Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?

Data: 2009-06-15 13:49:25
Autor: ...::QRT::...
Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 13:14:28 +0200, Sławek Drogosz napisał(a):

Który model roweru możecie polecić ?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie. Nie znalazłem niestety w
Google interesujących ocen i recenzji w/w rowerów.

W zasadzie prawda jest taka ze rower to tylko suma czesci. To czy jest
dobrze złożony i poskręcany lezy w gestii sprzedawcy i on za to odpowiada. Przy rowerach na podobnym poziomie cenowym nie ma co oczekiwać iż jeden
bedzie znacznie lepszy od drugiego. Owszem może zdarzyć sie ze jeden bedzie miał lepsze piasty a inny korbę czy
manetki ale takie żeczy możesz sobie porównać w specyfikacjach. --
www.warszawski.info

Data: 2009-06-15 17:11:46
Autor: Artur
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
poniedziałek, 15 cze, ...::QRT::...:
Owszem może zdarzyć sie ze jeden bedzie miał lepsze piasty a inny korbę czy
manetki ale takie żeczy możesz sobie porównać w specyfikacjach.

Nieprawda - np. geometria ramy jest ważna a tu producenci zauważalnie się
różnią (ja np. Krossa bym nie brał z powodu zbyt rekreacyjnej geometrii). Poza
tym warunki gwarancji.

Data: 2009-06-15 22:27:53
Autor: ...::QRT::...
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 17:11:46 +0000 (UTC), Artur napisał(a):

poniedziałek, 15 cze, ...::QRT::...:
[...]

co nieprawda? Czy ja gdziekolwiek napisalem ze jest niewazna?
Poza
tym warunki gwarancji.

Kumam. Najlepsza jest dożywotnia obowiązująca do czasu dekapitalizacji.

Data: 2009-06-15 20:46:58
Autor: Artur
[...]

Oj źle wyciąłem. Miał być taki cycat:

[...]

A <<nieprawda>> miała się odnosić do pierwszego zdania.

Data: 2009-06-15 22:57:55
Autor: ...::QRT::...
Czy pl.rec.rowery to tylko uĹźytkownicy rowerĂłw MTB ?
Dnia Mon, 15 Jun 2009 20:46:58 +0000 (UTC), Artur napisał(a):

poniedziałek, 15 cze, ...::QRT::...:
[...]

Nadal nie kumam czemu nieprawda. To jest kwestia indywidualna, na temat
preferencji użytkownika nie wiemy nic - w zasadzie nie wiemy nawet czy ów
użytkownik w ogóle preferencje w tym temacie posiada i IMO nie mozna w
takich warunkach twierdzić ze geomatria wpływa na lepszość/gorszość roweru.

Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?