Czy pan prezydent dzisiaj byl trzezwy ?

Data: 2009-04-07 19:24:53
Autor: CYC
Czy pan prezydent dzisiaj byl trzezwy ?
Ja sie tylko pytam !! a robie to w trosce o pana prezydenta , ktory podobno jak wypije nie moze spac po nocach !!.

cyc

Data: 2009-04-07 10:27:10
Autor: J-23
On 7 Kwi, 19:24, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Ja sie tylko pytam !! a robie to w trosce o pana prezydenta , ktory podobno
jak wypije nie moze spac po nocach !!.

cyc

Ummma, ememeem, eeeee... na trzezwo wiency maszcze

J-itede

Data: 2009-04-08 00:34:15
Autor: Lorn
CYC pisze:
Ja sie tylko pytam !! a robie to w trosce o pana prezydenta , ktory podobno jak wypije nie moze spac po nocach !!.

Trzeba braciszka wypytać na jutrzejszej hmm... 'dzisiejszej' konferencji... "czy Pan Prezydent się wyspał ?" :>

Czy pan prezydent dzisiaj byl trzezwy ?