Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?

Data: 2009-06-15 18:29:43
Autor: WaldekEg
Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?

Poszukuję aktualnie roweru krosowego. Wczesniej jeździłem na Merida
Crossfire 5300 (rama 19").
Ponieważ ten rower mi skradziono - poszukuję czegoś niskobudżetowego (do 1000; góra 1200PLN).
Moje wymagania :
- wygodna lekka rama (całość w wadze do 14 kg (góra 15kg))
- amortyzator przedni z regulacją twardości
- osprzęt klasy amatorskiej Shimano Acera (Altus); SRAM 3 (SRAM 5)
- mile widziana wzmacniana obręcz (dwuścienna) i amortzowana sztyca
podsiodłowa

A może :

http://www.allegro.pl/item656630796_kross_crow_preria_meski_19_okazja_polecam.html

http://www.allegro.pl/item658447288_nowy_rewelacyjny_kross_fitness_28_wielka_obnizka.html

sam się nad nimi zastanawiam dla syna. Aukcje nie moje jakby co ;)

Czy pl.rec.rowery to tylko użytkownicy rowerów MTB ?