"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "

Data: 2010-12-12 14:44:09
Autor: cyc
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
Oto slowa Kochanowskiej wypowiedziane do premiera !.
Dzicz i cholota , tylko tak mozna skwitowac tych , ktorzy takim jezykiem posluguja sie przy spotkaniu z najwyzszymi wladzami kraju .
Przyszedl ten moment , przed ktorym przestrzegalem mowiac , " nie mozna tolerowac pisowsko-faszystowskiego chamstwa bo lekcewazenie jego ekspansji skonczy sie tym , ze obudzimy sie z reka w nocniku " .
I ten czas przyszedl . Pozwolilismy nieopatrzine na takie eskalowanie bezczelnosci , chamstwa i tupetu , ze dzisiaj jest juz zbyt pozno aby zatrzymac lawinowy rozwoj zjawiska w sposob pokojowy . Dzisia trzeba juz wykorzystac mozliwie najostrzejsze srodki zaradcze , prawne oczywiscie bo dalsza poblazliwosc doprowadzi do krwawych rozruchow .
Tusk okazal sie byc premierem slabym , nieporadnym i nieprzewidujacym . W imie zle pojetej demokracji zlekcewazyl rodzacy sie w pisie faszyzm i pozwolil mu urosnac w sile na tyle duza , ze dzisiaj juz sie nie kryje z faszystowskimi inklinacjami pozwalajac sobie na znacznie wiecej niz mozna pozwolic  opozycji   w demokratycznym panstwie. Ta osiagnala u nas stan faszytowskiej anarchii .
Slabosc premiera moze okazac sie brzemienna w skutkach dla calego narodu , ktory podobnie jak w hitlerowskich Niemczech , mimo braku akceptacji dla zjawiska bezwolnie podda sie , bo taka juz jest natura wszystkich niezorganizowanych grup , faszystowskim  praktykom .
Weszlismy w niezle szambo i winnym tego jest nie kto inny tylko premier . Ludzie sa rozni w tym tacy jak Kaczynscy i skupieni wokole niego szalency ale po to jest wladza aby nad takim motlochem panowac !. Ta wladza sobie z tym nie poradzila i prawdopodobnie poniesie tego dramatyczne skutki .

cyc

Data: 2010-12-12 14:50:35
Autor: abc
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
Tusk okazal sie byc premierem slabym , nieporadnym i nieprzewidujacym .

Taki pewnie ma być. Jak widać grupa trzymająca realną władzę trzyma go na
tej pozycji choć on chciał być prezydentem.

Data: 2010-12-12 14:52:02
Autor: Marker

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie2jjd$a5f$1news.onet.pl...
[...]

Na podstawie jednego pytania skladajacego
sie raptem z 6 slow wysmazyles taki elaborat.
Fiu fiu...

A co Donek odpowiedzial? Zaprzeczyl chociaz?

Data: 2010-12-12 06:48:57
Autor: Marek
On Dec 12, 2:52 pm, "Marker" <mar...@piszgdziechcesz.pl> wrote:
U ytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisa w wiadomo cinews:ie2jjd$a5f$1news.onet.pl...

> [...]

> cyc

Na podstawie jednego pytania skladajacego
sie raptem z 6 slow wysmazyles taki elaborat.

A co Donek odpowiedzial? Zaprzeczyl chociaz?- Hide quoted text -

Podobno nie zaprzeczyl - tylko sie wkurwil.

Data: 2010-12-12 07:35:22
Autor: INF
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
Podobno nie zaprzeczyl - tylko sie wkurwil.

i nakazał zlokalizować źródło przecieku

Data: 2010-12-12 16:37:19
Autor: raff

"INF" <euremail@gmail.com> wrote in message news:3c101617-a538-4f55-a5f7-d084b74417b0k3g2000vbp.googlegroups.com...
Podobno nie zaprzeczyl - tylko sie wkurwil.

i nakazał zlokalizować źródło przecieku

i "zlikwidowac"

R.

Data: 2010-12-12 14:54:24
Autor: Dirko
[...]

    Trzeba wyjść z pseudoprawicowego szamba. Niestety dzis prawdziwej lewicy już nie ma albo została zmarginalizowana. :-(

Data: 2010-12-12 14:59:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 14:44, cyc pisze:
[...]

Ależ Tusk swoim postepowaniem aż sie prosi o takie pytania. Najpierw te wysokie rekompensaty dla rodzin których bliscy zginęli. A teraz te spotkania z nimi. Jak na mój ( i jak widać nie tylko mój) gust, - tak zachowuje się ktoś winny.

Data: 2010-12-12 16:46:26
Autor: MH

[...]

