Czy ostre rzuca się na mózg?

Data: 2011-08-01 10:27:51
Autor: Paweł Suwiński
Czy ostre rzuca się na mózg?
Dnia pią, 29 lip 2011 tako rzecze Mariusz Kruk:

Tak sobie dziś szedłem do pracy i obserwowałem ciekawą scenkę.
(...)
Zamiast jednak wnieść swoje super-szpanersko-odchudzone rowery na
kładkę, przenieść je nad ulicą i zejść po drugiej stronie, oni wybrali
rozwiązanie "ciekawsze".

Ja wczoraj  skończyłem składać ostrego  kruzera w stylu  Mad-Max, będę
grał w polo...  ale może też na  ulicy uda mi się  jakieś nowe ciekawe
rozwiązania wymyślić i zaistnieć na preclu :).

Na  pytanie z  tematu  odpowiadam  twierdząco -  rzuca  się  - z  6ciu
rowerów, które mam - 3 to ostre :).

Paweł Suwiński

Czy ostre rzuca się na mózg?