Czy pdoducentom od*%&#³o?

Data: 2012-01-16 15:54:48
Autor: Disappointed E52 owner
Czy pdoducentom od*%&#³o?
U¿ytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:jf10ko$9mr$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Wracam na grupê po d³u¿szej nieobecno¶ci. Rozgl±dam siê za nowym telefonem.

Nie mam wygórowanych wymagañ: zwyk³a klawiatura, 3,5 mm jack, BT, aparat, GPS, Wi-Fi, radio z RDS, najlepiej nie slider (poza RDS ma wszystko moja N95).
Obecnie wszystko telefony to "dotykowce".  To jaka¶ pieprzona moda dla gimnazlalistów, czy tylko producentom od*^&#³o? Jeszcze na dodatek wpychaj± wszêdzie androida. Jedynie samsung co¶ kombinuje z Bada. Chyba naprawdê koniec ¶wiata bêdzie w tym roku z tak± kiepsk± ofert±. :(

W pe³ni Ciê rozumiem, mam podobny problem. Jedynie mogê odradziæ Nokie serii E.

Czy pdoducentom od*%&#³o?