Czy palit GF9800GT bedzi pasowac do tej plyty?

Data: 2011-04-01 09:44:49
Autor: topek
Czy palit GF9800GT bedzi pasowac do tej plyty?
Witam,
mam okazje kupic Palit GF9800GT, praktycznie nowa za 160zl.

Mam troche leciwego kompa z plyta:
Gigabyte: M55S-S3 nforce 550

O taka:
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-m55s-s3_11/

Bedzie mi ta Karta pasowac do mojej plyty?
W sensie czy bedzie dzialac :)

NIe znam sie na oznaczeniach PCIe a nie chcialbym wtopic :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2011-04-01 12:01:07
Autor: Q
Czy palit GF9800GT bedzi pasowac do tej plyty?
jak plyta ma pci-e a karta jest pci-e to w czym problem?

Data: 2011-04-01 13:02:58
Autor: topek
Q <no@spam.pl> napisał(a):
jak plyta ma pci-e a karta jest pci-e to w czym problem?
Jakby to wszystko takie proste bylo :)
Karta jest z 2 lata mlodsza technologicznie od plyty glownej.
Mogly by wiec wystapic problemy kompatybilnosci itd.
Czasami nawet fizycznie cos pasuje ale specyfikacja, obslugiwane
czestotliwosci itd nie pasuja.
Dlatego pytalem.

Data: 2011-04-01 15:20:28
Autor: Wojtek
topek  wrote:

Jakby to wszystko takie proste bylo :)
Karta jest z 2 lata mlodsza technologicznie od plyty glownej.
Mogly by wiec wystapic problemy kompatybilnosci itd.

PCI-E 2.0 (x16) jest takie samo na starszej i nowszej płycie i nie ma
bata aby nie pasowało.
To nie AGP gdzie gniazda potrafiły byc różne (nacięcia)

--
Wojtek

Data: 2011-04-01 12:01:45
Autor: JoteR
"topek " napisał:

mam okazje kupic Palit GF9800GT, praktycznie nowa za 160zl.

Mam troche leciwego kompa z plyta:
Gigabyte: M55S-S3 nforce 550

Bedzie mi ta Karta pasowac do mojej plyty?
W sensie czy bedzie dzialac :)

Ty się nie martw o płytę, Ty się martw o zasilacz ;->

JoteR

Data: 2011-04-01 13:01:28
Autor: topek
JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):
"topek " napisał:

> [...]

> Bedzie mi ta Karta pasowac do mojej plyty?
> W sensie czy bedzie dzialac :)

Ty się nie martw o płytę, Ty się martw o zasilacz ;->
Mam BeQuiet 500W
Moze byc?

Data: 2011-04-01 15:21:04
Autor: Wojtek
topek  wrote:

> Ty się nie martw o płytę, Ty się martw o zasilacz ;->
Mam BeQuiet 500W
Moze byc?

Może być.

--
Wojtek

Data: 2011-04-01 17:38:23
Autor: JoteR
"topek " napisał:

> [...]
> Mam troche leciwego kompa [...]

Ty się nie martw o płytę, Ty się martw o zasilacz ;->

Jeśli ma stosowną wtyczkę do zasilenia tej karty, lub jeśli do tej "praktycznie nowej" karty jest dołączona stosowna przejściówka, to spokojnie wystarczy. Czytając o "trochę leciwym kompie" spodziewałem się bardziej jakiegoś Codegena 300 niż takiej elektrowni ;-)

JoteR

Data: 2011-04-02 14:15:18
Autor: Yakhub
Dnia Fri, 1 Apr 2011 13:01:28 +0000 (UTC), topek napisał(a):

Ty się nie martw o płytę, Ty się martw o zasilacz ;->
Mam BeQuiet 500W
Moze byc?

IMHO wystarczy z zapasem.

--
Yakhub

Czy palit GF9800GT bedzi pasowac do tej plyty?