Czy p.Olechowski ma szanse ?

Data: 2009-12-17 11:58:37
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Witam

Może zgarn±ć głosy tych, co to ani p. Tuska ani p. Kaczyńskiego.

Je¶li przejdzie do drugiej, tury to chyba ma szanse.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich
s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Data: 2009-12-17 12:10:35
Autor: brat_olin
Czy p.Olechowski ma szanse ?
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote

Może zgarn±ć głosy tych, co to ani p. Tuska ani p. Kaczyńskiego. Je¶li przejdzie do drugiej, tury to chyba ma szanse.

TW Must zabierze przynajmniej polowe elektoratu
Tuska, i w pierwszej rundzie!  Wysoki, przystojny,
doktor nauk, zna sie na Bilderbergach, byly menago
Klenczona, znal Hendrixa, siatkarz, bankier, agent.
Ominalem cos?

Lemingi spija go jak barszczyk!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-12-17 12:43:20
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
brat_olin pisze:
 Wysoki, przystojny,
doktor nauk, zna sie na Bilderbergach,

Ilu wyborców słyszało o NWO ?

  byly menago
Klenczona, znal Hendrixa, siatkarz, bankier, agent.
Ominalem cos?

Czy będzie to miało jakikolwiek wpływ na decyzje wyborców.?
Dotychczasowe kampanie pokazały przerażaj±co krótka pamięć glosuj±cych.

Data: 2009-12-17 15:04:29
Autor: cyc
Czy p.Olechowski ma szanse ?

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hgd3jb$1t5$1news.onet.pl...
"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote

[...]

Oslizly jak piskorz i przedniej masrki koniunkturalsita !.
Dla niego istota wladzy jest sama wladza a nie skutki jej sprawowania .

cyc

Data: 2009-12-17 15:10:04
Autor: Piotr
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:10:35 +0100, brat_olin napisał(a):

[...]

Omin±łe¶ ojcostwo-założycielstwo platfusiarni... Czyli tak naprawdę stwórca
Tuska. Mustn±ł go.
Piotr

Data: 2009-12-17 12:14:13
Autor: abc
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Witam
Może zgarn±ć głosy tych, co to ani p. Tuska ani p. Kaczyńskiego.
Je¶li przejdzie do drugiej, tury to chyba ma szanse.

A może Palikot? To zależy od  Komisji Trójstronnej (The Trilateral
Commission):

Gdy 36 lat temu David Rockefeller, były oficer amerykańskiego wywiadu i
miliarder ze znanej rodziny, zakładał Komisję Trójstronn± (The Trilateral
Commission), twierdził, że będzie ona rozwijać współpracę międzynarodow± i
pomoże unikn±ć globalnego konfliktu.

Faktycznie organizacja ta do¶ć szybko stała się potężn± grup± lobbingow± o
globalnym zasięgu. Razem z Rockefellerem organizację zakładało 325 osób z
Europy, USA, Kanady i Japonii. Dzi¶ do Komisji Trójstronnej (KT) należy 350
członków (liderów biznesu, mediów, zwi±zków zawodowych, organizacji
pozarz±dowych, naukowców, urzędników). (.)

O sile i wpływach KT ¶wiadczy to, że 6 z 7 prezesów Banku ¦wiatowego po
1973r. było jej członkami. Byli nimi także (lub s±) m.in. Dick Cheney,
obecny wiceprezydent USA, byli prezydenci Jimmmy Carter i Bill Clinton, byli
szefowie amerykańskiej dyplomacji Henry Kissinger i gen. Alexander Haig".

 Z Polski do KT należ± Andrzej Olechowski, Jerzy Baczyński (red. naczelny
"Polityki"), Jerzy KoĽmiński, były ambasador RP w Waszyngtonie, Wanda
Rapaczyńska (Agora) i Tomasz Siedlicki, biznesmen. W przeszło¶ci do KT
należeli: Janusz Palikot, Jerzy Sito, Zbigniew Wróbel (były prezes PKN
Orlen) i o. Maciej Zięba.