=================

Rekompensaty , tolerowanie talibów z krzyzami i pochodniami pod pałacem
prezydenckim były tolerowane przed wyborami prezydenckimi. Czysta kalkulacja.
I to usprawiedliwia bierność w tych sprawach. Wybory za nami , talibowie
rozpędzeni no i facet nie pozwala sobie na prymitywne i chamskie insynuacje..
A kopa w dupę powinien jeszcze babie dołożyć na odchodne.. Spotkania na które
się godzi , to jedynie wyraz dobrej woli lub/i zwykły efekt inercji.
Twoim zdaniem tak zachowuje się człowiek winny..  Hmm , może faktycznie
powinien wzorem kryształowo czystego człowieka walnąć od razu "spieprzaj
dziadu" i sprawę zamknąć.

MH

Data: 2010-12-12 09:32:36
Autor: Hans Kloss
On 12 Gru, 17:46, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Ale Tusk swoim postepowaniem a sie prosi o takie pytania. Najpierw te
> wysokie rekompensaty dla rodzin kt rych bliscy zgin li. A teraz te
> spotkania z nimi. Jak na m j ( i jak wida nie tylko m j) gust, - tak
> zachowuje si kto winny.

================>
Rekompensaty , tolerowanie talib w z krzyzami i pochodniami pod pa acem
prezydenckim
TALIBOWIE pod Pałacem teraz-ponownie-Namiestnikowskim? W dodatku Z
KRZYŻAMI?? To lepsze niż Klewki Leppera.  Po czym tak odjazdowo bije
na dekiel, zdradź grupie tajemnicę ;)
J-23

Data: 2010-12-12 17:37:10
Autor: obserwator
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Rekompensaty , tolerowanie talibów z krzyzami i pochodniami pod pałacem
prezydenckim były tolerowane przed wyborami prezydenckimi. Czysta kalkulacja.

co ty pleciesz? Ty masz chociaz pojecie kto to talibowie?

Data: 2010-12-12 20:30:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 17:46,  MH pisze:

[...]

Można oczywiście i tak na to patrzeć. Ale ja podejrzewam  że takie postępowanie premiera jest podyktowane tą resztką sumienia i przyzwoitości która być może jeszcze posiada.

Data: 2010-12-12 20:35:32
Autor: abc
Można oczywiście i tak na to patrzeć. Ale ja podejrzewam  że takie
postępowanie premiera jest podyktowane tą resztką sumienia i przyzwoitości
która być może jeszcze posiada.

Po wzięciu udziału w "nocnej zmianie"?

Data: 2010-12-12 21:37:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 20:35, abc pisze:
Można oczywiście i tak na to patrzeć. Ale ja podejrzewam  że takie
postępowanie premiera jest podyktowane tą resztką sumienia i przyzwoitości
która być może jeszcze posiada.
Po wzięciu udziału w "nocnej zmianie"?

Nie tylko po tym, ogólnie przebywanie w tym gmachu przy Wspólnej w Warszawie przez tak długi okres czasu go zdeprawował.

Data: 2010-12-12 20:48:09
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Nie tylko po tym, ogólnie przebywanie w tym gmachu przy Wspólnej w Warszawie przez tak długi okres czasu go zdeprawował.

trudno zdeprawoawac czlowieka (czytaj: w tym akurat przypadku: polityka)
prawego. Udzial w zamachu ujawnionym na filmie *Nocna Zmiana* swiadczy o tm, ze byl zdrajaca i szuja, a teraz te cechy jeszcze dokladniej widac.  Teraz stara sie ukryc mordercow ktorzy zorganizowali zamach stanu, po wczesniejszym przygotowaniu pulapki smolenskiej.

Za taki czyny, powinien stanac przed plutonem egzekucyjnym i miejmy nadziej ze
stanie.

Data: 2010-12-13 01:01:59
Autor: Canucki
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
A kopa w dupę powinien jeszcze babie dołożyć na odchodne..

Popisal sie Pan damskiego boksera odwaga
Aprzeciez mowi sie:
"Maryny nie bij nawet ciupaga"

Krzysztof Canucki

P.S. Reszta panskiego tekstu tez swiadczy o niskim poziomie intelektualnym i moralnym

Data: 2010-12-12 15:33:34
Autor: brat_olin
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:ie2jjd$a5f$1news.onet.pl...

Oto slowa Kochanowskiej wypowiedziane do premiera !.

Czy to z GWna samego ten cytat?
--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-12 17:00:44
Autor: Andrzej Adam Filip
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie?" A kto dokładnie powiedział że to powiedziano?
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
Oto slowa Kochanowskiej wypowiedziane do premiera !.
[...]

