gdzie jest łącznie M.Giertych i Jaruzelski.

LPR to po prostu jeden ze sposobów na uprawianie polityki, a nie jakaś tam endecja.

Data: 2009-10-25 09:55:22
Autor: kc
Czy oni nie potrafią normalnie...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Użytkownik " kc"

> [...]

LPR to po prostu jeden ze sposobów na uprawianie polityki, a nie jakaś tam endecja.

Też wybrał "mniejsze zło" :). Narodowiec przecież; nie będzie ruski pluł nam w twarz.

kc

Data: 2009-10-26 10:03:51
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hc17a9$evc$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Użytkownik " kc"

> [...]

endecja.

Też wybrał "mniejsze zło" :). Narodowiec przecież; nie będzie ruski pluł nam

Potwierdzasz 'mniejsze zło' czy kpisz?
Nie czaję z kontekstu.

Data: 2009-10-26 09:44:08
Autor: Lech Dubrowski
Czy oni nie potrafią normalnie...
PiS - partyzanci, natolińczycy
PO - puławianie

Dobrze kombinuję?

Tak, to znaczy ich wnuki i prawnuki. Przeczytales "Zydy i chamy" to ten sam kierunek myslenia i dzialania co w latach 1956-1968 i 1970-1989.. Najpierw euforia z powodu zmian ustrojowych, a potem proba wprowadzenia dyktatury

Leszek

pozdrawiam
kc

Data: 2009-10-22 13:28:37
Autor: Jerzy Olszewski
  XXL pisze:
[...]

Rżnięciem głupa jest z definicji nieumiejętność odpowiedzi na proste pytanie. Podpowiem Ci.

Poprawna odpowiedz brzmi albo:

1. Inwestorem był (i tu nazwa inwestora, siedziba i forma prawna),
2. Nie było takiego inwestora,
3. Nie wiem, więc jest afera, bo jako obywatel mam prawo to wiedzieć.

Data: 2009-10-22 11:51:12
Autor: XXL
Czy oni nie potrafią normalnie...
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a): Poprawna odpowiedz brzmi albo: 1. Inwestorem był (i tu nazwa inwestora, siedziba i forma prawna),
[...]

Odpowiem Ci tak jak to widzę: politycy PO nie są święci bo jest trudno być
jednocześnie chodzącym aniołem i czynnym politykiem.

Ale prawdziwą aferą były szkodliwe dla Polski, zarówno wewnątrz kraju jak i na
arenie międzynarodowej, rządy koalicji PIS-Samoobrona-LPR-o.Rydzyk !!!
Próba rozwalenia wszystkich niezależnych instytucji jak sądy, Trybunał Stanu i
Trybunał Konstytucyjny.
Mogę podać znacznie więcej przykładów ale lepiej zostawić IV RP tam gdzie od
dwóch lat spoczywa - na śmietniku historii.

Data: 2009-10-22 13:58:51
Autor: Jerzy Olszewski
  XXL pisze:
[...]

Możesz mieć taki pogląd, ale tej koalicji już nie ma od dwóch lat. Choć nie masz racji, to jednak nie rozmawiamy o historii.

Próba rozwalenia wszystkich niezależnych instytucji jak sądy, Trybunał Stanu i
Trybunał Konstytucyjny.

Największym grzechem założycieli IIIRP był brak weryfikacji i prawdziwych reform powyższych instytucji. Zapłaciliśmy za to już bardzo dużo, a zapłacimy dużo więcej.

Data: 2009-10-23 10:15:30
Autor: Endriu
Czy oni nie potrafią normalnie...

niezależnych instytucji jak sądy, Trybunał Stanu i
Trybunał Konstytucyjny.

Che... che... A tu to się nieźle ubawiłem ......

http://michta.salon24.pl/11564,jak-szanowac-trybunal-k

Tą bande skurwiałych ubeków nazywasz ciałem niezależnym ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-10-22 18:54:22
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Broniac Grada sam sie osmieszasz. Kolo jest juz spalony, plecie facet bez sensu, a Ty mu wtorujesz. Trzeba wiedziec XXL kiedy zaczyna sie brnac w gowno ale jak wiemy nie masz takiej umiejetnosci. Raz obrany kierunek trzymasz juz na zawsze.

BTW nie wiem dlaczego mowi sie o jakiejs prywatyzacji stoczni. Przeciez to nic innego jak wyprzedaz majatku stoczni na rozkaz UE ale slowo "prywatyzacja" brzmi lepiej, a barany to lykaja.

D.

Data: 2009-10-22 18:18:23
Autor: XXL
Czy oni nie potrafią normalnie...
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): BTW nie wiem dlaczego mowi sie o jakiejs prywatyzacji stoczni. Przeciez to nic innego jak wyprzedaz majatku stoczni na rozkaz UE ale slowo "prywatyzacja" brzmi lepiej, a barany to lykaja.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ponieważ nie rozumiesz podstawowych pojęć i praw ekonomicznych to trudno,
żebyś zrozumiał co to jest i po co jest prywatyzacja stoczni i dlaczego tak
trudno znaleźć inwestora gdy nie ma popytu na statki.

Nie rozumiesz także, że nierentowne stocznie pochłaniają co roku gigantyczne
pieniądze podatników na swoje przetrwanie.
Astrologia finansowa to za mało, żeby oceniać makroekonomię i politykę
gospodarczą.

