Czy pan premier się ukrywał?

Data: 2009-10-13 09:24:48
Autor: lord_donald
Czy pan premier się ukrywał?
W dniu 13.10.2009 08:18, Piotr pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Odnaleziono-pijanego-maszyniste-wykolejonego-pociagu,wid,11587201,wiadomosc.html
Niby o czym innym, ale tak jakoś mi się skojarzyło z bieżącą
sytuacją... :-)
Piotr
Widocznie zalewał wpadkę! Ale w tym przypadku nie aresztowano maszynisty (nadal leży w krzakach i wymiotuje), nie ewakuowano   pasażerów (siedzą we wraku i wypominają sobie wybór tak tandetnych usług transportowych).

Data: 2009-10-13 09:44:02
Autor: Peruzja
Czy pan premier się ukrywał?

"lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb1a01$j13$1news.onet.pl...
[...]