Czy pdoducentom od*%&#³o?

Data: 2012-01-16 12:11:56
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
Witam.
Wracam na grupê po d³u¿szej nieobecno¶ci. Rozgl±dam siê za nowym telefonem.

Nie mam wygórowanych wymagañ: zwyk³a klawiatura, 3,5 mm jack, BT, aparat, GPS, Wi-Fi, radio z RDS, najlepiej nie slider (poza RDS ma wszystko moja N95).
Obecnie wszystko telefony to "dotykowce".  To jaka¶ pieprzona moda dla gimnazlalistów, czy tylko producentom od*^&#³o? Jeszcze na dodatek wpychaj± wszêdzie androida. Jedynie samsung co¶ kombinuje z Bada. Chyba naprawdê koniec ¶wiata bêdzie w tym roku z tak± kiepsk± ofert±. :(

Data: 2012-01-16 14:05:43
Autor: Skrypëk
Czy pdoducentom od*%&#³o?
qwerty <qwerty01@poczta.fm> wrote:
[...]

Co jedynie? Nokia nadal sprzedaje telefony z Symbianem. Apple nadal sprzedaje telefony z iOSem. Samsung, HTC, LG, Nokia, ZTE, Acer i Fujitsu/Toshiba robi± telefony z WP7.5. BlackBerry nadal sprzedaje telefony z... klawiatur±!

Data: 2012-01-16 07:45:20
Autor: Janeo
Czy pdoducentom od*%&#³o?
On 16 Sty, 12:11, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
To jaka¶ pieprzona moda dla gimnazjalistów, czy tylko producentom od*^&#³o?
G³ównie to pieprzona moda dla gimnazjalistów i niedocenionych :-)

On 16 Sty, 14:05, Skrypëk < krypëk@pûbliçenëmy.pl> wrote:
Blackberry nadal sprzedaje telefony z... klawiatur±!
Starszych i ubieg³orocznych jest trochê klawiszowców wszystkich
producentów, ale z nowinek g... prawda. A Blackberry... wystarczy
popatrzeæ co planuj± (not officially announced yet): cztery
dotykowce(!), jeden z qwerty. Z planowanych na 2012  - zero.

Data: 2012-01-16 16:05:09
Autor: Waldek Godel
Czy pdoducentom od*%&#³o?
Dnia Mon, 16 Jan 2012 07:45:20 -0800 (PST), Janeo napisa³(a):

[...]

Nie przejmuj siê, polscy zgrywusi i tak upychaj± ¶mieci magazynowe sprzed
dwóch lat, a to znaczy, ¿e masz zapewniony dostêp do modeli z QWERTY
jeszcze jakie¶ dwa lata jak nic.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Pawe³ "robbo" Kamiñski

Data: 2012-01-16 17:31:26
Autor: Disappointed E52 owner
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:pqqwrf6wnw8y$.dlglepper.institute.com...
[...]

Zwyk³a klawiatura nie = qwerty, zakuty trolu.

Data: 2012-01-16 09:01:39
Autor: Janeo
Czy pdoducentom od*%&#³o?
On 16 Sty, 17:31, "Disappointed E52 owner" <disappoin...@e52nokia.com>
wrote:
Zwyk³a klawiatura nie = qwerty, zakuty trolu.
Ale¶ siê napali³ :-). Chyba nie Tobie odpowiedzia³...

Data: 2012-01-16 18:06:39
Autor: Disappointed E52 owner
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ae53c875-6b5f-4b8d-a2a5-531f2ff8cca3d8g2000vbb.googlegroups.com...
wrote:
Zwyk³a klawiatura nie = qwerty, zakuty trolu.
Ale¶ siê napali³ :-). Chyba nie Tobie odpowiedzia³...

¦ledzê ten w±tek, bo mnie interesuje. Nie ma zakazów brania udzia³u w dyskusjach.

Data: 2012-01-16 18:38:17
Autor: AL
Czy pdoducentom od*%&#³o?
wrote:
Zwyk³a klawiatura nie = qwerty, zakuty trolu.
Ale¶ siê napali³ :-). Chyba nie Tobie odpowiedzia³...