 Czym konkretnie zajmuje się KT - tego oczywi¶cie nikt nie wie. Wiadomo
jedynie tyle, że organizuje regularne spotkania-konferencje w różnych
krajach. W Polsce w 2004r w hotelu Mariott brał udział w takiej konferencji
A. Kwa¶niewski.

Więcej
http://wierzejski.blog.onet.pl/Palikot-byly-czlonek-Komisji-T,2,ID359104851,n

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-17 12:27:08
Autor: =he®sk=
Czy p.Olechowski ma szanse ?
On Thu, 17 Dec 2009 11:58:37 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Może zgarn±ć głosy tych, co to ani p. Tuska ani p. Kaczyńskiego.

 przepadnie z kretesem w w przedbiegach.  gdyby startowal kilka lat temu bylby prezydentem.  ale ma plame na tylku - byl agentem.
Je¶li przejdzie do drugiej, tury to chyba ma szanse.

 nie ma. wieksze ma cimoszewicz. predzej czy pozniej
 bedzie koalicja po-sld, a pis zostanie zmieciony.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 12:40:48
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
=he®sk= pisze:
On Thu, 17 Dec 2009 11:58:37 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam
Może zgarnąć głosy tych, co to ani p. Tuska ani p. Kaczyńskiego.

 przepadnie z kretesem w w przedbiegach.  gdyby startowal kilka lat temu bylby prezydentem.  ale ma plame na tylku - byl agentem.

No, nie jestem do koĹ„ca przekonany. Bycie agentem, przez spoĹ‚eczeĹ„stwo, poza tymi typami ze szczytĂłw partyjnych, nie jest odbierane jako plama. Zobacz sondaĹĽe poparcia dla Gen Jaruzelskiego, albo niezadowolonych z obecnej sytuacji. SiÄ™gajÄ… 50 i wiÄ™cej procent. Do tego dojdzie niewÄ…tpliwie negatywna kampania obu pretendentĂłw partyjnych i roĹĽnie moĹĽe być.  :-)
On może zagospodarować te głosy.

Jeśli przejdzie do drugiej, tury to chyba ma szanse.

 nie ma. wieksze ma cimoszewicz. predzej czy pozniej
 bedzie koalicja po-sld, a pis zostanie zmieciony.

To ĹĽadna pociecha  :-(

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂĽhrer"
"Kiedy Niemcy uznajÄ… siÄ™ za ofiary II Wojny Ĺšwiatowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-12-17 13:33:00
Autor: =he®sk=
Czy p.Olechowski ma szanse ?
On Thu, 17 Dec 2009 12:40:48 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  przepadnie z kretesem w w przedbiegach. >  gdyby startowal kilka lat temu bylby prezydentem. >  ale ma plame na tylku - byl agentem.

No, nie jestem do końca przekonany. Bycie agentem, przez społeczeństwo, poza tymi typami ze szczytów partyjnych, nie jest odbierane jako plama.

 pracowal w wywiadzie gospodarczym.
Zobacz sondaże poparcia dla Gen Jaruzelskiego,

 nie wiem dlaczego piszesz "gen" z duzej litery.
 czyzbys w ten sposob wielbil generala ?

albo niezadowolonych z obecnej sytuacji.

 niezadowleni sa ci, ktorzy sadzili, ze tusku zrobi
 cud i nie beda musieli pracowac, a manna i pieniazki
 spadna z nieba. elektorat pisu mial taka nadzieje ;o))
Sięgaj± 50 i więcej procent.

 sondaze to wielka lipa.
Do tego dojdzie niew±tpliwie negatywna kampania obu pretendentów partyjnych i rożnie może być.  :-)

 za olechowskim stoi piskorski, za piskorskim... cicho sza!
 kase wygral w kasynie, a las jest doskonala inwestycja.

On może zagospodarować te głosy.

 nie dzis. kiedys tak. jest malowyrazisty.