Data: 2009-10-22 20:25:46
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
UE kazala nam sprzedac majatek stoczni, a Ty dalej gadasz o jakiejs prywatyzacji.

Skoro nie ma popytu na statki, to dlaczego kupujemy je teraz w Chinach?

D.

Data: 2009-10-22 20:43:42
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbq83b$525$1news.onet.pl...
UE kazala nam sprzedac majatek stoczni, a Ty dalej gadasz o jakiejs prywatyzacji.

Skoro nie ma popytu na statki, to dlaczego kupujemy je teraz w Chinach?

brak popytu nie oznacza braku transakcji na rynku, to raczej wiemy z doświadczenia

Data: 2009-10-22 21:53:19
Autor: totus
Dieter wrote:

[...]

Tu kolejny przykład. Dieter to socjalista jak z definicji. Nie zajmuje się tym czy pozbyć się nierentownego interesu, czyli żeby ciąć straty odpalić SL. SL stosuje tylko na swoim portfelu w handlu na forex. Jako obywatel zajmuje się tym jak nazwać pozbywanie się firm, które powiększają długi. Ważne jest czy to jest prywatyzacja czy wyprzedaż. Dla Olszewskiego co jest najważniejsze? Czy kupiec był czy go nie było. Kto wpłacił wadium i je zostawił? Nie jest istotne co zrobić by coś co przynosiło straty zaczęło przynosić zyski. Podatki od nieruchomości, VAT i dochodowy. To jest ważne? Nie. Dlaczego zadłużenie RP ma spadać? To są aktywni wyborcy. Ludzie wyrobieni ekonomicznie i politycznie. Jak wyborcy nie dbają o swoje pieniądze to wybrani przez nich politycy za nich dbać o to nie będą.

Data: 2009-10-22 22:11:49
Autor: marfi
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbqd8e$m2v$1inews.gazeta.pl...
[...]

  W Twojej wypowiedzi niestety nie widzę "wroga", którego można skopać, opluć albo chociaż przypisać do znienawidzonej "opozycji".  Kogo to interesuje?

--
marfi

PS. IMO masz rację.

Data: 2009-10-22 22:21:20
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Z Twojej wypowiedzi wynika, ze wszystko w Polsce bylo nierentowne i dlatego to sprzedano, od energetyki przez cukrownie, cementownie do bankow. Majac niedochodowy biznes wynajalbym po prostu dobrego zarzadzajacego i dobrze go zmotywowal, a nie od razu opierdalalbym wszystko za poldarmo, szczegolnie, ze banki, energetyka czy stocznie to jakby nie patrzec kluczowe sprawy. Po jaka cholere prywatyzowac GPW? Sprzedac mozna tylko raz, kasa sie rozejdzie na latanie dziury budzetowej, a reszte wezma posrednicy. Jak to mowia: tyle wolnosci ile wlasnosci.

D.

Data: 2009-10-22 20:35:36
Autor: vanbasten
[...]

http://www.nytimes.com/2006/01/04/business/worldbusiness/04iht-alstom.html

zobacz prosze co to byl za projekt queen mary 2... dla francuskiej firmy
stocznie to byla jedna z trzech glownych galezi biznesu... zarazem jedyna
ktora ciagnela w dol balance sheet... a teraz czym sie rozni alstom od ktorejs
tam rp... pzdr

Data: 2009-10-22 22:27:53
Autor: marfi
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbqes2$rg9$1news.onet.pl...
[...]

 Skup się na stoczni i wytłumacz dlaczego to "kluczowa sprawa" ?

--
marfi

Data: 2009-10-22 23:03:31
Autor: totus
Dieter wrote:

[...]

Poglądy jakie masz to Twoja sprawa i Twoje prawo. Ja tylko twierdzę, że konsekwencja takich poglądów jest wzrost długu RP. Jakie wnioski z mojego listu wyciągasz to też Twoja sprawa. Dla mnie kluczowa sprawa to zysk, a dla ciebie cukrownia i cementownia czy stocznia. Tu się różnimy. Ja umiem przetrwać gdy mam zysk, a jak zysk jest duży to są okresy, że popuszczę pasa. Ty widzisz swoje szanse w posiadaniu cukrowni cementowni i stoczni oraz hut i kopalń. Twój wybór. Co do prywatyzacji GPW to nie mam zdania bo nie mam danych. Z tego co wiem i rozumiem to przez cały czas jest wyścig o rynek. Z państwową GPW nie chcą robić interesów. Dziś jest tak jak widzimy, ale za pięć lat zyski nie będą takie duże gdy konkurencja urośnie w siłę. Co zrobiła giełda we Wiedniu? Do tej pory to była mniejsza giełda od warszawskiej. A teraz jak jest? Przy dobrym zarządzaniu prywatnym, a nie urzędniczym podatki od tej działalności będą większe niż dzisiejsze wraz z zyskami. Moje zdanie jest takie. I na koniec podaj mi ile Ty zarobiłeś na tym, że Polska miała stocznie. Do czego Ci te stocznie potrzebne? Szwajcarzy nie mają ani jednej stoczni i jakoś dają radę. Musisz mieć stocznie?

Data: 2009-10-22 23:13:01
Autor: skippy
[...]

Państwowe powinny być słuzby, wojsko i urzędy.
Koniec kropka.