A napiszesz według czyjej wersji oraz podasz link?
Bo ja za wiele czytałem o "wersji streszczonej" (przez Grasia) oraz "wersji de facto" (przeinaczone?) żeby w coś uwierzyć o ile się pod tymi
konkretnymi słowami nie podpisała swoim  imieniem i nazwiskiem konkretna
osoba.

Ja się w medialny głuchy telefon bawić nie zamierzam.

- Panie kierowniku...        - Co jest?
- Ja mam taki mały interes...  - To nie moja wina, nie?
  -- Kabaret Tey (Zenon Laskowik i Bohdan Smoleń)

Data: 2010-12-12 17:06:35
Autor: Azor jest pedałem
[...]

Nie ma powodu dramatyzować. Prowokacyjne pytanie było zadane po to, by demonstracyjnie wyjść wcześniej i zrobić wokół tego trochę szumu. Gdyby członkowie rodzin rzeczywiście byli nieodpowiednio potraktowani przez premiera Tuska, to nie wyszłyby trzy osoby, tylko zdecydowanie więcej. Wassermannówna poprzednio widziała wole porozumienia, ale odowiednio ustawiona przestała ją widzieć. Poprzednio twierdziła, że ofiary katastrofy żyją, tylko zostały wywiezione itp.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-12 08:13:39
Autor: brat_olin
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Poprzednio twierdzi a, e ofiary katastrofy
yj , tylko zosta y wywiezione itp.

Te rewelacje tez z GWna rodem, p. Warzywny?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-12 18:17:15
Autor: cytryna
Azor jest peda&sup3;em <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

> Poprzednio twierdzi a, e ofiary katastrofy
> yj , tylko zosta y wywiezione itp.

Te rewelacje tez z GWna rodem, p. Warzywny?

--
Smart questions to stupid answers
******************

Tradycyjnie chłopiec z podwórka się wygłupił i teraz trwa pudrowanie chamstwa
przy pomocy sproszkowanego GWna, które rozsiewa warzywny. Wiadomo warzywa najlepiej rosną na naturalnym nawozie. Akcje usuwania śniegu, który zmroził uczestników spotkania przejął na siebie zawodowy cieć z Zabierzowa on już tak
ma, posługiwanie Niemcom to jego specjalność. --

Data: 2010-12-12 17:39:41
Autor:
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):  zawodowy cieć z Zabierzowa on już tak
ma, posługiwanie Niemcom to jego specjalność.

MH jest z Zabierzowa? Tam przeciez mieszkaja bardzo pozadni ludzie.

Data: 2010-12-12 17:45:53
Autor: obserwator
MH jest z Zabierzowa?
  <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

MH jest z Zabierzowa? Tam przeciez mieszkaja bardzo pozadni ludzie.

sorry porzadni....z  wrazenia mnie zamurowalo.

Data: 2010-12-12 19:02:26
Autor: cytryna
o porządności słów kilka
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa&sup3;(a):  zawodowy cie&aelig; z Zabierzowa on ju&iquest; tak
> ma, pos&sup3;ugiwanie Niemcom to jego specjalno&para;&aelig;. MH jest z Zabierzowa? Tam przeciez mieszkaja bardzo pozadni ludzie.