>  nie ma. wieksze ma cimoszewicz. predzej czy pozniej
>  bedzie koalicja po-sld, a pis zostanie zmieciony.
To żadna pociecha  :-(

 moim zdaniem tusku zrobil blad nie dajac cimoszewiczowi
 teki wicepremiera. mialby za soba cale sld, zmiotlby pis,
 zmienil konstytucje, zasunal kopa blizniakom, cimoszewicz
 zostalby preziem, tusk premierem, kalisz ministrem, inni
 dostaliby odpowiednio zloby, napieralski i jego skostniali
 kolesie poszliby na zielona trawke. obecny prezio kwiczalby,
 wetowal, a koalicja po-sld wymiatalaby kazdy foch jego brata.
 a ze komus taka koalicja sie nie podoba, ze komuchy z liberalami?
 lepsze to niz pis-lpr-samoobrona. a po 2-gie w polityce gra sie
 tak by wygrac, a nie nadymac sie bo komus pies oszczal nogawke.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 13:54:44
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
=he®sk= pisze:
[...]

Sięgają 50 i więcej procent.

 sondaze to wielka lipa.
[...]

Tym bardziej. :-)

 nie dzis. kiedys tak. jest malowyrazisty.

To prawda, ale ma jeszcze czas a zgłaszając kandydaturę uzyska dostęp do mediów.

[...]

To prawda, mogę się z tym zgodzić. Myślę, ze bali się obwołania ich komuchami przez PIS. Ale wiele się od tego czasu zmieniło. Spadające słupki poparcia dla p. Tuska są wymowne. Ludzie mogą nie chcieć powtórki 2 x kaczka. Mogą nie dać całej władzy PO.

Data: 2009-12-17 14:32:11
Autor: =he®sk=
Czy p.Olechowski ma szanse ?
On Thu, 17 Dec 2009 13:54:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]
>  lepsze to niz pis-lpr-samoobrona. a po 2-gie w polityce gra sie
>  tak by wygrac, a nie nadymac sie bo komus pies oszczal nogawke.

To prawda, mogę się z tym zgodzić. My¶lę, ze bali się obwołania ich komuchami przez PIS. Ale wiele się od tego czasu zmieniło. Spadaj±ce słupki poparcia dla p. Tuska s± wymowne. Ludzie mog± nie chcieć powtórki 2 x kaczka. Mog± nie dać całej władzy PO.

 spadajace slupki w sondazach to gra mediow. nic wiecej.
 czy wygrana tuska w wyborach prezydenckich oznaczalaby
 przejecia calej wladzy przez po? nie. do tego trzeba  wiekszosci w sejmie, a chimeryczny pawlak nie daje pewnosci
 wiec jedynie straszak w postaci sld zmusi "rolnikow" do wiekszej
 "wiernosci" i naciskania guziczkow "yes". inna sprawa jest, ze
 na miejsce tuska nie ma nastepcy. schetyna to maly kombinator
 i tylko czai sie by dorwac do czerwonego telefonu. inni to tlo.
 tak wiec uklad: cimoszewicz preziem, tusku - premierem jest  wlasciwie jedynym wyborem. inne mutacje moga sie nie sprawdzic.
 czy oznacza to powrot komunistow do wladzy? bardziej obawialbym sie
 dorwania sie do wladzy otoczenia napieralskiego niz kalisza.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 14:44:52
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
=he®sk= pisze:

 spadajace slupki w sondazach to gra mediow. nic wiecej.

Boje się, że właśnie owa gra poważnie na wynikach może zaważyć.

 czy wygrana tuska w wyborach prezydenckich oznaczalaby
 przejecia calej wladzy przez po? nie. do tego trzeba  wiekszosci w sejmie, a chimeryczny pawlak nie daje pewnosci

Jak Tusk wygra, to ten chimeryczny Pawlak tak się przyssa do nowej władzy, że granatem go nie oderwiesz.

[...]

TeĹĽ tak go oceniam

 inni to tlo.
 tak wiec uklad: cimoszewicz preziem, tusku - premierem jest  wlasciwie jedynym wyborem.

Cimoszewicz poczuje się urażony przegraną, jeśli wystartuje, i znowu wróci do leśniczówki.
Poza tym przez PIS będzie okrzyczany jako komuch u boku Tuska.

 inne mutacje moga sie nie sprawdzic.

Marszałek sejmu.

 czy oznacza to powrot komunistow do wladzy?

Na pewno nie w postaci SLD. Są tak miałcy, ze nawet prawdziwi komuniści na nich już nie glosują tylko zostają w domu.

 bardziej obawialbym sie
 dorwania sie do wladzy otoczenia napieralskiego niz kalisza.