Data: 2009-10-22 23:20:00
Autor: totus
skippy wrote:

Państwowe powinny być słuzby, wojsko i urzędy.
Koniec kropka.

Takie jest twoje zdanie. Większość ma troszkę inny pogląd. Państwo ma płacić za wszystko. Jak za dużo deszczu spadnie i jak wiatr jest za silny, za wszystko. Płaci za urodzenie, za uczenie, za leczenie, za emeryturę. Zagląda wszędzie i wie o wszystkim. Ma być odpowiedzialne za wszystko. Tak lubimy i chcemy.

Data: 2009-10-22 23:36:12
Autor: skippy

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbqib0$ddj$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

[...]

Tak chcą Ci którzy nie byli zmuszeni sami dbać o wszystko tylko sie nauczyli że coś się należy gratis.
Plus cała okołopolityczna orbita mnożąca regularnie byty urzędnicze i komplikująca prawodastwo, co zapewnia dalsze mnożenie tychże.

Stąd też pierwszy raz w zyciu nie pójde na wybory parlamentarne bo to nie ma sensu, to nic nie zmieni.
Klasa polityczna oprócz drobnych utarczek pod publiczke robi swój deal.
Mam tego swiadomość, zgadzam sie z tym i nie bede jak kretyn brał udziału w militaryzacji zycia społecznego polegającej m.in. na piętnowaniu nie chodzących na wybory.
Coś mi to przypomina.
Niech robią swoje, niech ich nie bedzie w mediach i niech pozwola mi uczciwie robić swoje.

Na prezydenckie natomiast pójdę, jeśli wsród przypadkiem kandydatów trafi się jakiś zakłamany debil.
Chciałbym w Świeta jeść spokojnie a nie dławić się jedzeniem przy jakichś bezsensownych pojękiwaniach z telewizora zwanych orędziem.

Data: 2009-10-22 23:52:42
Autor: totus

skippy wrote:

[...]

W polskiej ordynacji nie pójście na wybory to glosowanie na zwycięską partię. Ja mam wyłączony telewizor w święta. Tobie się zepsuł wyłącznik?

Data: 2009-10-22 23:59:41
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

W polskiej ordynacji nie pójście na wybory to glosowanie na zwycięską
partię.

Trudno, jak zagłosuje na niezwycięska to i tak wygra zwycięska.
A na zwycieską nie muszę głosować z definicji.

Ja mam wyłączony telewizor w święta.

Ja nie przez cały czas.

Tobie się zepsuł wyłącznik?

Raz sie zepsuł, tak.
Nie mogłem włączyć.

Data: 2009-10-23 06:34:09
Autor: xbartx
Czy oni nie potrafią normalnie...
Dnia Thu, 22 Oct 2009 23:36:12 +0200, skippy napisał(a):

Klasa polityczna oprĂłcz drobnych utarczek pod publiczke robi swĂłj deal.
Mam tego swiadomość, zgadzam sie z tym i nie bede jak kretyn brał
udziału w militaryzacji zycia społecznego polegającej m.in. na
piętnowaniu nie chodzących na wybory.

Ja nigdy nie byłem i jakoś żyję, ale od czasu do czasu można się przejść i zaznaczyć wszystkich ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-23 00:53:12
Autor: Jerzy Olszewski
totus pisze:
[...]

Przypominam wykształconym europejczykom ten drobny szczegół, że jedyną polską stocznią sprywatyzowaną skutecznie jest i nadal pozostaje stocznia Gdańsk. Przypadkowo zdarzyło się to za poprzedniego rządu ! Nie pasuje do obrazka ? Ot pech :)

Reasumując:

A. Za rządów SLD nastąpiła renacjonalizacja stoczni Szczecin (nawiasem mówiąc wszystko wskazuje na to, że aferalna)

B. Za rządów PIS prywatyzacja - stoczni Gdańsk

C. Za rządów PO mistyfikacja i kompromitacja

Przynajmniej jak do tej pory.

Data: 2009-10-23 07:16:15
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

A. Za rządów SLD nastąpiła renacjonalizacja stoczni Szczecin (nawiasem mówiąc wszystko wskazuje na to, że aferalna)

tak

B. Za rządów PIS prywatyzacja - stoczni Gdańsk

zaślepienie, bo jak inaczej to nazwać

Data: 2009-10-23 09:19:55
Autor: pluszowy miś

Dieter wrote:

[...]

Może powinno się lepiej zarządzać majątkiem, inne stocznie się utrzymują.... może należałoby przeprowadzić restrukturyzację... z pewnością nie powinno się likwidować, łatwo powiedzieć SL ale niestety stocznie to nie forex, tam nie odnowisz pozycji. Stocznie to gałąź przemysłu, tysiące dziesiątki tysięcy ludzi, podwykonawcy, złożona sieć zależności, to miejsca pracy, podatki i dochód w innych miejscach... ostateczny produkt jest deficytowy ale to kwestia dobrego zarządzania... Trzeba zrozumieć, że tego przemysłu po likwidacji nie odbudujemy... w momencie kiedy nastąpi koniunktura i ceny poszybują, nas już na tym rynku nie będzie i kliknięciem myszki(jak na forexie) nie stworzymy przemysłu stoczniowego... Mówisz , że jest deficytowy a ile trzeba pieniędzy na jego odbudowę jak stanie się dochodowy ? ... Tutaj należy postrzegać długofalowo, jest koniunktua i dekoniunktura. Mechanizmy naprawcze, dobry zarządzający i powinno się opłacić. Ciekawe czy nasi zachodni sądziedzi likwidują swój przemysł stoczniowy, bo chwilowo stał się mało rentowny, chyba mnie, bo oni sprzedadzą nam swoje statki za jakiś czas .... pozdr :)

Data: 2009-10-23 09:27:11
Autor: totus
"pluszowy miś" <sebastorage@go2.pl> wrote:

[...]

