Czy pedał jest homoseksualistą ?

Data: 2009-08-04 20:34:54
Autor: matador
Czy pedał jest homoseksualistą ?
Data: 2009-08-04 11:39:51
Autor: Antenka
Czy pedał jest homoseksualistą ?
On 4 Sie, 20:34, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
http://www.dziennik.pl/polityka/article426376/Homoseksualista_to_nie_...

matador.

I sodomita zarazem

Antenka

Data: 2009-08-04 20:49:54
Autor: matador
Czy pedał jest homoseksualistą ?
Antenka pisze:
On 4 Sie, 20:34, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
http://www.dziennik.pl/polityka/article426376/Homoseksualista_to_nie_...

matador.

I sodomita zarazem

Antenka

No to od dzisiaj wyzywam (nazywam) pedałów: Ty homoseksualisto, ty pederasto, ty zboczeńcu seksualny  - nie zbliĹźaj się do moich dzieci ani do mojego domu, ani tym bardziej do mnie !

Jestem homofobem !
Homoseksualizm to ZBOCZENIE !

BTW - czy homoseksualistki są lesbijkami?

matador.

Data: 2009-08-04 20:56:29
Autor: Piotr
Czy pedał jest homoseksualistą ?
Dnia Tue, 04 Aug 2009 20:49:54 +0200, matador napisał(a):

No to od dzisiaj wyzywam (nazywam) pedałów: Ty homoseksualisto, ty pederasto, ty zboczeńcu seksualny  - nie zbliżaj się do moich dzieci ani do mojego domu, ani tym bardziej do mnie !

Jestem homofobem !
Homoseksualizm to ZBOCZENIE !

Można jeszcze mówić ty sztyco! Chyba byloby nawet właściwiej, he, he.
Piotr

Data: 2009-08-04 21:00:34
Autor: matador
Piotr pisze:
[...]

A ile to kosztuje - powiedzmy, że niewiele ponad 15 tysięcy mam w gotówce ?
Tak czy owak nie powiem: "pierdolić pedałów" !
Po cholerę im tyle radości ?

matador.

Data: 2009-08-04 21:13:42
Autor: jadrys
Czy pedał jest homoseksualistą ?
matador pisze:
http://www.dziennik.pl/polityka/article426376/Homoseksualista_to_nie_jest_pedal.html matador.

Sam sobie odpowiedz czym jesteś, czym sie czujesz..

Data: 2009-08-04 23:17:19
Autor: Adam

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h59vj3$8dv$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.dziennik.pl/polityka/article426376/Homoseksualista_to_nie_jest_pedal.html

matador.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4306 (20090804) __________

Swoją drogą to nasze się pożal się Boże dziennikarstwo jest tępe jak but: czy oni rzeczywiście są tacy głupi, że słowo "pedał" pochodzi od słowa "pederasta" - czyli dojrzały osobnik płci męskiej, mający pociąg seksualny do innych mężczyzn (szczególnie młodych). Ciekawe, czy nazwanie kogoś "ciotą" też będzie karane?
AC __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4306 (20090804) __________

Data: 2009-08-05 00:19:35
Autor: ColgatesBilly
"Adam" <bluesman1952@poczta.fm> wrote in message news:h5a8l7$r0o$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Za to slowem... FASZYSTA mozna sobie kazdego bezkarnie okreslac
'
Kol

Data: 2009-08-05 04:28:22
Autor: Panslavista

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Za to slowem... FASZYSTA mozna sobie kazdego bezkarnie okreslac

Nie można, nie zapominaj, że faszysta to anty-komuch, znaczy
antysemicista...

Czy pedał jest homoseksualistą ?