Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?

Data: 2009-06-15 13:14:28
Autor: Sławek Drogosz
Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?
Witam,
Jeżeli nie to proszę tę osoby o poradę ;-) .

Poszukuję aktualnie roweru krosowego. Wczesniej jeździłem na Merida Crossfire 5300 (rama 19").
Ponieważ ten rower mi skradziono - poszukuję czegoś niskobudżetowego (do 1000; góra 1200PLN).
Moje wymagania :
- wygodna lekka rama (całość w wadze do 14 kg (góra 15kg))
- amortyzator przedni z regulacją twardości
- osprzęt klasy amatorskiej Shimano Acera (Altus); SRAM 3 (SRAM 5)
- mile widziana wzmacniana obręcz (dwuścienna) i amortzowana sztyca
podsiodłowa

W tym budżecie podobają mi się :
- Author Horizon SX (około 13,2kg)
http://velo.pl/www/wyprzedaz.php?m=0&s=7&id=244
- Wheeler Cross 16 (około 13,7 kg)
http://wheeler.pl//?menu_id=20&sub=8&sub2=1
- Kross Crow Meadow (około 15 kg)
http://www.kross.pl/578-g519-k2158-crow_meadow.html
- Merida Crossway 20 (około 14 kg)
http://www.rowerymerida.com.pl/rowery.php?kol=8&gr=70&id=468
- Unibike CrossFire (około 15 kg) (jest droższy niż 1200 PLN)
http://unibike.pl/crossfiregts.html

Który model roweru możecie polecić ?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie. Nie znalazłem niestety w
Google interesujących ocen i recenzji w/w rowerów.

Pzdr,
Sławek

Data: 2009-06-15 04:37:31
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 15 June, 12:14, "Sławek Drogosz" <slawd...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

1000; gĂłra 1200PLN).

- Wheeler Cross 16 (około 13,7 kg)http://wheeler.pl//?menu_id=20⊂=8&sub2=1
[...]

Ja tylko zaznacze nie na temat, ze moj kolega zawsze po kradziezy
roweru kupowal DROZSZY model, chocby to sie wiazalo z wzieciem
kredytu ,albo sprzedaniem laptopa, itd...

--
Ps. Zeby wyslac tego posta google wylosowal mi haslo weryfikacyjne
"trolatem", wiec nawet juz nie musze nadmieniac, ze pisze aby

Data: 2009-06-15 13:49:25
Autor: ...::QRT::...
Dnia Mon, 15 Jun 2009 13:14:28 +0200, Sławek Drogosz napisał(a):

Który model roweru możecie polecić ?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie. Nie znalazłem niestety w
Google interesujących ocen i recenzji w/w rowerów.

W zasadzie prawda jest taka ze rower to tylko suma czesci. To czy jest
dobrze złożony i poskręcany lezy w gestii sprzedawcy i on za to odpowiada. Przy rowerach na podobnym poziomie cenowym nie ma co oczekiwać iż jeden
bedzie znacznie lepszy od drugiego. Owszem może zdarzyć sie ze jeden bedzie miał lepsze piasty a inny korbę czy
manetki ale takie żeczy możesz sobie porównać w specyfikacjach. --
www.warszawski.info

Data: 2009-06-15 17:11:46
Autor: Artur
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
poniedziałek, 15 cze, ...::QRT::...:
Owszem może zdarzyć sie ze jeden bedzie miał lepsze piasty a inny korbę czy
manetki ale takie żeczy możesz sobie porównać w specyfikacjach.

Nieprawda - np. geometria ramy jest ważna a tu producenci zauważalnie się
różnią (ja np. Krossa bym nie brał z powodu zbyt rekreacyjnej geometrii). Poza
tym warunki gwarancji.

Data: 2009-06-15 22:27:53
Autor: ...::QRT::...
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 17:11:46 +0000 (UTC), Artur napisał(a):

poniedziałek, 15 cze, ...::QRT::...:
[...]

co nieprawda? Czy ja gdziekolwiek napisalem ze jest niewazna?
Poza
tym warunki gwarancji.

Kumam. Najlepsza jest dożywotnia obowiązująca do czasu dekapitalizacji.

Data: 2009-06-15 20:46:58
Autor: Artur
[...]

Oj źle wyciąłem. Miał być taki cycat:

[...]

A <<nieprawda>> miała się odnosić do pierwszego zdania.

Data: 2009-06-15 22:57:55
Autor: ...::QRT::...
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 20:46:58 +0000 (UTC), Artur napisał(a):

poniedziałek, 15 cze, ...::QRT::...:
[...]

Nadal nie kumam czemu nieprawda. To jest kwestia indywidualna, na temat
preferencji użytkownika nie wiemy nic - w zasadzie nie wiemy nawet czy ów
użytkownik w ogóle preferencje w tym temacie posiada i IMO nie mozna w
takich warunkach twierdzić ze geomatria wpływa na lepszość/gorszość roweru.

Data: 2009-06-15 18:10:40
Autor: Mamut
Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów M TB ?
Sławek Drogosz [slawdrog@poczta.onet.pl] naskrobał:

Wg mnie te wszytkie rowery ważą po ok. 15 a może 16kg

Ja bym wybierał pomiędzy krossem, unibikem i authorem.

Kross ma linki puszczone dołem co jak mi się wydaje znacznie zwiększy podatność tylnej przerzutki na zabrudzenia. No i karykaturalnie gruba dolna rura
Author ma niewymienny hak przerzutki, MZ duża wada.
Unibike 21 biegów, ale myślę, że najlepiej będzie właśnie ten kupić.

Data: 2009-06-15 17:09:55
Autor: Artur
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
poniedziałek, 15 cze, Mamut:
Kross ma linki puszczone dołem co jak mi się wydaje znacznie zwiększy podatność tylnej przerzutki na zabrudzenia.

Też tak mam i nie potwierdzam ani trochę, a jeździłem w dużym błocie.

Data: 2009-06-15 18:29:43
Autor: WaldekEg
[...]

A może :

http://www.allegro.pl/item656630796_kross_crow_preria_meski_19_okazja_polecam.html

http://www.allegro.pl/item658447288_nowy_rewelacyjny_kross_fitness_28_wielka_obnizka.html

sam się nad nimi zastanawiam dla syna. Aukcje nie moje jakby co ;)

Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?