O tym właśnie piszę. Nie ma powodu by dług Polski malał skoro wyborcy maja takie poglądy na gospodarkę jak Twój. Podaj jeden przykład gdzie w państwowej firmie był dobry kierownik i gdzie wydajność i efektywność była porównywalna z podobną firmą prywatną. Potrzebuje tylko jeden taki przykład. Państwo nie zostało wymyślone do prowadzenia działalności gospodarczej. Tylko w socjalizmie państwo prowadzi działalność gospodarczą, najczęściej deficytową.

Data: 2009-10-23 11:21:49
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Dlaczego w takim razie hitlerowcy doplacaja do swoich stoczni?

D.

Data: 2009-10-23 11:35:33
Autor: totus
Dieter wrote:

Dlaczego w takim razie hitlerowcy doplacaja do swoich stoczni?

D.
Bardzo dziękuję za rozmowę z Tobą. Zarówno za formę jak i treść.

Data: 2009-10-23 09:57:09
Autor: XXL
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a): Dieter wrote:

Dlaczego w takim razie hitlerowcy doplacaja do swoich stoczni?

Bardzo dziękuję za rozmowę z Tobą. Zarówno za formę jak i treść.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Brawo Totus !!!
Dobrze napisałeś Dieterowi bo wypisuje bzdury i obraża prawie wszystkich.
Tak jak kiedyś napisałem, od pewnego czasu czytając "złote myśli" Dietera mam
skojarzenia z bohaterem popularnej kiedyś kreskówki, który: "błąkał się po
całym świecie aby dojść do Pacanowa".

Do Dietera: jacy hitlerowcy??? Czy w ogóle wiesz co piszesz i czy zdajesz
sobie sprawę co to jest odpowiedzialność za własne słowa ???

Data: 2009-10-23 13:51:17
Autor: Dieter
Czy oni nie potrafią normalnie...
Hitlerowcy = Niemcy. Nazywajmy rzeczy po imieniu: Polske napadly Niemcy, a nie zadni Nazisci jak to sie teraz wmawia swiatu. Tez masz juz wyprany mozg z tego co widze.

D.

Data: 2009-10-23 13:14:30
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hbrsjf$t6a$1news.onet.pl...
Dlaczego w takim razie hitlerowcy doplacaja do swoich stoczni?

W sytuacji gdy leżymy między 2x większymi od nas ludnościowo hitlerowcami i 4x większymi komunistami, a u nas minimum 90% polityków, banków  i mediów to pejsaci - rodzi się pytanie co zrobić z tym fantem.

Data: 2009-10-23 11:40:54
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbrlth$ghv$1inews.gazeta.pl...
[...]

PKO BP, KGHM, ORLEN, firmy które część osób chiałaby widzieć całkowicie prywatne.

ok TOTUS, proszę o prostą odpowiedź
Czy uważasz, że stocznie powinny być zlikwidowane, bo nie są rentowne ?
(ja uważam, że nie)

Co się stanie, jak zostaną zlikwidowane a koniunktura się poprawi ?
(ja uważam, że będą zarabiać inni a my już swojego przemysłu nie odbudujemy, bo nie będzie na to pieniędzy)

Data: 2009-10-23 11:45:53
Autor: totus
totus wrote:

[...]

Przyjrzyj się bliżej przemysłowi stoczniowemu w Polsce. Polskie stocznie prywatne mają się dobrze. trzepią kasę, a państwo ma z tego podatki.

Data: 2009-10-22 13:36:12
Autor: viper
[...]

no dobra, przekonałeś mnie... ten inwestor nie istniał... tylko nurtuje mnie jeden problem... ten nieistniejący inwestor wygrał przetarg i wpłacił wadium... które przepadło... nawet jak na nieistniejącego inwestora była to spora suma... jedyne wytłumaczenie że zrobił to dla jaj.... nie istniał, nic nie chciał kupic, ale chciał się zabawic... widzę że problem ten nurtuje też niektórych pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku zwrócone... tylko że tego nijak nie dałoby się ukryc... poza tym wszystko mnie troszkę śmieszy... na świecie interesy robi się troszkę inaczej niż w Polsce... u nas o inwestorze chcielibyśmy wiedziec wszystko, nawet to jak często zdradza żonę... na świecie zwyczaje są troszkę inne... rzadko kiedy wiadomo czyje pieniądze są inwestowane... większośc przechodzi przez spółki o bardzo skomplikowanej strukturze... cały problem w tym, że ty jako Prawdziwy Polak myślisz po polsku...

Data: 2009-10-22 13:48:57
Autor: Jerzy Olszewski
viper pisze:
[...]

Wszystko to już było na grupie wyjaśniane (wiadomo kto wpłacił wadium, wiadomo, że MSWiA wydało zezwolenia na przejęcie nieruchomości na podstawie lipnych transakcji i nieaktualnych dokumentów - wszystko to wiadomo, tylko dobrze wykształceni wyborcy PO tego jakoś nie są w stanie zrozumieć, co ponownie potwierdza tezę Dorna o wykształciuchach)

pisowskich geniuszy bo znaleźli rozwiązanie... wadium zostało po cichutku zwrócone... tylko że tego nijak nie dałoby się ukryc... poza tym wszystko mnie

Co do wadium, to radzę ci nieco poczekać ...

troszkę śmieszy... na świecie interesy robi się troszkę inaczej niż w Polsce...

Tu się zgadzamy. Rzeczywiści rząd który robił by tak interesy gdziekolwiek na świecie nie porządziłby zbyt długo.

[...]

Szczególnie, gdy chce się wyprać pieniądze z nielegalnego źródła.

Data: 2009-10-22 14:00:08
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1738.000001d7.4ae043acnewsgate.onet.pl...

[...]

Może chodziło o to z tymi stoczniami ? (wadium to pikuś) :

1. Stocznie sprzedane , czyli można ogłosić sukces rządu i obecnej ekipy
2. Stocznie sprzedane, czyli wraca spokój społeczny i spokojnie się rozwijamy ... i wszystko byłoby ok
ale momencik, odbyło się to przed wyborami do Europarlamentu, więc elektorat PO dostał pozytywnej motywacji, patrzcie jaki ten rząd prężny, no to głosujemy, natomiast przeciwnicy polityczni nie posiadali argumentu nieudolności obecnie rządzących w tym zakresie  ... no i mieliśmy EUROWYBORY, wynik znamy ....  po wyborach pojawia się jakiś list do Katarczyków, żeby nie kupować stoczni i już wtedy niektórzy próbowali używać tego jako argument do wycofania się inwestora, ciekawe kto ten list wysłał ???? ... potem mieliśmy aferę hazardową i później dowiedzieliśmy się jak naprawdę wyglądała ta profesjonalna sprzedaż stoczni... kto kogo tutaj oszukał ? .... zostali oszukani ludzie, my wszyscy .... jak się czuje teraz elektorat obecnie rządzących ????? ... pozdr :)

ps. pamiętacie jak premier mówił, że odwoła grada jak nie dojdzie do skutku prywatyzacja a potem się rozmyślił.... ciekawe dlaczego ?

Data: 2009-10-22 22:01:04
Autor: totus
[...]

Naprawdę myślisz, że wyborca głosujący na PO do PE w Kielcach, Częstochowie, Łodzi czy Rzeszowie zrobił to dlatego, że Tusk powiedział, że sprzedał stocznie? Naprawdę tak myślisz czy tylko tak piszesz? Rzeczywiście myślisz, że gdyby Tusk tego nie powiedział to PiS wzięłoby 25 mandatów w tych wyborach?

Data: 2009-10-23 08:52:56
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbqdn1$o6s$1inews.gazeta.pl...
[...]

elektorat PO to taki wrzący tygiel, bardzo niestabilny, taki wulkan. Wmówiono im że są mądrzy, naobiecywano, naszuto na niedoszłego koalicjanta... i ten elektorat "chwyci" wszystko co będzie chociażby namiastką sukcesu rządzenia obecnej ekipy.... Ponadto protesty stoczniowców przed Eurowyborami, których media nie mogłyby ukryć mogły spowodować protesty innych grup społecznych bardzo niezadowolonych z rządów obecnej ekipy(spust uwalniający ogólne niezadowolenie, naobiecywali wszystkim duuuużo), no i wtedy wynik wyborów mógłby być inny... pozdr :)

Data: 2009-10-23 09:08:30
Autor: totus
[...]

Patrz pytanie było proste. Czy naprawdę myślisz, że jeżeli Tusk nie powiedziałby o tym, że stocznie są sprzedane albo powiedziałby, że nikt nie chce kupić stoczni pod warunkiem produkcji statków, to PO przegrałaby wybory do PE. Naprawdę tak myślisz, że to co powiedział Tusk miało istotny wpływ na wynik wyborów? Umiesz bez bajdurzenia odpowiedzieć na takie pytanie?

Data: 2009-10-23 10:08:29
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbrkr2$d1s$1inews.gazeta.pl...
[...]

sam wynik wyborczy mógłby być podobny... Kwestią jest, że gdybyśmy mieli wtedy wiedzę jak stocznie zostały "sprzedane" wynik wyborów mógłby być inny(intencję samej "sprzedaży" stoczni odkładamy na bok)... pozdr :)

Data: 2009-10-26 10:47:01
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "pluszowy miś"

sam wynik wyborczy mógłby być podobny... Kwestią jest, że gdybyśmy mieli wtedy wiedzę jak stocznie zostały "sprzedane" wynik wyborów mógłby być inny(intencję samej "sprzedaży" stoczni odkładamy na bok)... pozdr :)

A myślisz że dlaczego Stocznie Gańską sprezdano dokładnie dzień po wyborach?
Masz w tym temacie inną koncepcję?

Data: 2009-10-26 10:48:09
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...
A myślisz że dlaczego Stocznie Gańską sprezdano dokładnie dzień po wyborach?
Masz w tym temacie inną koncepcję?

*"...Stocznię Gdańską sprzedano..."

Data: 2009-10-26 11:06:18
Autor: totus
Czy oni nie potrafią normalnie...
skippy wrote:

Użytkownik "pluszowy miś"

[...]

Nastawienie elektoratu można sobie sprawdzić na sondażach na rok przed wyborami i śledzić przez ten rok do wyborów. Informacje na temat stoczni jeżeli miały jakiś wpływ na wyborców PO to minimalny. Robotnicy wielkoprzemysłowi i ich związki to elektorat PiS. Ci z definicji głosują na PiS i głosowaliby na PiS bez względu na to co rząd zrobił ze stoczniami. Może jakby się dowiedzieli, że stocznie nie są sprzedane i kupca nie ma to głosowali by jeszcze bardziej. Wyniku by to nie zmieniło. Tak w moich oczach wygląda wielka wyborcza manipulacja Tuska. Przedwczesną deklaracją o sprzedaży stoczni Tusk sobie zaszkodził, a nie pomógł. Na wybory to nie miało istotnego znaczenia, a teraz smród się ciągnie i przeszkadza. To raczej błąd niż sprytne posunięcie. Takie rozumowanie wskazuje, że wtedy jak informował o sprzedaży stoczni to taką miał wiedzę i nie był to element intrygi. Ja tak myślę.

Data: 2009-10-27 00:08:43
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hc3r6t$rke$1news.onet.pl...

Użytkownik "pluszowy miś"

[...]

OK z braku odpowiedzi zakładam, że koncepcja moja stała się jeszcze słuszniejsza niż była.

Data: 2009-10-22 15:15:40
Autor: flower
jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
ukończeniem przesadnej ilości szkół,

A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-22 13:25:13
Autor: kc
flower <flower19737@wp.pl> napisał(a):
A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

Z PO chyba jesteś, taki wykształcony :). Patrz, ja głupi jełop nie zauważyłem

kc

Data: 2009-10-22 16:19:36
Autor: Ingarden
Czy oni nie potrafią normalnie...
Z PO chyba jesteś, taki wykształcony :). Patrz, ja głupi jełop nie zauważyłem

"32. Argumentum ostatni - ad personam: Widząc, że przeciwnik jest mocniejszy atakować go osobiście, obrażać lub w jakikolwiek sposób, porzucając prawdziwy przedmiot sporu."

Sztuka Prowadzenia Sporów, Artur Schopenhauer

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka

--
le

Data: 2009-10-22 14:18:26
Autor: kc
Ingarden <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Sztuka Prowadzenia Sporów, Artur Schopenhauer

OOps, wyższy poziom. Tylko, że flowers nie jest moim przeciwnikiem

kc

Data: 2009-10-22 16:49:22
Autor: Jerzy Olszewski
Ingarden pisze:
[...]

Sztuka Prowadzenia SporĂłw, Artur Schopenhauer

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka

Trafienie w samo sedno.

-- -Cytat-- -
Mili Państwo, dodam Wam na zakończenie,
Że czy w upał, czy w czas mroźnej gołoledzi
Coraz częściej słyszeć da się
W telewizji, radio, prasie
Ciepłe, szczere i otwarte wypowiedzi!

A w tych wypowiedziach – wyznam Wam, Panowie -
Nieodmiennie wciąż zadziwia mnie to jedno:
To zadziwia mnie, Panowie,
Że, ktokolwiek się wypowie,
Trafia swoją wypowiedzią w samo sedno!

Już od dawna nie słyszałem wypowiedzi,
Co by błędu zawierała choć zarodek,
Czasem zda mi się na oko,
Że ktoś myli się głęboko,
A on – sunie bez wysiłku w sedna środek!

Celnych owych wypowiedzi słucham przeto,
Rozmyślając sobie czasem przy ich wtórze,
Czy ci ludzie w jednej chwili
Tacy mądrzy się zrobili,
Czy to sedno się zrobiło takie duże…?
(Róbmy swoje - W. Młynarski)
-- -Koniec-- -

Właśnie dzisiaj w Sejmie przez kilka godzin poseł Karpiniuk z kolegami poszerzali w pocie czoła owo sedno...

Może nie jest aż tak duże, gdy ballada ta powstawała, ale jest już na prawdę spore!

Data: 2009-10-22 16:56:57
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normaln ie...
Trykacie co tam sami namieszaliście i jak z 4 kartek projektu został jeden paragraf?
A i Zytka za późno się w język ugryzła.
Pokażmy wszystkich bo co wart Chlebuś to już jasne.
:)))

A jesli będzie postulat konfrontacji słowo vs słowo Kamiński Tusk, to ja postuluję zrobić konsultacje Palikota z Prezesem prezesów.
Chodzą różni po sejmie i plotkuja a jedyny Palikot odważny. Niech się sprawa wyjaśni bo to meczace.

Co do waszej interpretacji "prezesa prezesów", to zawsze i dawno był "mały prezes" i "duży prezes".
I za ch... nie kojarze "prezesa prezesów" z określeniem "mały".
Wesołe jak sie wkopali:)))

No to chluuup!

