Czy pani Kempa odwraca kota ogonem.

Data: 2010-01-23 18:12:05
Autor: cyc
Czy pani Kempa odwraca kota ogonem.

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hjf0v0$m1r$1news.onet.pl...
Kiedyś obiecałam sobie, że nie będę już z panią rozmawiać, ale próbuję się przełamać - rozmowa ze śledczą Beatą Kempą z Prawa i Sprawiedliwości.

Agnieszka Kublik: Czy członkowie komisji śledczej mogą rozmawiać ze świadkami przed ich przesłuchaniem?

Beata Kempa (PiS): Należy ograniczać takie rozmowy, na pewno nie powinny dotyczyć śledztwa, jakiejś czynności dotyczącej śledztwa. Zasady transparentności powinny być zachowane.

.......................<

- Oczywiście. Ja nie powiedziałam, że mówi nieprawdę. To pani powiedziała.

Bo wcześniej mówiła pani o posłach Platformy, że ...

- Rozmowa z panią jest bardzo trudna. Z żadnym dziennikarzem tak mi się nie rozmawia, jak z panią. Bardzo panią przepraszam. Nie chcę tego komentować. Proszę moich wypowiedzi nie zamieszczać. Dziękuję bardzo, do widzenia.

http://wyborcza.pl/1,75248,7487773,Czy_pani_Kempa_odwraca_kota_ogonem.html

Przemek

Małe, brzydkie, grube i obłudne. Tfu!

Od razu widac , ze " prawnik " ( cudzyslow nie od przypadku ).
Glupie brzydkie , obludne ale z tupetem i bezczelnoscia !!

cyc

Czy pani Kempa odwraca kota ogonem.