Czy pani Marta ...

Data: 2010-05-04 09:02:19
Autor: cirrus
Czy pani Marta ...
# Ból i zawiedzione nadzieje - tak mógłbym określić swój nastrój po komunikacie Adama Bielana, iż córka ex-prezydenckiej pary nie będzie bezpośrednio zaangażowana w kampanię wyborczą stryjka Jarosława. Jest więc mało prawdopodobne, by pojawiła się na konwencjach, na plakatach czy billboardach ukochanego stryjeczka. Coś, co dobrze się zapowiadało, niestety, spaliło na panewce. Nie oznacza to jednak, że całkowicie na wujcia się wypnie, bowiem - jako rzecze Bielan - będzie go wspierać nijako z drugiej linii, choćby częściej bywając w Warszawie. Nie bardzo rozumiem jak "bywanie" w Warszawie może mieć istotny wpływ na wynik kampanii wyborczej, ale niechaj im tam będzie. Jak sobie wymyślili, tak się wyśpią.

Ciekawym jest też, jakiego to wsparcia oczekiwał by od pani Marty ów osławiony stryjeczek. Jak donoszą wszędobylskie wiewiórki, Marta nie była wielką ulubienicą Jarosława. Zwłaszcza, że popełniła niewybaczalny, polityczny mezalians. Stryj obiecał ponoć, że do końca życia tego jej nie wybaczy. Do dziś w kancelarii są jeszcze pewnie tacy, którzy pamiętają również mega- zjebkę jaką Lech przy tej okazji dostał od braciszka. Nie upilnował córki, dopuścił do sytuacji jak z najgorszego snu. Zawiódł go na całej linii, być może pierwszy (i na pewno ostatni) raz w życiu. Teraz to - jak rozumiem - idzie w niepamięć, bo są ważniejsze zadania do wykonania i cele do osiągnięcia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hthzh

--
stevep

Data: 2010-05-04 00:07:12
Autor: Hans Kloss
Czy pani Marta ...
On 4 Maj, 09:02, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

[palikocizmy i brednie]
Tak, Marta Kaczyńska powinna się zastanowić
Czy woli aby mówili:
"Jarosław Kaczyński nie cofnął się przed niczym, nawet pogrążoną w
żałobie bratanicę cynicznie wykorzystał dla swoich politycznych celów,
zmuszając ją do udziału w kampanii wyborczej."
czy może:
"Jarosław Kaczyński nie ma nawet wsparcia najbliższej rodziny, mimo
szumnych zapowiedzi nie udało mu się cynicznie wykorzystać dla swoich
politycznych celów pogrążonej w żałobie bratanicy i zmusić jej do
udziału w kampanii wyborczej."
J-23

Data: 2010-05-04 09:34:38
Autor: `heÂŽsk`
Czy pani Marta ...
On Tue, 4 May 2010 09:02:19 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Ból i zawiedzione nadzieje - tak mógłbym określić swój nastrój po komunikacie Adama Bielana, iż córka ex-prezydenckiej pary nie będzie bezpośrednio zaangażowana w kampanię wyborczą stryjka Jarosława.[...]

 tym ktorych dopadla amnezja puszens przypominam, ze prezes nie
 pojawil sie na slubie marty smuniewskiej, a obecnie dubienieckiej.

http://fakty.interia.pl/prasa/news/rozstanie-w-rodzinie-prezydenta,868848,16
 http://www.poczciarz.eu/Biografie/Marta_Kaczynska-Dubaniecka.php

 skad nagle tak glebokie przywiazanie do bratanicy? prezes chcial  wykorzystac marte dubieniecka, a nie zadna tam kaczynska do swoich
 niecnych celow. nie przeszkadzalo mu, ze tesc marty to znany baron
 SLD na pomorzu. w parciu na wladze prezes nie ma zahamowan moralnych.

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 01:16:43
Autor: Antenka
Czy pani Marta ...
On 4 Maj, 09:34, `heÂŽsk` <.WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
> [...]

 niecnych celow. nie przeszkadzalo mu, ze tesc marty to znany baron
 SLD na pomorzu. w parciu na wladze prezes nie ma zahamowan moralnych.

A ty na co masz parcie ? Podejrzewam, że na sedes.

Antenka

Data: 2010-05-04 11:08:07
Autor: `heÂŽsk`
Czy pani Marta ...
On Tue, 4 May 2010 01:16:43 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]
>  SLD na pomorzu. w parciu na wladze prezes nie ma zahamowan moralnych.

A ty na co masz parcie ? Podejrzewam, że na sedes.

 NIE PRZENOS NA INNYCH SWOICH PROBLEMOW GASTRYCZNYCH...

 nie masz argumentow, prawda ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 02:30:20
Autor: Hans Kloss
Czy pani Marta ...
On 4 Maj, 11:08, `heÂŽsk` <.WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 nie masz argumentow, prawda ?

A jakie "argumenty" można mieć przeciw skurwysyństwu, pomówieniom i
palikoceniu? Ot, najwyżej takie: śmierdzi ci  otóż trollu z gęby,
wstydzi się za ciebie rodzina,  znajomi na twój widok przechodzą na
druga stronę ulicy  a na dodatek przenosisz na grupę swoje problemy z
nieakceptacją własnego homoseksualizmu i kompleksem małego członka. A
teraz wypad....
J-23

Data: 2010-05-04 12:24:16
Autor: Panslavista
Czy pani Marta ...
Hans Kloss wrote:

[...]

Nie wyliczaj przymiotów własnego TŻ.

Data: 2010-05-04 15:48:34
Autor: cyc
Czy pani Marta ...
"Czy pani Marta , jest grzechu warta  " !!. Starsi koneserzy staroci pewnie znaja ta piosenke :) .
Ja odpowiem , ze  : zdecydowanie nie !!.

cyc

Data: 2010-05-04 16:10:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Czy pani Marta ...

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrp8jj$g8$2news.onet.pl...
"Czy pani Marta , jest grzechu warta  " !!. Starsi koneserzy staroci
pewnie
znaja ta piosenke :) .
Ja odpowiem , ze  : zdecydowanie nie !!.

cyc

   Co ty, glupku wioskowy, masz tu w ogole do powiedzenia?

   AR

Data: 2010-05-04 17:41:35
Autor: cyc
Czy pani Marta ...

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:604d4$4be02af4$54702a04$11420news.chello.at...

[...]

Znaczy , ze p. Marta jest Twoja muza , idolem i namietnoscia ? .
No coz , ja tam nie mam nic przecwko kobietom ale ta akuiratnie calkiem udala sie do rodziny . Rownie ladna , pewnie tak samo madra i nie inaczej zaklamana !.
Dla sPiS-kowcow moze byc moss , dla  nie jednak , jest szara , podstarzala juz gaska , ktora proboje zaistniec !.
Jak przpomne sobie co sPiS-kowcy pisali o Kwasniewskiej i jej corce a takze co pisza o zonie Komorowskiego , to nie moge oprzec sie od ocen tej " damy " ..
Po prostu , to jest zycie !!.

cyc

Czy pani Marta ...