Czy pan Niesioloski (zbrodnia katynska nie byla ludobojstwem) otrzymal dzis....

Data: 2009-09-10 17:12:18
Autor: konserwator
Czy pan Niesioloski (zbrodnia katynska nie byla ludobojstwem) otrzymal dzis....
instrukcje co ma gadac z Moskwy?
Jak czesto otrzymuje takie instrukcje?
kto wie?

Data: 2009-09-10 17:14:47
Autor: jadrys
konserwator pisze:
instrukcje co ma gadac z Moskwy?
Jak czesto otrzymuje takie instrukcje?
kto wie?

A co sie tak go czepiasz? Wyraził swoje zdanie i tyle.. Zabraniasz mu własnej interpretacji tamtych wydarzeń?

Data: 2009-09-10 17:34:35
Autor: matador
jadrys pisze:

A co sie tak go czepiasz? Wyraził swoje zdanie i tyle..

Swoje zdanie... dobrze się czujesz?

matador.

Data: 2009-09-10 17:47:18
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:

A co sie tak go czepiasz? Wyraził swoje zdanie i tyle..

Swoje zdanie... dobrze się czujesz?

matador.

Jak najzupełniej. Przecież Niesiołowski nie kwestionuje tego że zbrodnia została popełniona... Przecież tak na dobrą sprawę to każde jedno zabicie człowieka można zakwalifikować jako ludobójstwo..

Data: 2009-09-10 17:58:32
Autor: matador
jadrys pisze:
Przecież tak na dobrą sprawę to każde jedno zabicie człowieka można zakwalifikować jako ludobójstwo..

No właśnie. Więc W CZYM PROBLEM ?

matador.

Data: 2009-09-10 18:14:15
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:
Przecież tak na dobrą sprawę to każde jedno zabicie człowieka można zakwalifikować jako ludobójstwo..

No właśnie. Więc W CZYM PROBLEM ?

matador.

Można zakwalifikować jako ludobójstwo, albo zbrodnię.. Po co sie więc spierać o idiotyczne nazewnictwo?

Data: 2009-09-10 18:16:28
Autor: matador
jadrys pisze:

Można zakwalifikować jako ludobójstwo, albo zbrodnię.. Po co sie więc spierać o idiotyczne nazewnictwo?

Niesiołowskiemu to wytłumacz.

matador.

Data: 2009-09-10 18:17:49
Autor: Ensitherum
jadrys pisze:
Można zakwalifikować jako ludobójstwo, albo zbrodnię.. Po co sie więc spierać o idiotyczne nazewnictwo?

sęk w tym, że był jednym ze współtwórców uchwały w senacie, który nazywał zbrodnię katyńską ludobójstwem. tym bardziej nigdy wcześniej nie protestował przeciwko nazywaniu tego ludobójstwem aż do tego momentu. przemyśl to sobie spokojnie i przestań pieprzyć od rzeczy.

Data: 2009-09-10 19:30:18
Autor: VicAbarca
Czy pan Niesioloski (zbrodnia katynska nie byla ludobojstwem) otrzymal dzis....
jadrys пишет:
 PrzecieĹź tak na dobrą sprawę to kaĹźde jedno
zabicie człowieka można zakwalifikować jako ludobójstwo..

No wlasnie w sensie prawnym nie. Podobnie jak nazwanie kogos chujem w sensie prawnym nie jest znieslawieniem.

--
Vic

Data: 2009-09-10 19:31:54
Autor: raff
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
 PrzecieĹź tak na dobrą sprawę to kaĹźde jedno
zabicie człowieka można zakwalifikować jako ludobójstwo..

No wlasnie w sensie prawnym nie. Podobnie jak nazwanie kogos chujem w sensie prawnym nie jest znieslawieniem.

To tak jak blondynka caly dzien siedziala na lawce z napisem "CHUJ CI W DUPE": Phy, oszukanstwo! Caly dzien tak siedze i nic...