¦ledzê ten w±tek, bo mnie interesuje. Nie ma zakazów brania udzia³u w
dyskusjach.

na razie nie wiziales jeszcze udzialu w dyskusji

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 19:34:36
Autor: Diabe³son
Czy pdoducentom od*%&#³o?
wrote:
Zwyk³a klawiatura nie = qwerty, zakuty trolu.
Ale¶ siê napali³ :-). Chyba nie Tobie odpowiedzia³...

¦ledzê ten w±tek, bo mnie interesuje. Nie ma zakazów brania udzia³u w
dyskusjach.

Chod¼ kolego do nas na apd albo apz, tam se popiszesz :D

--
F'pockokah az przytópêm

Data: 2012-01-16 18:13:17
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Disappointed E52 owner"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jf1jd9$m92$1@usenet.news.interia.pl...
Zwyk³a klawiatura nie = qwerty, zakuty trolu.

Dok³adnie. Interesuje mnie standardowa komórkowa klawiatura (1,2abc,3def). Uk³ad qwerty tak¿e mnie nie interesuje (trudniej trafiæ w klawisze).

Data: 2012-01-16 15:54:48
Autor: Disappointed E52 owner
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:jf10ko$9mr$1inews.gazeta.pl...
[...]

W pe³ni Ciê rozumiem, mam podobny problem. Jedynie mogê odradziæ Nokie serii E.

Data: 2012-01-16 18:43:50
Autor: AL
Czy pdoducentom od*%&#³o?
W dniu 2012-01-16 12:11, qwerty pisze:
[...]

http://www.mgsm.pl/pl/advanced_search/

niestety - masz bardzo maly wybór (raptem pare sztuk i to wcale nie ¶wie¿ynek)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 19:26:39
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "AL"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jf1nkk$oog$1@inews.gazeta.pl...
http://www.mgsm.pl/pl/advanced_search/

niestety - masz bardzo maly wybór (raptem pare sztuk i to wcale nie ¶wie¿ynek)

U¿ywam http://www.gsmarena.com/search.php3
W³a¶nie o to chodzi, ¿e nie ma w miarê nowych telefonów. Najnowszy jaki spotka³em to z 2010 roku. Jak kupujê telefon to musi byæ nowy, a nie "nowy stary".
Na "dotykowcu" ciê¿ko napisaæ wiadomo¶æ lub otworzyæ jak±¶ aplikacjê w czasie jazdy samochodem.

Data: 2012-01-16 19:34:41
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
Czy pdoducentom od*%&#³o?
Dnia 16.01.2012 o 19:26 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisa³(a):

[...]

Telefonu siê NIE U¯YWA w czasie jazdy samochodem. Ani takiego z  przyciskami, ani takiego z ekranem dotykowym.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2012-01-17 02:35:45
Autor: Skrypëk
Czy pdoducentom od*%&#³o?
Wojciech "Spook" Sura <spook.no@spamming.op.pl> wrote:
[...]

A to o to tym wszystkim fajansiarzom chodzi. My¶la³em, ¿e po prostu ich nie staæ i dorabiaj± ideologiê, a te ³achudry potrzebuj± do esemesowania w czasie jazdy.

Data: 2012-01-16 22:17:07
Autor: Janeo
Czy pdoducentom od*%&#³o?
On 17 Sty, 02:35, Skrypëk < krypëk@pûbliçenëmy.pl> wrote:
My¶la³em, ¿e po prostu ich nie staæ i dorabiaj± ideologiê,
Widaæ dla Ciebie dotykowiec nie spe³ni³ swojej ukrytej acz wa¿nej dla
Ciebie roli podwy¿szenia w³asnego ego. By³oby ¶mieszne, gdyby nie to,
¿e dotykowiec kosztuje na przed³u¿enie umowy 1-50 z³. ¯a³osne.

Data: 2012-01-18 01:34:46
Autor: Skrypëk
Czy pdoducentom od*%&#³o?
Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
[...]

