"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "

Data: 2010-12-12 14:59:39
Autor: jadrys
"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "
W dniu 2010-12-12 14:44, cyc pisze:
Oto slowa Kochanowskiej wypowiedziane do premiera !.
Dzicz i cholota , tylko tak mozna skwitowac tych , ktorzy takim jezykiem
posluguja sie przy spotkaniu z najwyzszymi wladzami kraju .

cyc

Ależ Tusk swoim postepowaniem aż sie prosi o takie pytania. Najpierw te wysokie rekompensaty dla rodzin których bliscy zginęli. A teraz te spotkania z nimi. Jak na mój ( i jak widać nie tylko mój) gust, - tak zachowuje się ktoś winny.

Data: 2010-12-12 16:46:26
Autor: MH

[...]

=================

Rekompensaty , tolerowanie talibów z krzyzami i pochodniami pod pałacem
prezydenckim były tolerowane przed wyborami prezydenckimi. Czysta kalkulacja.
I to usprawiedliwia bierność w tych sprawach. Wybory za nami , talibowie
rozpędzeni no i facet nie pozwala sobie na prymitywne i chamskie insynuacje..
A kopa w dupę powinien jeszcze babie dołożyć na odchodne.. Spotkania na które
się godzi , to jedynie wyraz dobrej woli lub/i zwykły efekt inercji.
Twoim zdaniem tak zachowuje się człowiek winny..  Hmm , może faktycznie
powinien wzorem kryształowo czystego człowieka walnąć od razu "spieprzaj
dziadu" i sprawę zamknąć.

MH

Data: 2010-12-12 09:32:36
Autor: Hans Kloss
On 12 Gru, 17:46, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Ale Tusk swoim postepowaniem a sie prosi o takie pytania. Najpierw te
> wysokie rekompensaty dla rodzin kt rych bliscy zgin li. A teraz te
> spotkania z nimi. Jak na m j ( i jak wida nie tylko m j) gust, - tak
> zachowuje si kto winny.

================>
Rekompensaty , tolerowanie talib w z krzyzami i pochodniami pod pa acem
prezydenckim
TALIBOWIE pod Pałacem teraz-ponownie-Namiestnikowskim? W dodatku Z
KRZYŻAMI?? To lepsze niż Klewki Leppera.  Po czym tak odjazdowo bije
na dekiel, zdradź grupie tajemnicę ;)
J-23

Data: 2010-12-12 17:37:10
Autor: obserwator
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

Rekompensaty , tolerowanie talibów z krzyzami i pochodniami pod pałacem
prezydenckim były tolerowane przed wyborami prezydenckimi. Czysta kalkulacja.

co ty pleciesz? Ty masz chociaz pojecie kto to talibowie?

Data: 2010-12-12 20:30:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 17:46,  MH pisze:

[...]

Można oczywiście i tak na to patrzeć. Ale ja podejrzewam  że takie postępowanie premiera jest podyktowane tą resztką sumienia i przyzwoitości która być może jeszcze posiada.

Data: 2010-12-12 20:35:32
Autor: abc
Można oczywiście i tak na to patrzeć. Ale ja podejrzewam  że takie
postępowanie premiera jest podyktowane tą resztką sumienia i przyzwoitości
która być może jeszcze posiada.

Po wzięciu udziału w "nocnej zmianie"?

Data: 2010-12-12 21:37:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-12 20:35, abc pisze:
Można oczywiście i tak na to patrzeć. Ale ja podejrzewam  że takie
postępowanie premiera jest podyktowane tą resztką sumienia i przyzwoitości
która być może jeszcze posiada.
Po wzięciu udziału w "nocnej zmianie"?

Nie tylko po tym, ogólnie przebywanie w tym gmachu przy Wspólnej w Warszawie przez tak długi okres czasu go zdeprawował.

Data: 2010-12-12 20:48:09
Autor: obserwator
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Nie tylko po tym, ogólnie przebywanie w tym gmachu przy Wspólnej w Warszawie przez tak długi okres czasu go zdeprawował.

trudno zdeprawoawac czlowieka (czytaj: w tym akurat przypadku: polityka)
prawego. Udzial w zamachu ujawnionym na filmie *Nocna Zmiana* swiadczy o tm, ze byl zdrajaca i szuja, a teraz te cechy jeszcze dokladniej widac.  Teraz stara sie ukryc mordercow ktorzy zorganizowali zamach stanu, po wczesniejszym przygotowaniu pulapki smolenskiej.

Za taki czyny, powinien stanac przed plutonem egzekucyjnym i miejmy nadziej ze
stanie.

Data: 2010-12-13 01:01:59
Autor: Canucki
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
A kopa w dupę powinien jeszcze babie dołożyć na odchodne..

Popisal sie Pan damskiego boksera odwaga
Aprzeciez mowi sie:
"Maryny nie bij nawet ciupaga"

Krzysztof Canucki

P.S. Reszta panskiego tekstu tez swiadczy o niskim poziomie intelektualnym i moralnym

--

"Czy pan dal rozkaz zaordowania mnie ? "