Czy oni nie potrafią normalnie...

Data: 2009-10-22 15:15:40
Autor: flower
Czy oni nie potrafią normalnie...
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
jak wynika ze statystyk elektorat pisu nie kala się
ukończeniem przesadnej ilości szkół,

A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-22 13:25:13
Autor: kc
flower <flower19737@wp.pl> napisał(a):
A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

Z PO chyba jesteś, taki wykształcony :). Patrz, ja głupi jełop nie zauważyłem

kc

Data: 2009-10-22 16:19:36
Autor: Ingarden
Czy oni nie potrafią normalnie...
Z PO chyba jesteś, taki wykształcony :). Patrz, ja głupi jełop nie zauważyłem

"32. Argumentum ostatni - ad personam: Widząc, że przeciwnik jest mocniejszy atakować go osobiście, obrażać lub w jakikolwiek sposób, porzucając prawdziwy przedmiot sporu."

Sztuka Prowadzenia Sporów, Artur Schopenhauer

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka

--
le

Data: 2009-10-22 14:18:26
Autor: kc
Ingarden <ekstrakt_USUN_@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Sztuka Prowadzenia Sporów, Artur Schopenhauer

OOps, wyższy poziom. Tylko, że flowers nie jest moim przeciwnikiem

kc

Data: 2009-10-22 16:49:22
Autor: Jerzy Olszewski
Ingarden pisze:
[...]

Sztuka Prowadzenia SporĂłw, Artur Schopenhauer

http://pl.wikipedia.org/wiki/Erystyka

Trafienie w samo sedno.

-- -Cytat-- -
Mili Państwo, dodam Wam na zakończenie,
Że czy w upał, czy w czas mroźnej gołoledzi
Coraz częściej słyszeć da się
W telewizji, radio, prasie
Ciepłe, szczere i otwarte wypowiedzi!

A w tych wypowiedziach – wyznam Wam, Panowie -
Nieodmiennie wciąż zadziwia mnie to jedno:
To zadziwia mnie, Panowie,
Że, ktokolwiek się wypowie,
Trafia swoją wypowiedzią w samo sedno!

Już od dawna nie słyszałem wypowiedzi,
Co by błędu zawierała choć zarodek,
Czasem zda mi się na oko,
Że ktoś myli się głęboko,
A on – sunie bez wysiłku w sedna środek!

Celnych owych wypowiedzi słucham przeto,
Rozmyślając sobie czasem przy ich wtórze,
Czy ci ludzie w jednej chwili
Tacy mądrzy się zrobili,
Czy to sedno się zrobiło takie duże…?
(Róbmy swoje - W. Młynarski)
-- -Koniec-- -

Właśnie dzisiaj w Sejmie przez kilka godzin poseł Karpiniuk z kolegami poszerzali w pocie czoła owo sedno...

Może nie jest aż tak duże, gdy ballada ta powstawała, ale jest już na prawdę spore!

Data: 2009-10-22 16:56:57
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normaln ie...
Trykacie co tam sami namieszaliście i jak z 4 kartek projektu został jeden paragraf?
A i Zytka za późno się w język ugryzła.
Pokażmy wszystkich bo co wart Chlebuś to już jasne.
:)))

A jesli będzie postulat konfrontacji słowo vs słowo Kamiński Tusk, to ja postuluję zrobić konsultacje Palikota z Prezesem prezesów.
Chodzą różni po sejmie i plotkuja a jedyny Palikot odważny. Niech się sprawa wyjaśni bo to meczace.

Co do waszej interpretacji "prezesa prezesów", to zawsze i dawno był "mały prezes" i "duży prezes".
I za ch... nie kojarze "prezesa prezesów" z określeniem "mały".
Wesołe jak sie wkopali:)))

No to chluuup!

Data: 2009-10-22 16:01:07
Autor: viper
Czy oni nie potrafią normalnie...
A co ty wiesz? Skoro w podstawówce uczą, że poprawnie jest "liczba szkół"
zamiast "ilość szkół", to co możesz wiedzieć o dalszej edukacji?

--
mój drogi purysto, nawet jeżeli przez słowo "szkoła" rozumiesz jedynie budynek z boiskiem i salą gimnastyczną, a więc można go traktowac jako rzeczownik policzalny, to nawet wtedy nie będziesz miał racji... a gdybyś nie wiedział szkoła to nie tylko budynek z boiskiem, nawet tak bystry koleś jak ty powinien to zauważyc... i pomimo że moje wykształcenie to murarz zbrojarz specjalnośc dekarz słowa "ilośc"użyłem świadomie...

Data: 2009-10-22 14:06:46
Autor: kc
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
 i pomimo że moje wykształcenie to murarz zbrojarz specjalnośc dekarz słowa "ilośc"użyłem świadomie...

Ha, ha, ha, ha, ha

Murarz zbrojarz, specjalność dekarz. Dobre. To też użżyłeś świadomie?

ha, ha, ha , ha

kc

Data: 2009-10-22 16:17:00
Autor: Ingarden

http://lpj.pl/not_jez08.htm

--
le

Data: 2009-10-22 16:19:52
Autor: viper
Czy oni nie potrafią normalnie...
> mój drogi purysto, nawet jeżeli przez słowo "szkoła" rozumiesz jedynie
budynek
> z boiskiem i salą gimnastyczną, a więc można go traktowac jako rzeczownik > policzalny, to nawet wtedy nie będziesz miał racji... http://lpj.pl/not_jez08.htm

-- le

dzięki... jest szkoła życia, jest szkoła przetrwania... jest to pojęcie abstrakcyjne...a więc powtórzmy, taki kolega flower nie skalał się przesadną ILOŚCIĄ szkół he he...

Data: 2009-10-22 16:39:16
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...
ilość vs liczba ma ew kretyńską wymowę jesli mówimy o ludziach, reszta to tam mało ważne

Data: 2009-10-22 18:01:06
Autor: stary

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbpqqp$rl4$1news.onet.pl...
ilość vs liczba ma ew kretyńską wymowę jesli mówimy o ludziach, reszta to tam mało ważne

Może sie nie znam.Ale w sprawie hazardowej i stoczniowej to PO ciula naród.I chyba wykształcenie PIS nie ma tu nic do rzeczy.
Polacy sie znają na hazardzie i oszustwach wiec PO ok.

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-22 20:15:58
Autor: skippy

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbq07u$st3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

ja wiem jedno, zarówno w sprawie hazardowej jaki i w sprawie stoczni - śmierdząco było za LSD, PIS i teraz to samo.
Chciałbym poznac wszystkie wałki ale LSD z najbiższym swym koalicjantem PISEM stają na uszach, zeby to przykryć.

Data: 2009-10-22 21:22:35
Autor: stary
[...]

A ja chciałby poznać teraźniejsza afere hazardową.Przecież o nia sie rozchodzi.Albo chodzi o to zeby rozmyć afere z PO?

pozdrwaiam stary

Data: 2009-10-22 23:07:48
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "stary"

A ja chciałby poznać teraźniejsza afere hazardową.Przecież o nia sie rozchodzi.Albo chodzi o to zeby rozmyć afere z PO?

Ja nie wiem o co chodzi PO ale chciałbym poznac wszystkie wałki w tym temacie.
Ty tylko PO, a ja także LSD i PIS.

Data: 2009-10-23 09:58:10
Autor: stary
Czy oni nie potrafią normalnie...

Ty tylko PO, a ja także LSD i PIS.

Źle mnie zrozumiałeś.Też chciałbym poznać wszystkie afery)Bo wszystkie partie sa siebie warte.Ale wiesz ze to niemozliwe.A ta ostatnia afera nie powinna byc jednak zapomniana.Bo tam są jednak mocne papiery na polityków.A powoływanie komisji do sprawy od np 2002 rozmyje cała afere.
Ukazanie tej afery i w razie dowodów osadzenie polityków w pierdlu byłoby precedensem i nastepni by sie mocno zastanowili )
czy dzwonić)))))))))))

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-23 10:23:38
Autor: skippy

Użytkownik "stary" <kabma@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbrnr2$bbt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

he he widzisz problem w tym, ze wskazane są konkretne podejrzenia wałków w temacie ze strony LSD i PIS i teraz przemilczenie tego a wyjasnienie tylko końcówki sprawy to dla mnie ewidentny szwindel.
LSD - niech tylko wyjaśnią kwestię Jaskierni i czy był samotnym rycerzem lewicy.
PIS - dlaczego z kilku stron projrktu zostało kilka linijek i skutecznie wycięto to samo, o czego wyciecie teraz nieskutecznie wnioskował Miro.
I niech Zyta sie wytłumaczy co miała na mysli mówiąc o kontaktujacych się lobbystach czy że się nie mogła opedzić, cos tam mówiła zanim powiedziała ze nic wiecej nie powie.
http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2912026
I oczywście kwestie aktualne.

Z mojego punktu widzenia jest oczywiste dlaczego istnieje cisnienie, żeby nie mówić o niczym wcześniej:)
Nie mają nic za paznokciami, to sie nie pojawią zadne kompromitujace dokumenty ani zeznania.
Proste.

Koalicje LSD-PIS interesuje dokopanie PO a nie wyjasnienie spraw.

A mnie interesuje jak ciąg LSD-PIS-PO grzebał przy tej sprawie która się nie zaczęła 2 lata temu.

Data: 2009-10-23 11:04:32
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

Skippy dlaczego udajesz , że nie rozumiesz prostych spraw?

1. Czym jest sejmowa komisja śledcza, a czym nie jest.

    1.1 Komisja śledcza nie jest miejscem na uzgadnianie jak powinna wyglądać jakaś Ustawa, a jak nie powinna. Od tego są zwykłe komisje sejmowe i posiedzenia plenarne.

    1.2 Komisja śledcza nie jest od ścigania przestępstw i nadużyć , które mogą być ścigane przez instytucje do tego powołane - policję , prokuraturę ABW, CBS, CBA i na końcu Sądy.

    1.3 Sejmowa Komisja Śledcza jest od wyjaśniania nieprawidłowości , co do których istnieje uzasadnione domniemanie, że istnieją ale nie będą prawidłowo wyjaśnione w normalnym trybie z tego powodu, że dotyczą polityków aktualnie rządzących, mających realny wpływ na działanie tych instytucji (policji, prokuratury i niestety Sądów), które w normalnym trybie mogłyby je wyjaśniać.

Z powyższych trzech powodów zarówno obie obecne komisje powołane przez PO ("naciskowa" i "w sprawie samobójstwa minister Bildy"), jak też proponowana przez PO obecnie komisja "hazardowa" są zwykłym, ordynarnym i z premedytacją czynionym, psuciem Państwa.

Jeżeli już, to jeszcze można by ewentualnie taki tryb zaakceptować, gdyby politycy PO dobrowolnie zrezygnowali z większości w tych komisjach i ze stanowiska Przewodniczącego.

Efektem takich działań będzie pozbawienie Polski tego ważnego narzędzia obrony demokracji i praworządności. Dobrze by było, by jednak świadomość tej odpowiedzialności była powszechna.

Coś co nie przystoi w Rzeczpospolitej dopuszczalne i normalne jest jednak w Pomrocznej. Wybór należy do Nas gdzie chcemy żyć.

2. Czym różni się lobbing od nielegalnego lobbing.

Jeżeli Zyta G. mówi , że działała pod ciągłym naciskiem grup lobbingowych, to opisuje po prostu rzeczywistość, bo tak działa każdy minister w każdym rządzie, bo ludzie mają różne , często sprzeczne interesy. Nie ma to żadnego porównania z obecną aferą "hazardową". Chyba to rozumiesz ? Jak nie , to daj znać, a wytłumaczę Ci chętnie.

3. Gdy kilka lat temu wyszła na jaw afera Rywina, to nikomu nie przyszło do głowy rozszerzania zakresu działania komisji na domniemane inne tego typu rozmowy, choć zdrowy rozsądek nakazywał przypuszczać, że ani to pierwsza , ani ostatnia taka intelektualna wymiana poglądów.

Data: 2009-10-23 12:00:39
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...
szkoda czasu nie chce mi sie tego czytać
ja bym chciał poznać całość wałka a Tobie zalezy na skopaniu PO i nieruszaniu koalicji LSD-PIS
tu lezy sedno

Data: 2009-10-23 15:07:24
Autor: stary

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbrusd$4dh$1news.onet.pl...
szkoda czasu nie chce mi sie tego czytać
ja bym chciał poznać całość wałka a Tobie zalezy na skopaniu PO i nieruszaniu koalicji LSD-PIS
tu lezy sedno

Szkoda że ci sie nie chce czytać.Ja tam nie jestem ani za PO ani za PIS.Wiem że afera hazardowa ujawniona  była w PO i tyle

pozdrawiam stary

Data: 2009-10-23 16:19:15
Autor: skippy
Czy oni nie potrafią normalnie...

Użytkownik "stary"

Wiem że afera hazardowa ujawniona  była w PO i tyle

no to szkoda że Ci sie nie chce czytać, bo była tez ujawniona w LSD a numer z usunieciem zapisu 10% także w PIS i tyle. takie podejście upewnia mnie że chodzi Ci o ochrone koalicji LSD-PIS i dowalenie PO, a nie o prawde o całości wałka

Data: 2009-10-23 10:23:53
Autor: Ingarden
Czy oni nie potrafią normalnie...
dzięki... jest szkoła życia, jest szkoła przetrwania... jest to pojęcie abstrakcyjne...a więc powtórzmy, taki kolega flower nie skalał się przesadną ILOŚCIĄ szkół he he...

Istotna jest policzalność. Nie ma to nic wspólnego z poziomem abstrakcji pojęcia.

Mniejsza z tym.

--
le

Czy oni nie potrafią normalnie...