R.

Data: 2009-09-10 19:35:48
Autor: VicAbarca
raff пишет:
To tak jak blondynka caly dzien siedziala na lawce z napisem "CHUJ CI W DUPE": Phy, oszukanstwo! Caly dzien tak siedze i nic...

Jak kumpel ci pozyczy 100 zl to mozesz to sobie nazywac kredytem. Co nie zmienia faktu, ze kredytem toto nie jest.

--
Vic

Data: 2009-09-11 08:35:16
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

No, w prawnym nie. Widzę w tym prawnym bełkocie i idiotycznym nazewnictwie wyraźne potępienie ręcznego zabijania - kiedy Hutu strzela w głowę Tutsi, to jest ludobójstwo, a kiedy Amerykański samolot zrzuca napalm i pali żywcem całą wieś, to nawet nie nazywa się tego zbrodnią..

Data: 2009-09-10 23:45:47
Autor: Mariusz Merta
co pan sie tak tych hamerykanów czepiasz
ja rozumiem, że jak radzieckie myśliwce zrzucać napalm na wioski w
Afganistanie kiedyś to być mnóstwo bardzo dobrze
czy jak towarzysz Pol Pot mordować ludzi w Kambodży to być też mnóstwo
dobrze...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludobójstwo
tam może pan poczytać i uzupełnić
Mariusz Merta

Data: 2009-09-11 09:18:02
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

A co do tego maja radzieckie myśliwce? Czy Pol Pot?  Każde zabicie człowieka (za wyjątkiem obrony własnej) jest ludobójstwem.

Data: 2009-09-11 09:31:12
Autor: VicAbarca
co pan sie tak tych hamerykanĂłw czepiasz
jadrys пишет:
 KaĹźde zabicie
człowieka (za wyjątkiem obrony własnej) jest ludobójstwem.

Qfa, chlopie, bo ty tak sadzisz?
A moze kazde ludobojstwo jest samobojstwem? W koncu brzmi bardzo podobnie, rozni sie tylko trzema literami.

--
Vic

Data: 2009-09-11 09:51:24
Autor: jadrys
co pan sie tak tych hamerykanĂłw czepiasz
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
 KaĹźde zabicie
[...]

Tak, bo ja tak myślę.. i pewnie nie jestem w tym odosobniony.

Data: 2009-09-11 10:01:14
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Tak, bo ja tak myślę.. i pewnie nie jestem w tym odosobniony.

Wyobraz sobie, ze to co na ten temat myslisz, jak rowniez to czy jestes w tym mysleniu odosobniony czy tez nie, nie ma zadnego znaczenia dla prawnej interpretacji "ludobojstwa".

--
Vic

Data: 2009-09-11 10:16:40
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Nie muszę sobie wyobrażać - ja to wiem.. Szkoda tylko że "prawo" jest przeciw woli większości ludzi. i nie chodzi tu tylko o ludobójstwo, ale również o wiele innych kwestii..

Data: 2009-09-10 10:27:38
Autor: Slavinka

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości
VicAbarca pisze:
> [...]

Nie muszę sobie wyobrażać - ja to wiem.. Szkoda tylko że "prawo" jest
przeciw woli większości ludzi. i nie chodzi tu tylko o ludobójstwo, ale

Bo to prawo jest zaparszone do granic możliwości.
    Muszę Niesiołowskiemu przyznać częściowo rację - to była zbrodnia
wojenna. Nie jedyna, dopiero cały ciąg tych zbrodni to jest ludobójstwo -
wywózki Polaków na Wschód Rosji Sowieckiej, mordy ludności polskiej w
miejscach ich zamieszkania, także na Wołyniu i innych miejscach...
    Dopiero potraktowanie całości mordów jako ludobójstwa podnosi
odpowiedzialność także za cząstkowe zbrodnie do rangi odpowiedzialności za
ludobójstwo.

