Czy pan prezydent dzisiaj odpoczywa ?

Data: 2009-06-06 16:37:30
Autor: CYC
Czy pan prezydent dzisiaj odpoczywa ?
Napracowalo sie biedaczysko jezdzac pokraju i nawolujac do glosowania na swoja osobista , jego brata i Ojca Dyrektora partii , wiec mu sie odpoczynek jak najbardziej nalezy !.
Jeszcze tylko dzisiaj wieczorem wyglosi do nas , pewnie plomienne przemowienie z okazji .......promowania wiadomej  partii i bedzie sobie biedaczysko swietowal przy "pchelkach " , " malpkach " , " kaczuszkach " czy jak je tam zwal , bo zapas w kancelarii jest na tyle spory , ze i dla mnie by wystarczylo , gdybym tylko zechcial uczestniczyc w tym swietowaniu ........ no i gdyby On zechcial mnie zaprosic a mozliwosci ma spore !.
Jutro dzien prawdy  , czy tylko rozczarowan ?.
Co jak co ale niska frekwencja gwarantowana , czy zatem bedzie mogl sie ktos cieszyc z wyniku nawet jak wygra ? . Jedynymi zadowolonymi w tej sytuacji beda indywidualni kandydaci bo kase "zachachmeca" calkiem sobie niezla ale czy partie i spoleczenstwo bedzie mialo powody do radosci ? . Kazdy przegrany bedzie mogl powiedziec a pewnie powie , ze wygrana przy np20% uczestnictwie to wygrana jalmuzna a takze purysowa bo utopione miliony to miliony stracone jako , ze wygrac w Polsce nie bedzie przeciez znaczylo wygrac w UE , tymbardziej jesli ............ale tego juz nie napisze bo cisza wyborcza !.

cyc

Data: 2009-06-06 16:39:45
Autor: raff
CYC pisze:
Napracowalo sie biedaczysko jezdzac pokraju i nawolujac do glosowania na swoja osobista , jego brata i Ojca Dyrektora partii , wiec mu sie odpoczynek jak najbardziej nalezy !.

To samo robil Kwachu smieski, bidulku, i zes wtedy tak glosno nie krzyczal.

R.

Data: 2009-06-06 17:09:59
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0dv3m$88p$1news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
nerwowe towarzystwo
awe

Data: 2009-06-06 17:10:55
Autor: CYC

CYC pisze:
[...]

Cz y ja krzycze ? . Ja mowie o nim , ze " biedaczysko " , ze napracowal sie setrnie , ze nalezy mu sie wypoczynek jak psu buda !!.
No !!.
Natomiast czy ja " krzyczalem " wtedy jak "Kwachu " robil to sao , to moze najpierw bys sprawdzil a potem pisal , ze nie krzyczalem  , co ?.
Jak malo wam PiS-owcom trzeba aby zakwalifikowac czlowieka !!. Obracacie sie w podobnym do zwierzat obszarze , ktory iuznaje tylko dwie mozliwosci - cos nadaje sie do jedzenie lub nie !! . Wy , PiS-owcy macie kryteria rowniez tylko dwudzielne  , albo z nami , albo wrog !.

cyc

Data: 2009-06-06 08:14:23
Autor: pistacjusz
On 6 Cze, 17:10, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "raff" <trytytyt...@autograf.pl> napisał w wiadomościnews:h0dv3m$88p$1news.onet.pl...

> [...]

nadaje sie do jedzenie lub nie !! . Wy , PiS-owcy macie kryteria rowniez
tylko dwudzielne  , albo z nami , albo wrog !.

Biedny, skrzywdzony POwiec :)

Data: 2009-06-06 19:32:30
Autor: CYC

Użytkownik <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f659f184-39ab-4eed-a25f-d8ebbaba937ef19g2000yqo.googlegroups.com...
On 6 Cze, 17:10, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:

> [...]

nadaje sie do jedzenie lub nie !! . Wy , PiS-owcy macie kryteria rowniez
tylko dwudzielne , albo z nami , albo wrog !.

He , he  he !!!.
Bylem juz zatwardzialym komunista , stalinowcem o malo nie okrzyknieto mnie tu na grupie hitlerowcem , rowniez PiS-owcem bywalo mi byc , czemu nie moge zostac "skrzywdzonym PO-wcem " ? .
Niejeden sie usmieje czytajc Twoja ocene !.

cyc

Data: 2009-06-06 20:23:19
Autor: awe
Czy pan prezydent dzisiaj odpoczywa ?
Ty tez jak zennon pelny pokomunistycznych kompleksow. Chyba sie nigdy z tego nie wyleczycie. No coz nawet Jaruzelski smieje sie z was, a wy dalej  te pierdoly...
awe

Czy pan prezydent dzisiaj odpoczywa ?