Data: 2009-10-22 16:01:07
Autor: viper
Czy oni nie potrafią normalnie...
A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

--
mój drogi purysto, nawet jeżeli przez słowo "szkoła" rozumiesz jedynie budynek z boiskiem i salą gimnastyczną, a więc można go traktowac jako rzeczownik policzalny, to nawet wtedy nie będziesz miał racji... a gdybyś nie wiedział szkoła to nie tylko budynek z boiskiem, nawet tak bystry koleś jak ty powinien to zauważyc... i pomimo że moje wykształcenie to murarz zbrojarz specjalnośc dekarz słowa "ilośc"użyłem świadomie...

Data: 2009-10-22 14:06:46
Autor: kc
Czy oni nie potrafią normalnie...
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
 i pomimo że moje wykształcenie to murarz zbrojarz specjalnośc dekarz słowa "ilośc"użyłem świadomie...

Ha, ha, ha, ha, ha

Murarz zbrojarz, specjalność dekarz. Dobre. To też użżyłeś świadomie?

ha, ha, ha , ha

kc

Data: 2009-10-22 16:17:00
Autor: Ingarden

http://lpj.pl/not_jez08.htm

--
le

Data: 2009-10-22 16:19:52
Autor: viper
Czy oni nie potrafią normalnie...
> mój drogi purysto, nawet jeżeli przez słowo "szkoła" rozumiesz jedynie
budynek
> z boiskiem i salą gimnastyczną, a więc można go traktowac jako rzeczownik > policzalny, to nawet wtedy nie będziesz miał racji... http://lpj.pl/not_jez08.htm

-- le

dzięki... jest szkoła życia, jest szkoła przetrwania... jest to pojęcie abstrakcyjne...a więc powtórzmy, taki kolega flower nie skalał się przesadną ILOŚCIĄ szkół he he...

Data: 2009-10-22 16:39:16
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...
ilość vs liczba ma ew kretyńską wymowę jesli mówimy o ludziach, reszta to tam mało ważne

Data: 2009-10-22 18:01:06
Autor: stary

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbpqqp$rl4$1news.onet.pl...
ilość vs liczba ma ew kretyńską wymowę jesli mówimy o ludziach, reszta to tam mało ważne

Może sie nie znam.Ale w sprawie hazardowej i stoczniowej to PO ciula naród.I chyba wykształcenie PIS nie ma tu nic do rzeczy.
Polacy sie znają na hazardzie i oszustwach wiec PO ok.

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-22 20:15:58
Autor: skippy

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbq07u$st3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ja wiem jedno, zarówno w sprawie hazardowej jaki i w sprawie stoczni - śmierdząco było za LSD, PIS i teraz to samo.
Chciałbym poznac wszystkie wałki ale LSD z najbiższym swym koalicjantem PISEM stają na uszach, zeby to przykryć.

Data: 2009-10-22 21:22:35
Autor: stary
[...]

A ja chciałby poznać teraźniejsza afere hazardową.Przecież o nia sie rozchodzi.Albo chodzi o to zeby rozmyć afere z PO?

pozdrwaiam stary

Data: 2009-10-22 23:07:48
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "stary"

A ja chciałby poznać teraźniejsza afere hazardową.Przecież o nia sie rozchodzi.Albo chodzi o to zeby rozmyć afere z PO?

Ja nie wiem o co chodzi PO ale chciałbym poznac wszystkie wałki w tym temacie.
Ty tylko PO, a ja także LSD i PIS.

Data: 2009-10-23 09:58:10
Autor: stary
Czy oni nie potrafią normalnie...

Ty tylko PO, a ja także LSD i PIS.

Źle mnie zrozumiałeś.Też chciałbym poznać wszystkie afery)Bo wszystkie partie sa siebie warte.Ale wiesz ze to niemozliwe.A ta ostatnia afera nie powinna byc jednak zapomniana.Bo tam są jednak mocne papiery na polityków.A powoływanie komisji do sprawy od np 2002 rozmyje cała afere.
Ukazanie tej afery i w razie dowodów osadzenie polityków w pierdlu byłoby precedensem i nastepni by sie mocno zastanowili )
czy dzwonić)))))))))))

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-23 10:23:38
Autor: skippy

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbrnr2$bbt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

he he widzisz problem w tym, ze wskazane są konkretne podejrzenia wałków w temacie ze strony LSD i PIS i teraz przemilczenie tego a wyjasnienie tylko końcówki sprawy to dla mnie ewidentny szwindel.
LSD - niech tylko wyjaśnią kwestię Jaskierni i czy był samotnym rycerzem lewicy.
PIS - dlaczego z kilku stron projrktu zostało kilka linijek i skutecznie wycięto to samo, o czego wyciecie teraz nieskutecznie wnioskował Miro.
I niech Zyta sie wytłumaczy co miała na mysli mówiąc o kontaktujacych się lobbystach czy że się nie mogła opedzić, cos tam mówiła zanim powiedziała ze nic wiecej nie powie.
http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2912026
I oczywście kwestie aktualne.

Z mojego punktu widzenia jest oczywiste dlaczego istnieje cisnienie, żeby nie mówić o niczym wcześniej:)
Nie mają nic za paznokciami, to sie nie pojawią zadne kompromitujace dokumenty ani zeznania.
Proste.

Koalicje LSD-PIS interesuje dokopanie PO a nie wyjasnienie spraw.

A mnie interesuje jak ciąg LSD-PIS-PO grzebał przy tej sprawie która się nie zaczęła 2 lata temu.