Nie majÄ… szans. Napieralski jest wyrazisty na poziomie Pawlaka a Kalisz obrzydliwy.
Ich umizgi do kk nie dały głosu katolików a odebrały komunistów.

Chyba wszystkie partie i nas sÄ… typu wodzowskiego.

Data: 2009-12-17 14:08:12
Autor: Prawusek
Czy p.Olechowski ma szanse ?
"=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> wrote in message

Szczę¶cie to ma qrwa, złodziej i milicjant.

Data: 2009-12-17 14:27:29
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Prawusek pisze:
"=heRsk=" <fullbigbrednie@interia.pl> wrote in message

Szczę¶cie to ma qrwa, złodziej i milicjant.

Porażasz głęboko¶ci± my¶li i rozumieniem tematu dyskusji.

Data: 2009-12-17 14:35:22
Autor: =he®sk=
Czy p.Olechowski ma szanse ?
On Thu, 17 Dec 2009 14:08:12 +0100, "Prawusek" <prawusek@interia.pl>
wrote:

Szcz?¶cie to ma qrwa, z?odziej i milicjant.

 no to jestes potrojnie szczesliwy ;o)))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-17 15:11:34
Autor: Piotr
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Dnia Thu, 17 Dec 2009 12:40:48 +0100, WW napisał(a):

 nie ma. wieksze ma cimoszewicz. predzej czy pozniej
 bedzie koalicja po-sld, a pis zostanie zmieciony.

To żadna pociecha  :-(

Faktycznie żadna.
Piotr

Data: 2009-12-17 12:40:43
Autor: Jadrys
Czy p.Olechowski ma szanse ?
W dniu 2009-12-17 11:58, WW pisze:
[...]

Nie ma najmniejszych.. Nie wygrałby nawet z p. Lepperem.

Data: 2009-12-18 08:36:15
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Jadrys pisze:

Nie ma najmniejszych.. Nie wygrałby nawet z p. Lepperem.

Możesz to uzasadnić ?

Data: 2009-12-18 12:09:21
Autor: Jadrys
Czy p.Olechowski ma szanse ?
W dniu 2009-12-18 08:36, WW pisze:
Jadrys pisze:

[...]

Po prostu nie widzę elektoratu p. Olechowskiego.

Data: 2009-12-18 12:58:29
Autor: WW
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Jadrys pisze:

[...]

A ci, co ani Tuska ani Kaczyńskiego ?

Data: 2009-12-18 16:32:06
Autor: Jadrys
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Jadrys pisze:

[...]

To ci na Leppera albo Giertycha.  Trudno co¶ powiedzieć o ew. elektoracie Olechowskiego gdy się nic nie wie o jego pogl±dach albo o programie.

Data: 2009-12-18 16:45:21
Autor: abc
Czy p.Olechowski ma szanse ?
 Trudno co¶ powiedzieć o ew. elektoracie Olechowskiego gdy się nic nie wie o jego pogl±dach albo o programie.

Pogl±dy i program s± dla ew. elektoratu zupełnie bez znaczenia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2009-12-18 16:42:29
Autor: cirrus
Czy p.Olechowski ma szanse ?
Jadrys pisze:
[...]

To ani na Olechowskiego.

--
stevep

Data: 2009-12-17 23:21:23
Autor: matusm
Czy p.Olechowski ma szanse ?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hgd31o$cbk$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam

Może zgarn±ć głosy tych, co to ani p. Tuska ani p. Kaczyńskiego.

Je¶li przejdzie do drugiej, tury to chyba ma szanse.

Jako agent SB ma pelne szanse,,,,,w koncu nadal,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-18 10:20:58
Autor: =he®sk=
Czy p.Olechowski ma szanse ?
On Thu, 17 Dec 2009 23:21:23 +0100, "matusm" <matusm@poczta.onet.pl>
wrote:

 [...]

Jako agent SB ma pelne szanse,,,,,w koncu nadal,,,,,,,,,,,,

 olechowski nie byl agentem sb. pracowal dla wywiadu gospodarczego.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Czy p.Olechowski ma szanse ?