Nie wiem o czym mówisz. Mnie telefon ³±czy z lud¼mi przede wszystkiem.

Data: 2012-01-18 08:27:41
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Skrypëk"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f14d08c$0$31994$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com...
A to o to tym wszystkim fajansiarzom chodzi. My¶la³em, ¿e po prostu ich nie staæ i dorabiaj± ideologiê, a te ³achudry potrzebuj± do esemesowania w czasie jazdy.

Dla mnie telefon s³u¿y do kontaktu z innymi lud¼mi, a nie do szpanowania.
Wysy³am smsy tylko wtedy gdy za³atwiam prywatn± sprawê. 99% spraw za³atwiam przez rozmowê przez telefon. Nie potrzebujê "b³yskotków" bo jest mi to zbêdne. GPS przydaje siê, jak nie mogê znale¼æ adresu.

Data: 2012-01-18 10:59:05
Autor: Skrypëk
Czy pdoducentom od*%&#³o?
[...]

Ale co w zwi±zku z tym? Potrzebujesz telefonu w matowej obudowie?

Data: 2012-01-17 08:14:34
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Wojciech "Spook" Sura"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.v76wj3jryumhbd@notebook.asus...
Telefonu siê NIE U¯YWA w czasie jazdy samochodem. Ani takiego z  przyciskami, ani takiego z ekranem dotykowym.

U¿ywa siê!
W czasie jazdy != w czasie prowadzenia.
My¶lisz, ¿e na trasie w czasie wybojów ³atwo trafiæ w odpowiedni punkt ekranu?

Data: 2012-01-17 00:01:33
Autor: Janeo
Czy pdoducentom od*%&#³o?

> Telefonu siê NIE U¯YWA w czasie jazdy samochodem. Ani takiego z  przyciskami,
> ani takiego z ekranem dotykowym.

U¿ywa siê!
W czasie jazdy != w czasie prowadzenia.
Ju¿ lepiej by¶ nie przegina³ :-/

Data: 2012-01-17 10:08:53
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Janeo"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b3a9e783-daea-4c18-96eb-746d5edf2fe7@p4g2000vbt.googlegroups.com...
U¿ywa siê!
W czasie jazdy != w czasie prowadzenia.
Ju¿ lepiej by¶ nie przegina³ :-/

Co przegina³? Pasa¿er mo¿e rozmawiaæ przez telefon jak chce.
Jak ja prowadzê to nawet telefonu nie wyjmujê z kieszeni. Jak co¶ pilnego to cz³owiek pó¼niej zadzwoni.

Data: 2012-01-17 02:26:35
Autor: Janeo
Czy pdoducentom od*%&#³o?

> Ju¿ lepiej by¶ nie przegina³ :-/

Co przegina³? Pasa¿er mo¿e rozmawiaæ przez telefon jak chce.
Jak ja prowadzê to nawet telefonu nie wyjmujê z kieszeni. Jak co¶ pilnego to
cz³owiek pó¼niej zadzwoni.
No to ja nie rozumiem Twojej interpunkcji. Czy " != " nie znaczy
"kurczê, równa siê"? :-)

Data: 2012-01-17 12:22:57
Autor: Pawe³ G±ska
Czy pdoducentom od*%&#³o?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Janeo
z dnia: 2012-01-17 11:26:
[...]

hehehe... informatyk pisa³ != znaczy "nierównasiê" <lol>

Pawe³

Data: 2012-01-16 20:06:46
Autor: Diabe³son
Czy pdoducentom od*%&#³o?
[...]

Samsung Solid 2710 hyhyhy? Bez jacka niestety
--
F'pockokah az przytópêm

Data: 2012-01-17 08:16:36
Autor: qwerty
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "Diabe³son"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:az_Qq.924$jm4.586@newsfe27.ams2...
Samsung Solid 2710 hyhyhy? Bez jacka niestety

Czasami je¿d¿ê komunikacj± miejsk± i nie chcê puszczaæ muzyki na pó³ autobusu. ;)

Czy pdoducentom od*%&#³o?