Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?

Data: 2011-05-17 09:48:00
Autor: news.internetia.pl
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

pozdr

jacek

Data: 2011-05-17 10:05:54
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-17 09:48, news.internetia.pl pisze:
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

Nie. Nie.

--
Liwiusz

Data: 2011-05-17 13:04:19
Autor: ąćęłń
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Ty weź i to wytłumacz mojemu urzędowi obrabunkowemu, którego Naczalstwo pisze tymi słowy:

"wzywa niniejszym do uzupełnienia w terminie 7 dni braków zeznania CIT8 za rok ... :
1. Brak pieczątki imiennej osób upoważnionych;
2. ..."

-- -- -
Nie.
Nie.

Data: 2011-05-17 15:06:31
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-05-17 15:04,  ąćęłń pisze:
[...]

Może ich boli, że z podpisu nie da się wyczytać kto podpisał? Niech nadpiszą drukowanymi i będzie git ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-05-18 15:31:08
Autor: Marek Dyjor
 ąćęłń wrote:
[...]

wyślij pismo z prośbą o określenie podstawy prawnej takiego żądania.

Data: 2011-05-18 15:52:24
Autor: Maddy
W dniu 18-05-2011 15:31, Marek Dyjor pisze:
ąćęłń wrote:
[...]

Podstawą jest wzĂłr deklaracji, stanowiący załącznik do rozporządzenia więc to  zasadniczo kopanie się z koniem.

Ale chętni bym zobaczyła, co US na takie dictum odpowie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-05-18 18:39:11
Autor: 'Tom N'

ąćęłń wrote:
[...]

Podstawą jest wzór deklaracji, stanowiący załącznik do rozporządzenia więc to  zasadniczo kopanie się z koniem.

Ciekawe, czy telefon obok podpisu i pieczątki był w 104... ;-)

Ale chętni bym zobaczyła, co US na takie dictum odpowie.

Zawsze można zadać dodatkowe pytanie: jak "przybić" pieczątki na tym
formularzu:
<http://www.e-deklaracje.gov.pl/files/pdf/CIT-8(21)_v2-1.pdf>, oczywiście
podpisanym i wysłanym elektronicznie, i dlaczego wtedy brak pieczątki nie
przeszkadza.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-05-18 20:07:05
Autor: tomek
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Dnia 2011-05-18, o godz. 15:52:24
Maddy <maddy@esi.com.pl> napisał(a):

> [...]

Ale chętni bym zobaczyła, co US na takie dictum odpowie.

Mi na wpisanie obok podpisu: "(brak pieczątki)" nic już nie odpowiadał.

Tomek

Data: 2011-05-18 21:15:35
Autor: 'Tom N'
[OT] Re: Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
tomek w <news:20110518200705.5ed0e3f2unk>:

[...]

Gdzie jest moje "Trzynaste piórko Eufemii" bo nie pamiętam jak sobie
Zwierzątko poradziło z Pieczątkowcami... :D

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-05-18 21:48:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
[OT] Re: Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Hello 'Tom,

[...]

Jedno zwierzątko tutaj chwaliło się pieczątką o treści...
 "BRAK PIECZĄTKI"

--
Best regards,

Data: 2011-05-18 17:24:52
Autor: Slawek Kotynski
Liwiusz wrote:

W dniu 2011-05-17 09:48, news.internetia.pl pisze:

Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

Nie. Nie.

Teoretycznie nie. Ale żyjemy w kraju, w którym pieczątka bywa
ważniejsza od rzeczywistości, rozsądku, przysięgi i świadków....
więc posiadanie pieczątki może ułatwić życie... czasami...

Z drugiej strony, taka faksymilka podpisu to może d. uratować,
bo można się wyprzeć, że sie ją osobiście przyłożyło...

--
mjk
Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka

Data: 2011-05-17 10:24:20
Autor: adressss
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
On Tue, 17 May 2011 09:48:00 +0200, "news.internetia.pl"
<125drs@w.p.pl> wrote:

Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

historia pieczatki w firmach byla taka, ze kiedy "biznes" prowadzilo
panstwo i na zrobienie pieczatki trzeba bylo miec zgode. Wiec jak ktos
sie poslugiwal pieczatko, to znaczy ze z rodziny. Teraz pieczatke
mozna zrobic na kazdym rogu o "prawie" dowolnej tresci. Z tego co
wiem, to nie ma konkretnych przepisow regulujacych koniecznosc
posiadania i uzywania pieczatki w firmie.....A wszedzie chca firmowa
pieczatke, aby stemplowac.

Od osoby fizycznej nie chca pieczatek tylko dokument i podpis.

--
ThinkXtra

Data: 2011-05-17 14:51:44
Autor: tomek
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?

<125drs@w.p.pl> wrote:

>Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

historia pieczatki w firmach byla taka, ze kiedy "biznes" prowadzilo
panstwo

OT: Teraz w niektórych branżach też państwo prowadzi biznes, a
teoretyczny właściciel jest zaledwie namiestnikiem który jednak
odpowiada za wszystko.

Tomek

Data: 2011-05-17 22:27:05
Autor: pozd
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
a co z osobą pawną , czy musi mieć pieczątkę , myśle żę nie , w uni moe obowiązują pieczątki

jacek

Data: 2011-05-18 10:54:46
Autor: ąćęłń
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Obowiązują.

-- -- -

Data: 2011-05-18 04:45:13
Autor: Alex
On 17 Maj, 09:48, "news.internetia.pl" <125...@w.p.pl> wrote:
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

Pieczątka była kiedyś potrzebna do otwarcia rachunku firmowego choć
osoba fizyczna nie musiała jej posiadać czyli nie wiadomo czy się
jednak do czegoś nie przyda.

--
http://2011eu.eu

Data: 2011-05-18 12:37:51
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Czy osoba fizyczna musi posiadac piecz�tk� ?
W dniu 17.05.2011 09:48, news.internetia.pl pisze:
Czy osoba fizyczna musi posiadac piecz�tk� ? a co z osoba prawna

Wszystko zależy jaką pieczątkę, do czego stosowaną itp. Są przypadki,
gdy jest to wymagane określonymi przepisami, np. w przypadku instruktora
prawa jazdy czy Ośrodka Szkolenia Kierowców.

Warto ją również mieć dla wygody i świętego spokoju. W końcu 40zł to nie
majątek.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-05-18 22:12:01
Autor: !sp

Użytkownik "news.internetia.pl" <125drs@w.p.pl> napisał w wiadomości news:iqt9ob$u23$1mx1.internetia.pl...
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

Posiadać nie musi
Jak ktoś się nudzi to niech się kopie z koniem,
zamiast za parę zł sobie kupić, choćby wysyłkowo - jutro będzie
i zapomnieć o problemie pieczątki

Data: 2011-05-23 15:52:34
Autor: wt
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

Ja się pytałem i dostałem odpowiedź. Ma być tak jak w zgłoszeniu do danego urzędu. Jak tam nie było pieczątki, to i na składanych dokumentach nie ma. Najwyżej wymagają czytelny podpis.

Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?