Data: 2009-10-23 11:04:32
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

Skippy dlaczego udajesz , że nie rozumiesz prostych spraw?

1. Czym jest sejmowa komisja śledcza, a czym nie jest.

    1.1 Komisja śledcza nie jest miejscem na uzgadnianie jak powinna wyglądać jakaś Ustawa, a jak nie powinna. Od tego są zwykłe komisje sejmowe i posiedzenia plenarne.

    1.2 Komisja śledcza nie jest od ścigania przestępstw i nadużyć , które mogą być ścigane przez instytucje do tego powołane - policję , prokuraturę ABW, CBS, CBA i na końcu Sądy.

    1.3 Sejmowa Komisja Śledcza jest od wyjaśniania nieprawidłowości , co do których istnieje uzasadnione domniemanie, że istnieją ale nie będą prawidłowo wyjaśnione w normalnym trybie z tego powodu, że dotyczą polityków aktualnie rządzących, mających realny wpływ na działanie tych instytucji (policji, prokuratury i niestety Sądów), które w normalnym trybie mogłyby je wyjaśniać.

Z powyższych trzech powodów zarówno obie obecne komisje powołane przez PO ("naciskowa" i "w sprawie samobójstwa minister Bildy"), jak też proponowana przez PO obecnie komisja "hazardowa" są zwykłym, ordynarnym i z premedytacją czynionym, psuciem Państwa.

Jeżeli już, to jeszcze można by ewentualnie taki tryb zaakceptować, gdyby politycy PO dobrowolnie zrezygnowali z większości w tych komisjach i ze stanowiska Przewodniczącego.

Efektem takich działań będzie pozbawienie Polski tego ważnego narzędzia obrony demokracji i praworządności. Dobrze by było, by jednak świadomość tej odpowiedzialności była powszechna.

Coś co nie przystoi w Rzeczpospolitej dopuszczalne i normalne jest jednak w Pomrocznej. Wybór należy do Nas gdzie chcemy żyć.

2. Czym różni się lobbing od nielegalnego lobbing.

Jeżeli Zyta G. mówi , że działała pod ciągłym naciskiem grup lobbingowych, to opisuje po prostu rzeczywistość, bo tak działa każdy minister w każdym rządzie, bo ludzie mają różne , często sprzeczne interesy. Nie ma to żadnego porównania z obecną aferą "hazardową". Chyba to rozumiesz ? Jak nie , to daj znać, a wytłumaczę Ci chętnie.

3. Gdy kilka lat temu wyszła na jaw afera Rywina, to nikomu nie przyszło do głowy rozszerzania zakresu działania komisji na domniemane inne tego typu rozmowy, choć zdrowy rozsądek nakazywał przypuszczać, że ani to pierwsza , ani ostatnia taka intelektualna wymiana poglądów.

Data: 2009-10-23 12:00:39
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...
szkoda czasu nie chce mi sie tego czytać
ja bym chciał poznać całość wałka a Tobie zalezy na skopaniu PO i nieruszaniu koalicji LSD-PIS
tu lezy sedno

Data: 2009-10-23 15:07:24
Autor: stary

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbrusd$4dh$1news.onet.pl...
szkoda czasu nie chce mi sie tego czytać
ja bym chciał poznać całość wałka a Tobie zalezy na skopaniu PO i nieruszaniu koalicji LSD-PIS
tu lezy sedno

Szkoda że ci sie nie chce czytać.Ja tam nie jestem ani za PO ani za PIS.Wiem że afera hazardowa ujawniona  była w PO i tyle

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-23 16:19:15
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "stary"

Wiem że afera hazardowa ujawniona  była w PO i tyle

no to szkoda że Ci sie nie chce czytać, bo była tez ujawniona w LSD a numer z usunieciem zapisu 10% także w PIS i tyle. takie podejście upewnia mnie że chodzi Ci o ochrone koalicji LSD-PIS i dowalenie PO, a nie o prawde o całości wałka

Data: 2009-10-23 10:23:53
Autor: Ingarden
Czy oni nie potrafią normalnie...
dzięki... jest szkoła życia, jest szkoła przetrwania... jest to pojęcie abstrakcyjne...a więc powtórzmy, taki kolega flower nie skalał się przesadną ILOŚCIĄ szkół he he...

Istotna jest policzalność. Nie ma to nic wspólnego z poziomem abstrakcji pojęcia.

Mniejsza z tym.

--
le

Data: 2009-10-23 09:47:41
Autor: olob kowalski
[...]

i co w tym dziwnego wałęsa dał władzę ciemnemu ludowi i lud może wybierać ludzi z czterech partii politycznych w których skompromitowani siadają na tylnych siedzeniach a na czoło daje się nowe twarze które mają te same cechy co poprzednicy głupi, wierny, lojalny, bez własnego zdania, inaczej niewolnik władz partii
bez względu na nazwę partii wychodzi poseł i opowiada jak to mu zależy na dobru państwa, tylko co to dla takiego złotoustego państwo? bo ja odnoszę wrażenie że dla posła państwo to sejm senat rząd prezydent i ich świta
ciemnota chciała władzę no to ma może wybierać jak za PRL między octem a octem tak jest zbudowane prawo wyborcze bo tek chcieli politycy aby mieć
neverending story

Data: 2009-10-23 09:52:55
Autor: kc
Czy oni nie potrafią normalnie...