"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "

Data: 2010-12-12 14:54:24
Autor: Dirko
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ie2jjd$a5f$1news.onet.pl...
Oto slowa Kochanowskiej wypowiedziane do premiera !.
Dzicz i cholota , tylko tak mozna skwitowac tych , ktorzy takim jezykiem posluguja sie przy spotkaniu z najwyzszymi wladzami kraju .
Przyszedl ten moment , przed ktorym przestrzegalem mowiac , " nie mozna tolerowac pisowsko-faszystowskiego chamstwa bo lekcewazenie jego
ekspansji  skonczy sie tym , ze obudzimy sie z reka w nocniku " .
I ten czas przyszedl . Pozwolilismy nieopatrzine na takie eskalowanie bezczelnosci , chamstwa i tupetu , ze dzisiaj jest juz zbyt pozno aby zatrzymac lawinowy rozwoj zjawiska w sposob pokojowy . Dzisia trzeba juz wykorzystac mozliwie najostrzejsze srodki zaradcze , prawne oczywiscie bo dalsza poblazliwosc doprowadzi do krwawych rozruchow .
Tusk okazal sie byc premierem slabym , nieporadnym i nieprzewidujacym . W imie zle pojetej demokracji zlekcewazyl rodzacy sie w pisie faszyzm i pozwolil mu urosnac w sile na tyle duza , ze dzisiaj juz sie nie kryje z faszystowskimi inklinacjami pozwalajac sobie na znacznie wiecej niz mozna pozwolic  opozycji   w demokratycznym panstwie. Ta osiagnala u nas stan faszytowskiej anarchii .
Slabosc premiera moze okazac sie brzemienna w skutkach dla calego narodu
,  ktory podobnie jak w hitlerowskich Niemczech , mimo braku akceptacji
dla  zjawiska bezwolnie podda sie , bo taka juz jest natura wszystkich niezorganizowanych grup , faszystowskim  praktykom .
Weszlismy w niezle szambo i winnym tego jest nie kto inny tylko premier . Ludzie sa rozni w tym tacy jak Kaczynscy i skupieni wokole niego szalency ale po to jest wladza aby nad takim motlochem panowac !. Ta wladza sobie
z  tym nie poradzila i prawdopodobnie poniesie tego dramatyczne skutki .
cyc

    Trzeba wyjść z pseudoprawicowego szamba. Niestety dzis prawdziwej lewicy już nie ma albo została zmarginalizowana. :-(

"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "