Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?

Data: 2011-05-23 15:52:34
Autor: wt
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

Ja się pytałem i dostałem odpowiedź. Ma być tak jak w zgłoszeniu do danego urzędu. Jak tam nie było pieczątki, to i na składanych dokumentach nie ma. Najwyżej wymagają czytelny podpis.

Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?