Czy pani Marta ...

Data: 2010-05-04 15:48:34
Autor: cyc
Czy pani Marta ...
"Czy pani Marta , jest grzechu warta  " !!. Starsi koneserzy staroci pewnie znaja ta piosenke :) .
Ja odpowiem , ze  : zdecydowanie nie !!.

cyc

Data: 2010-05-04 16:10:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Czy pani Marta ...

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrp8jj$g8$2news.onet.pl...
"Czy pani Marta , jest grzechu warta  " !!. Starsi koneserzy staroci
pewnie
znaja ta piosenke :) .
Ja odpowiem , ze  : zdecydowanie nie !!.

cyc

   Co ty, glupku wioskowy, masz tu w ogole do powiedzenia?

   AR

Data: 2010-05-04 17:41:35
Autor: cyc
Czy pani Marta ...

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:604d4$4be02af4$54702a04$11420news.chello.at...

[...]

Znaczy , ze p. Marta jest Twoja muza , idolem i namietnoscia ? .
No coz , ja tam nie mam nic przecwko kobietom ale ta akuiratnie calkiem udala sie do rodziny . Rownie ladna , pewnie tak samo madra i nie inaczej zaklamana !.
Dla sPiS-kowcow moze byc moss , dla  nie jednak , jest szara , podstarzala juz gaska , ktora proboje zaistniec !.
Jak przpomne sobie co sPiS-kowcy pisali o Kwasniewskiej i jej corce a takze co pisza o zonie Komorowskiego , to nie moge oprzec sie od ocen tej " damy " ..
Po prostu , to jest zycie !!.

cyc

Czy pani Marta ...