Czy "patrioci" zarażają chińskim syfem?

Data: 2020-11-14 08:51:59
Autor: Runt
Czy "patrioci" zarażają chińskim syfem?
Oglądając "patriotyczną manifestację" 11 listopada oraz biorąc pod uwagę komentarze TVP Info i wystąpienia wierchushki PiS w tym Antoniego Macierewicza jedyna odpowiedzią na pytanie w temacie może być: NIET!

--
Runt

Data: 2020-11-14 08:04:08
Autor: Zenek Kapelinder
Czy "patrioci" zarażają chińskim syfem?
sobota, 14 listopada 2020 o 08:52:01 UTC+1 Runt napisał(a):
Oglądając "patriotyczną manifestację" 11 listopada oraz biorąc pod uwagę komentarze TVP Info i wystąpienia wierchushki PiS w tym Antoniego Macierewicza jedyna odpowiedzią na pytanie w temacie może być: NIET! -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie nie zarazą. Codziennie w bramach różnych dostajesz doodbytniczo przeciwciała.

Data: 2020-11-14 17:53:04
Autor: Runt
Czy "kogutek" zaraża chińskim syfem?
W dniu 2020-11-14 o 17:04, KARALUCH i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do odbytów?
uwielbiasz skatologie, co? ;-)))

nie zarazą.
zenusiu, jak ci też nie zycze bys się zaraził bo w takim karaluchu jak ty wirus zmutuje i bedzie tworzyc same zenki-kogutki. ;-)

Codziennie w bramach różnych dostajesz doodbytniczo przeciwciała.

zenusiu, P R O J E K C J A !!!

najwyraźniej zenusiu masz doswiadczenie w tych sprawach nabyte w burdelach dla zasłużonych nazistów.

zenusiu, przySSałes sie do mnie jak gówno do kajaka ;-)))

zerwałeś się ze sprężyny która cię gospodarz przywiązał do budy? ;-)))

powiedz no zenusiu, jak ci idzie z podbieraniem z tacek kociego żarcia?

wykopałes już sobie dół i nasypałes do niego wapna?
zenusiu, jako "patriota" jesteś gotowy wskoczyc do niego z podciętymi ścięgnami? plecak z kierunkowskazami zabierz ze sobą. będziesz pieknie się prezentowac we własciwej TV, ba nawet "novosti" cie pokaża! bedziesz zenusiu sławny!

no co kanalio, poznajesz własny tekst? ;-)))

--
Runt

Data: 2020-11-14 11:00:14
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 14 listopada 2020 o 17:53:07 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
pizdziak wkurwiony dzień zaliczony.

Data: 2020-11-15 08:48:59
Autor: Runt
"koguty" do wyrżnięcia!
W dniu 2020-11-14 o 20:00, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, idioto genetyczny, takie coś ;-))) oznacza pogardliwy śmiech.
jak się miewa twoja przerośnieta łechtaczka? ;-)))))

--
Runt

Czy "patrioci" zarażają chińskim syfem?