Czy pedofil też jest "edukatorem seksualnym"?

Data: 2019-10-19 01:52:06
Autor: Bruno Brunowski
Czy pedofil też jest "edukatorem seksualnym"?
W dniu piątek, 18 października 2019 11:35:12 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Czy dziecko dzięki pedofilowi nie uczy się seksu i to w praktyce?

"Ta ustawa wygląda tak, jakby została napisana pod dyktando pedofilów. Państwo powinno przygotować uczniów do ochrony siebie, do ochrony własnego ciała. PiS miało szansę na wprowadzenie edukacji seksualne do podstawy programowej."
https://twitter.com/Radio_TOK_FM/status/1185461312257699841

--
Bruno

Data: 2019-10-19 05:07:29
Autor: japanizer
On Saturday, October 19, 2019 at 5:52:08 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
> [...]
> "Ta ustawa wygląda tak, jakby została napisana pod dyktando pedofilów. Państwo powinno przygotować uczniów do ochrony siebie, do ochrony własnego ciała. PiS miało szansę na wprowadzenie edukacji seksualne do podstawy programowej."

Nie od dziś wiadomo, że PiS pisze ustawy pod Kościół.

Data: 2019-10-19 17:51:53
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

To jest wymijające sranie w banie bez podania jasno w prost
czego w miarę dokładnie i w jakich przedziałach wiekowych
taka edukacja miałaby dotyczyć.

Bez takiej "pedantycznej precyzji" jak dla mnie Wiosna/Razem/SLD/PO mogą
sobie takimi słowami obsrane dupy podetrzeć.  _Trochę_ racji mają ale
aż przebierają nóżkami żeby przepchnąć _znacznie_ więcej niż jestem gotowy
poprzeć.

W przypadku tego projektu jest gigantyczna różnica między "ograniczeniem
i doprecyzowaniem" a odrzuceniem w całości w ogóle podobnych pomysłów.
To drugie _dla mnie_ jest politycznym kurewstwem pokazowym.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-10-19 11:38:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 19 października 2019 17:54:57 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

i doprecyzowaniem" a odrzuceniem w całości w ogóle podobnych pomysłów.
To drugie _dla mnie_ jest politycznym kurewstwem pokazowym.

Większe sranie w banie jest z drugiej strony. Robienie problemu politycznego z czegoś o czym sam Papież mówił, że jest potrzebne. Odpowiedzią naszych oszołomów jest zakaz i kara więzienia. A po co to wszystko? Nie, bynajmniej nie po to by chronić dzieci. Trzeba na gwałt odwrócić uwagę od wszystkich Banasiów, których się w kraju nalęgło.

--
Bruno

Czy pedofil też jest "edukatorem seksualnym"?