Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?

Data: 2009-09-07 12:42:34
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jaki¶ filtr mechaniczny do filtrowania całej wody zimnej wchodz±cej do mieszkania
w bloku?

Za przemawia prostota instalacji i miejsce w szachcie na klatce schodowej, przeciw koszty filtrowania wody do spłukiwania g... .

W kuchni (wyspowej) żal miejsca na filtry, jako tako wygospodaruje się miejsce pod młynek.
THX

Data: 2009-09-07 12:46:57
Autor: gasper
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Użytkownik "±ćęłń󶼿" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomo¶ci news:h82o2n$i60$1news.wp.pl...
[...]

tylko dzięki spłukiwaniu g... filtrowan± i miękk± wod± praktycznie kibel wygl±da ci±gle jak nowy ;)

Data: 2009-09-07 12:49:07
Autor: ±ćęłń󶼿
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
A jakie konkretnie filtry zastosowałes do tego swojego g... ?
THX

-- -- -

tylko dzięki spłukiwaniu g... filtrowan± i miękk± wod± praktycznie kibel wygl±da ci±gle jak nowy

Data: 2009-09-07 13:24:45
Autor: Slavinka

A jakie konkretnie filtry zastosowałes do tego swojego g... ?

Sławojkę.

Data: 2009-09-07 13:24:10
Autor: Slavinka
Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jaki¶ filtr mechaniczny
do filtrowania całej wody zimnej wchodz±cej do mieszkania
w bloku?

    Problem z wypłukiwaniem filtru, o ile byłby tego typu - potrzebny
odpływ. Sam my¶lałem o takim filtrze samopłucz±cym, a ja mam tylko
przewiercić ¶cianę... Na całe mieszkanie warto założyć filtr jonowymienny,
do pralki, do k±pieli, do kuchni i tam filtr RO - do wody spożywczej.

Data: 2009-09-08 18:40:26
Autor: Maciej ¦lużyński
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h82r2k$7g8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Do k±pieli???

To w życiu nie uda się spłukać mydła - w miękkiej wodzie pieni się jak oszalałe :-]

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej ¦lużyński

Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?