Czy pedofil też jest "edukatorem seksualnym"?

Data: 2019-10-18 11:31:25
Autor: A. Filip
Czy pedofil też jest "edukatorem seksualnym"?
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?

Polskie prawo wprowadza w innych celach dwa limity wiekowe:
* 12 lat (ubezwłasnowolnienie dziecka ze względu ma wiek)
* 15 lat (KK-200 stosunek z osobą nieletnią [C])

W obywatelskim projekcie [A] Sejm *może* zastąpić słówko "małoletni" [B]
zwrotem ala KK-200 [C] "małoletnim poniżej 12/15 lat albo zróżnicować
karalność ze względu na wiek dziecka. [np. poniżej 12 lat wieloletnie
więzienie, powyżej 15 lat wyłącznie grzywna o ile nie ma recydywy].

[A] https://ekai.pl/obywatelski-projekt-stop-pedofilii-przeszedl-pierwsze-czytanie-w-sejmie/
Karze pozbawienia wolności do lat 3 (według projektu) będzie też
podlegał ten, kto ,,propaguje lub pochwala podejmowanie przez
małoletniego obcowania płciowego lub innej czynności seksualnej,
działając w związku z zajmowaniem stanowiska, wykonywaniem zawodu lub
działalności związanych z wychowaniem, edukacją, leczeniem małoletnich
lub opieką nad nimi albo działając na terenie szkoły lub innego
zakładu lub placówki oświatowo-wychowawczej lub opiekuńczej".

[B] https://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82oletni
Małoletni, osoba małoletnia - w rozumieniu polskiego prawa cywilnego
osoba, która nie ukończyła 18 lat i nie zawarła małżeństwa (w wyniku
jednego z tych zdarzeń uzyskuje się pełnoletniość)[1].

[C] https://www.arslege.pl/obcowanie-plciowe-z-osoba-maloletnia-lub-doprowadzenie-jej-do-poddania-sie-czynnosciom-seksualnym/k1/a234/
KK-200 Art. 200. Obcowanie płciowe z osobą małoletnią lub
doprowadzenie jej do poddania się czynnościom seksualnym

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-18 04:09:32
Autor: japanizer
On Friday, October 18, 2019 at 6:35:12 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?

Tak, jesteś debilem, nie ma żadnych wątpliwości.

Data: 2019-10-18 13:13:42
Autor: u2
W dniu 18.10.2019 o 13:09, japanizer@japanizer.org pisze:
On Friday, October 18, 2019 at 6:35:12 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?

Tak, jesteś debilem, nie ma żadnych wątpliwości.

kulturna inaczej ta niemiecka japa:)))))))))))))

Data: 2019-10-19 17:41:52
Autor: A. Filip
[...]

Jak rozumiem innych argumentów niż wyzwiska TY nie masz?  Udaje
współczucie dla niedostatków inteligencji albo poddania się walkowerem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-20 07:07:22
Autor: Runt
W dniu 2019-10-19 o 17:41, A. Filip pisze:
Jak rozumiem innych argumentów niż wyzwiska TY nie masz?
Z tym apelem zwróć sie do swoich współwyznawców typu u2 czy zenus.
--
Runt

Data: 2019-10-19 01:52:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 18 października 2019 11:35:12 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?

"Ta ustawa wygląda tak, jakby została napisana pod dyktando pedofilów. Państwo powinno przygotować uczniów do ochrony siebie, do ochrony własnego ciała. PiS miało szansę na wprowadzenie edukacji seksualne do podstawy programowej."
https://twitter.com/Radio_TOK_FM/status/1185461312257699841

--
Bruno

Data: 2019-10-19 05:07:29
Autor: japanizer
On Saturday, October 19, 2019 at 5:52:08 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
> [...]
> "Ta ustawa wygląda tak, jakby została napisana pod dyktando pedofilów. Państwo powinno przygotować uczniów do ochrony siebie, do ochrony własnego ciała. PiS miało szansę na wprowadzenie edukacji seksualne do podstawy programowej."

Nie od dziś wiadomo, że PiS pisze ustawy pod Kościół.

Data: 2019-10-19 17:51:53
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

To jest wymijające sranie w banie bez podania jasno w prost
czego w miarę dokładnie i w jakich przedziałach wiekowych
taka edukacja miałaby dotyczyć.

Bez takiej "pedantycznej precyzji" jak dla mnie Wiosna/Razem/SLD/PO mogą
sobie takimi słowami obsrane dupy podetrzeć.  _Trochę_ racji mają ale
aż przebierają nóżkami żeby przepchnąć _znacznie_ więcej niż jestem gotowy
poprzeć.

W przypadku tego projektu jest gigantyczna różnica między "ograniczeniem
i doprecyzowaniem" a odrzuceniem w całości w ogóle podobnych pomysłów.
To drugie _dla mnie_ jest politycznym kurewstwem pokazowym.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-19 11:38:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 19 października 2019 17:54:57 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

i doprecyzowaniem" a odrzuceniem w całości w ogóle podobnych pomysłów.
To drugie _dla mnie_ jest politycznym kurewstwem pokazowym.

Większe sranie w banie jest z drugiej strony. Robienie problemu politycznego z czegoś o czym sam Papież mówił, że jest potrzebne. Odpowiedzią naszych oszołomów jest zakaz i kara więzienia. A po co to wszystko? Nie, bynajmniej nie po to by chronić dzieci. Trzeba na gwałt odwrócić uwagę od wszystkich Banasiów, których się w kraju nalęgło.

--
Bruno

Data: 2019-10-19 07:29:51
Autor: Runt
W dniu 2019-10-18 o 11:31, A. Filip pisze:
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?
Opowiedz o swoich doświadczeniach w tym temacie.
--
Runt

Data: 2019-10-19 17:42:19
Autor: A. Filip
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
W dniu 2019-10-18 o 11:31, A. Filip pisze:
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?
Opowiedz o swoich doświadczeniach w tym temacie.

Dlaczego sądzisz innych po sobie?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!