Czy ostre rzuca się na mózg?

Data: 2011-07-31 22:25:37
Autor: Fabian
Czy ostre rzuca się na mózg?
On 29.07.2011 08:43, Mariusz Kruk wrote:
Tak sobie dziś szedłem do pracy i obserwowałem ciekawą scenkę.
[ciach]
Od strony Bartyckiej podjechali dwaj goście na ostrych.
[ciach]
przejście kładką na drugą stronę zajęłoby mniej niż jedną. No, ale jest
zgodne z przepisami i nie jest dla tfardzieli.

Ja w ten weekend przejechałem 1400 km samochodem. Widziałem dużo głupoty na drodze i ani jednego ostrego. Myślę, że nie jest to kwestia pojazdu.

Fabian.

Data: 2011-08-01 08:26:50
Autor: Mariusz Kruk
Czy ostre rzuca się na mózg?
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Fabian"
[...]

Odwracanie implikacji fajnym sportem jest.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-08-01 09:16:17
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy ostre rzuca się na mózg?

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j14dnv$ajo$1inews.gazeta.pl...

Ja w ten weekend przejechałem 1400 km samochodem. Widziałem dużo głupoty na drodze i ani jednego ostrego. Myślę, że nie jest to kwestia pojazdu.

A widziałeś kiedyś ostre na trasie? :) Ja nigdy a byłby ciekawy widok.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-01 09:33:41
Autor: Fabian
Czy ostre rzuca się na mózg?
On 01.08.2011 09:16, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

Z sakwami nie widziałem, ale na lekko jak najbardziej. Sam przejechałem w towarzystwie kilku ostrych trasę 200+, a regularnie jeżdżę trasy 100+. Za to Flash zrobił kiedyś trasę 500+ (http://flash.bikestats.pl/index.php?did=210060) właśnie na ostrym.

Fabian.

Data: 2011-08-01 09:44:53
Autor: MichałG
Czy ostre rzuca się na mózg?
Fabian pisze:
[...]

a ja szedłem kiedyś przez 26 godzin. Ale nie uważam tego za zbyt mądre. Tak jak na ostrym - 'da się'.... i tyle.

Michał

Data: 2011-08-01 10:01:31
Autor: Fabian
Czy ostre rzuca się na mózg?
On 01.08.2011 09:44, MichałG wrote:
Fabian pisze:
[...]

Jak dla mnie wcale nie "da się". Mi się jeździ bardzo przyjemnie. Nie traktuje tego w kategoriach wyczynu. No, oczywiście mówię o swoich przebiegach.

Fabian.

Data: 2011-08-01 10:38:34
Autor: kamil/Endurorider.pl
Czy ostre rzuca się na mózg?

[...]