Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?

Data: 2013-01-04 10:31:02
Autor: tadeklodz
Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?
W    swoimdość długim życiu miałem 2 razy wypadek z udziałem człowiek. Raz wia była ewidenta pieszego w drugim przypadku to była kolizja z motocyklistą Polcja zrobiła moją winę bo chcodz wyprzedzał na skrzyżowani niekierowanymto on jechał nieprawidłowo a ja skręcają w lewo zajechałem mu drogę Clou programu były słowa prokuratorki która stwierdziła że gdyby z tyłu siedziała 80-letnia staruszka nie 16-letnia dziewczyna która na drugi dzien pojechała na obóz to ta staruka m0oogłaby się zabić Moję zapytanie czy widziła na motorze pominęł milczeniem, Skończyło się na umorzeniu war i drobną kasą na CZMPOczywiśce po każdym wypadku musiałem przejść badania lekarskie.Ale Zientarski nie ma obecnie praw jazdy i badań nie musi przechodzi. Dopiero z 11 lat +kursik

Czy p. Zientarski powinien mieć prawo jazdy?