Czy pani prezydentowa poleci Tutk??

Data: 2011-02-14 13:54:54
Autor: Tomek
Czy pani prezydentowa poleci Tutk??
Na rocznicę w Katyniu. Jest to świetny samolot dopiero co wyremontowany przez naszych rosyjskich przyjaciół...
Tomek

Data: 2011-02-14 08:31:04
Autor: Bruner

"Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote in message news:4d592626$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
Na rocznicę w Katyniu. Jest to świetny samolot dopiero co wyremontowany przez naszych rosyjskich przyjaciół...
Tomek

zdaje sie ze Maciora i Fatga wyrazili chec na odbycie podrozy do USA z dowodem w reku

Data: 2011-02-14 13:36:56
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
zdaje sie ze Maciora i Fatga wyrazili chec na odbycie podrozy do USA z dowodem w reku
 piszesz o swojej rodzinie?

Data: 2011-02-14 08:39:51
Autor: Bruner

" obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:ijbb5n$c83$1inews.gazeta.pl...
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):

zdaje sie ze Maciora i Fatga wyrazili chec na odbycie podrozy do USA z
dowodem w reku

piszesz o swojej rodzinie?

przykro mi te osoby sie sa maja rodzina, takze idz sie komus innemu dupe lizac

Data: 2011-02-14 13:47:12
Autor: obserwator
Czy pani prezydentowa poleci Tutk??
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
przykro mi te osoby sie sa maja rodzina, takze idz sie komus innemu dupe lizac

a co to w ogole za jezyk uzywasz? Moze napisz po polsku o co ci chodzi?

Data: 2011-02-14 14:10:33
Autor: Grzegorz Z.
Tomek napisał:

Na rocznicę w Katyniu. Jest to świetny samolot dopiero co wyremontowany przez naszych rosyjskich przyjaciół...

Mam nadzieję że go niedopłatnie użyczą opozycji, w geście dobrej woli.

Data: 2011-02-14 14:11:52
Autor: raff

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:w4he48ujyuzw.1w0u0byxjjc16.dlg40tude.net...
Tomek napisał:

Na rocznicę w Katyniu. Jest to świetny samolot dopiero co wyremontowany przez naszych rosyjskich przyjaciół...

Mam nadzieję że go niedopłatnie użyczą opozycji, w geście dobrej woli.

Niestety, teraz to rządzący mają prawo latać Tutką. Tylko czy Pani Prezydentowa wsiądzie, bo to jest samolot pasażerski.

R.

Data: 2011-02-14 14:20:56
Autor: Grzegorz Z.

Tomek napisał:

[...]

Jak użyczą opozycji to będzie komplet. Przypuszczam że pod Tutką Klempa się
z tymi z Kielc pobić może o miejsca.

Data: 2011-02-14 13:35:22
Autor:
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Jak użyczą opozycji to będzie komplet. Przypuszczam że pod Tutką Klempa się
z tymi z Kielc pobić może o miejsca.

a kto to jest klempa? To zona Bronislawa Komorowskiego?

Data: 2011-02-14 14:38:43
Autor: Grzegorz Z.
darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Jak użyczą opozycji to będzie komplet. Przypuszczam że pod Tutką Klempa się
z tymi z Kielc pobić może o miejsca.

a kto to jest klempa? To zona Bronislawa Komorowskiego?

A kto to jest "Bronek" ?

Data: 2011-02-14 13:48:55
Autor: obserwator
Czy pani prezydentowa poleci Tutk??
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl napisał:

> a kto to jest klempa? To zona Bronislawa Komorowskiego?

A kto to jest "Bronek" ?

gdzie dzieciaku przeczytales o Bronku? Moze popros pania z przedszkola, aby ci teks przeczytala.

Data: 2011-02-14 16:22:24
Autor: CeSaR
Czy pani prezydentowa poleci Tutk??
bo to jest samolot pasażerski.

Czyli Jarek nie poleci bo kot by musiał zapierdzielać piechotą......

Data: 2011-02-15 00:09:53
Autor: raff

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:ijbh71$uqb$1news.onet.pl...
bo to jest samolot pasażerski.

Czyli Jarek nie poleci bo kot by musiał zapierdzielać piechotą......

Bo przypadek Pani Prezydent nie jest stracony:

http://static.panoramio.com/photos/original/16990415.jpg

R.

Czy pani prezydentowa poleci Tutk??