Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów M TB ?

Data: 2009-06-15 18:10:40
Autor: Mamut
Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów M TB ?
Sławek Drogosz [slawdrog@poczta.onet.pl] naskrobał:

Wg mnie te wszytkie rowery ważą po ok. 15 a może 16kg

Ja bym wybierał pomiędzy krossem, unibikem i authorem.

Kross ma linki puszczone dołem co jak mi się wydaje znacznie zwiększy podatność tylnej przerzutki na zabrudzenia. No i karykaturalnie gruba dolna rura
Author ma niewymienny hak przerzutki, MZ duża wada.
Unibike 21 biegów, ale myślę, że najlepiej będzie właśnie ten kupić.

Data: 2009-06-15 17:09:55
Autor: Artur
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
poniedziałek, 15 cze, Mamut:
Kross ma linki puszczone dołem co jak mi się wydaje znacznie zwiększy podatność tylnej przerzutki na zabrudzenia.

Też tak mam i nie potwierdzam ani trochę, a jeździłem w dużym błocie.

Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów M TB ?