-- Wys&sup3;ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Afera w Zabierzowie. Szef Biznes Parku aresztowany
Polska Gazeta Krakowska Marta Paluch Kraków zszokował wczoraj fakt aresztowania prezesa Biznes Parku. Tymczasem w Zabierzowie mieszkańcy wiedzieli o tym od ub. czwartku. Wtedy po Andrzeja Ś. i jego dwóch kolegów przyszła policja. Prokuratura nie informowała o tym, bo śledztwo dopiero nabiera rozbiegu. Władze gminy są w szoku. - Sołectwo już przygotowało dla prezesa wieniec dożynkowy, który miał odebrać w piątek. Niemiła niespodzianka - mówi Elżbieta Burtan, wójt gminy. Ś. wieńca nie odebrał. Za to usłyszał w prokuraturze szereg zarzutów. Za samo szefowanie grupie przestępczej grozi mu do 10 lat więzienia. ... pochodzący z okolic Zabierzowa Adam Ś. bliżej poznał swoich kolegów - 56-letniego Zdzisława L. (zabierzowianin mającego amerykańskie i polskie obywatelstwo) i 54-letniego krakowianina Mieczysława K. - w USA. - Wszyscy trzej wyjechali tam w latach 80. na zarobek. Założyli firmę zajmującą się nieruchomościami - mówi jeden ze śledczych. Adam Ś. założył potem firmę w Zabierzowie. Pod koniec lat 90. kupił od gminy 7,5 ha ziemi, na którą wójt szukał chętnych przez kilka lat. Nic dziwnego. - Tereny były podmokłe, działało tam dzikie wysypisko śmieci. Taki inwestor to był dla nas skarb - mówi Józef Krzyworzeka, ówczesny wójt Zabierzowa, obecnie starosta powiatu krakowskiego. Według prowadzących śledztwo, zaniepokojony tym Adam Ś. zaczął kombinować. Mieli mu pomagać koledzy: Mieczysław K. zakładał fikcyjne spółki, a Zdzisław L. je nadzorował. Spółki m.in. "planowały zieleń" w parku biznesu, a ponad 1 mln zł za tę "usługę" wpłynęło na konto Adama Ś. Usłyszał za to zarzut prania pieniędzy. Prawdopodobnie też próbował nie dopuścić do wycofania się z interesu uczciwych wspólników, fałszując dokumenty spółki. Sumy domniemanych przekrętów są dopiero szacowane. To co najmniej kilkanaście milionów złotych na szkodę wspólników i Skarbu Państwa. Taka jest wersja prokuratury. Wzbudza ona emocje wśród mieszkańców Zabierzowa. Do tej pory prezes Ś. był jej dobroczyńcą. - Biznes Park to nasza chluba. Jest świetnie zorganizowany, przynosi gminie ponad 550 tys. zł dochodu z podatku od nieruchomości rocznie - podkreśla Elżbieta Burtan. Spółka miała też dobrą opinię w branży. - Gdy kupowali tę ziemię, nie wyglądało to różowo. Jednak po paru latach okazało się, że to świetny interes, bo w Krakowie zaczęło brakować powierzchni biurowych - mówi Piotr Krochmal, analityk rynku nieruchomości. Były wójt Zabierzowa ma swoją ocenę afery. - Nie zdziwiłbym się, gdyby to była sprawka konkurencji - mówi Krzyworzeka. Dodaje, że gmina może wiele na tym stracić. - To może odstraszyć inwestorów. Szkoda by było, bo Park to nie zwykła fabryka, tylko technologiczne centrum - dodaje.  --

Data: 2010-12-12 18:19:37
Autor: obserwator
o porządności słów kilka
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a): Tu jest caly artykul:

http://www.gazetakrakowska.pl/stronaglowna/36389,afera-w-zabierzowie-szef-biznes-parku-aresztowany,id,t.html

Ja bym sie jednak wstrzymal z jednoznaczna ocena tego *przekretu*.

Data: 2010-12-12 21:43:17
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:3126e6f8-96fa-4408-89af-ad99df1d8e97p1g2000yqm.googlegroups.com...
Azor jest pedałem <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:

Poprzednio twierdzi a, e ofiary katastrofy
yj , tylko zosta y wywiezione itp.

Te rewelacje tez z GWna rodem, p. Warzywny?

"Wstrząsająca opowieść Małgorzaty, córki posła Zbigniewa Wassermanna , który zginął w Smoleńsku. Łapiemy się na tym, że myślimy, że może wcale go w trumnie nie ma, że może żyje gdzieś w Rosji... - mówi Małgorzata Wassermann (32 l.)."

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/magorzata-wassermann-wierze-ze-moj-ojciec-zyje-gdz_143931.html

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-13 09:39:46
Autor: cyc

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ie2rue$l4v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zwroc uwage na pisocholote . W zywe oczy zadaja klam zawsze kiedy wychodzi na jaw ich kompromitacja .
To taka z wiochy retoryka , chamska i bezczelna .

cyc

Data: 2010-12-13 09:50:25
Autor: Andrzej Adam Filip
Cyc pisał o innych ale jakże trafnie opisał siebie [Was: "Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ?" (Graś "streszczenie")]
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]
Zwroc uwage na pisocholote . W zywe oczy zadaja klam zawsze kiedy wychodzi na jaw ich kompromitacja .
To taka z wiochy retoryka , chamska i bezczelna .

Czyli ty *musisz być* pisochołotą? :-)
[ Czy pisochołota to  chołota według PiS? ]

Jeśli wolność słowa w ogóle coś oznacza, to oznacza prawo do mówienia ludziom
tego, czego nie chcą słyszeć.
  -- Orwell, George (1903-1950)

Data: 2010-12-13 13:23:36
Autor: Azor jest pedałem
[...]

A, że wychodzi bardzo często, to pisuarowa chamówa łże jak najęta.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-12 23:25:53
Autor: Jaksa
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
On Sun, 12 Dec 2010 14:44:09 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

  Ta wladza sobie
tym nie poradzila i prawdopodobnie poniesie tego dramatyczne skutki .

Wywieziemy was na taczkach.

A potem, trybunal!

Jaksa

"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "