Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?

Data: 2009-09-07 13:24:10
Autor: Slavinka
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości
Czy z ekonomicznego punktu widzenia warto załozyc jakiś filtr mechaniczny
do filtrowania całej wody zimnej wchodzącej do mieszkania
w bloku?

    Problem z wypłukiwaniem filtru, o ile byłby tego typu - potrzebny
odpływ. Sam myślałem o takim filtrze samopłuczącym, a ja mam tylko
przewiercić ścianę... Na całe mieszkanie warto założyć filtr jonowymienny,
do pralki, do kąpieli, do kuchni i tam filtr RO - do wody spożywczej.

Data: 2009-09-08 18:40:26
Autor: Maciej Ślużyński
[...]

Do kąpieli???

To w życiu nie uda się spłukać mydła - w miękkiej wodzie pieni się jak oszalałe :-]

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?