Czy pani Marta jest grzechu warta?

Data: 2013-07-28 08:58:30
Autor: Mark Woydak
Czy pani Marta jest grzechu warta?
Czy to prawda, że Marta z domu Kaczyńska spodziewa się potomstwa? Kole¶ mówił mi, że tym razem tatusiem jest jaki¶ działacz PiS. Czyżby głęboko wierz±ca spadkobierczyni zgrzeszyła na boku przyprawiaj±c rogi adwokacinie o niespełnionych ambicjach? Co na to jej wujek, który chciał ja wepchn±ć do polityki? Co na to wierni religii ¶p. rodzice? Ze wstydu na Wawelu się przekręcaj±!?

MW

Data: 2013-07-28 09:04:31
Autor: the_foe
W dniu 2013-07-28 08:58, Mark Woydak pisze:
[...]

Pani Kaczyńska jest zywym dowodem prawdziwosci doboru plciowego. Rodzenie dzieci jednemu mężczyznie z punktu widzenia optymalizacji tego doboru jest blędem.

--
@foe_pl

Data: 2013-07-28 09:31:33
Autor: Trybun
[...]

Dlaczego ta pani Marta na was, prawicowych oszołomów działa jak płachta na byka?

Data: 2013-07-28 13:03:03
Autor: Mark Woydak
Czy pani Marta jest grzechu warta?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kt2hp0$1pg$3node1.news.atman.pl...
[...]

Po 1-wsze nie jestem prawicowym oszołomem. Po 2-gie los tej pani jest mi zupełnie obojętny. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że ta pani, jej kolejny m±ż, jej wujek usiłuj± stawiać się za przykład wzorowego patrioty, a maj± brud za paznokciami i przetarte gacie. Być może to tylko plotka ale swego czasu widywano córeczkę nieutulon± w żalu z kim¶ innym niż Dubieniecki. Oto przykład prawdziwej katoliczki i patriotki, któr± wujek usiłował wepchn±ć do polityki. Tym się brzydzę.

MW

Czy pani Marta jest grzechu warta?