Data: 2009-09-11 11:01:10
Autor: jadrys
Slavinka pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

VicAbarca pisze:

jadrys ?????:

[...]

Panslavinko, To wszystko są głupoty wymyślane przez nudzących się prawników. Czy ma jakieś znaczenie dla np.zmasakrowanego przez amerykańska bombę Serba i jego rodziny to czy został ofiara ludobójstwa, zbrodni czy wogóle ofiarą wojny? Został zamordowany z zimną krwią i tylko to ma znaczenie..

Data: 2009-09-11 10:23:37
Autor: VicAbarca
co pan sie tak tych hamerykanĂłw czepiasz
jadrys пишет:
 Szkoda tylko Ĺźe "prawo" jest
przeciw woli większości ludzi. i nie chodzi tu tylko o ludobójstwo, ale również o wiele innych kwestii..

Rozumiem, ze wypowiadasz sie teraz w imieniu "wiekszosci ludzi" :)

--
Vic

Data: 2009-09-11 11:01:27
Autor: jadrys
co pan sie tak tych hamerykanĂłw czepiasz
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
 Szkoda tylko Ĺźe "prawo" jest
przeciw woli większości ludzi. i nie chodzi tu tylko o ludobójstwo, ale również o wiele innych kwestii..

Rozumiem, ze wypowiadasz sie teraz w imieniu "wiekszosci ludzi" :)

-- Vic

Myślę że tak. Obowiązujące prawo nie spełnia oczekiwań znacznej większości ludzi. Jest głupie, niezrozumiałe dla nikogo (poza biegłymi prawnikami) i nie sprawiedliwe..
Czyż nie jest tak że coś robisz a nie wiesz że w tym momencie nie łamiesz "prawa"?

Data: 2009-09-11 11:26:20
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Czyż nie jest tak że coś robisz a nie wiesz że w tym momencie nie łamiesz "prawa"?

Ignorancja jurna nocetuje :))))

--
Vic

Data: 2009-09-11 09:02:56
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
 Widzę w tym prawnym bełkocie i idiotycznym
nazewnictwie

Prosci ludzie tak maja, widza rozne dziwne rzeczy w sprawach, ktorych za cholere nie potrafia objac rozumem.

--
Vic

Data: 2009-09-11 09:16:54
Autor: VicAbarca
Czy pan Niesioloski (zbrodnia katynska nie byla ludobojstwem) otrzymal dzis....
jadrys пишет:
To znowu zarzut?

Smutna konstatacja :)

--
Vic

Data: 2009-09-11 09:49:05
Autor: jadrys
Czy pan Niesioloski (zbrodnia katynska nie byla ludobojstwem) otrzymal dzis....
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
To znowu zarzut?

Smutna konstatacja :)

-- Vic

OdpowiedĹş jest w psocie o Britney..

Data: 2009-09-11 05:36:13
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8b72c$bte$1news.onet.pl...
matador pisze:
jadrys pisze:
[...]

Bo przecież nie chodzi o te "śliwki", chodzi o przyłożenie znienawidzonemu Niesiołowskiemu.

--
stevep

Data: 2009-09-11 08:35:06
Autor: jadrys

matador pisze:

jadrys pisze:

[...]

Jasne, i właśnie znalazł się  jakiś wyrazisty pretekst... ich zdaniem oczywiście.

Data: 2009-09-10 18:54:30
Autor: matusm
kabel narzeczonej Niesioloski ..

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8b54t$5si$1atlantis.news.neostrada.pl...
instrukcje co ma gadac z Moskwy?
Jak czesto otrzymuje takie instrukcje?
kto wie?
O czym ? O Kim ? Z Czym??? do konfidenta  SB?

Tylko mnie  ciekawi jak to sie  stalo  ze on w ogole  zostal poslem ???W Lodzi dostal kopa  w dupe w okolice Bokuna

Pozdrowienia
matusm

Czy pan Niesioloski (zbrodnia katynska nie byla ludobojstwem) otrzymal dzis....