[itunes 1/2 OT] Czy po numerze Amexa można do jść że jest on polski?

Data: 2009-03-14 14:13:50
Autor: filip lach
[itunes 1/2 OT] Czy po numerze Amexa można do jść że jest on polski?
Usiłuję założyć konto w itunes store i już mnie ciężka nerwowość toczy...

Data: 2009-03-14 09:05:12
Autor: bradley.st
On 14 Mar, 09:13, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:
Usiłuję założyć konto w itunes store i już mnie ciężka nerwowość toczy...

Ladnie to tak lamac prawo? ;D Toz przeciez Ci pisza:

"You agree not to use or attempt to use the iTunes Store from outside
of the available territory. Apple may use technologies to verify such
compliance."

I jak planujesz ominac sekcje "Billing Address" z juz wybranym "United
States" w polu Country/Region?

Odpowiadajac na pytanie postawione w tytule: przypuszczam ze tak. Tak
jak po numerze VISA albo MC mozna dojsc ze sa polskie / irlandzkie /
niemieckie.

Data: 2009-03-15 09:49:49
Autor: bartekk
"filip lach" <filip6198@gazeta.pl> wrote in message news:gpgai9$d31$1inews.gazeta.pl...
Usiłuję założyć konto w itunes store i już mnie ciężka nerwowość toczy...

Da sie zalozyc amerykanskie konto na iTunes nie majac zadnej karty kredytowej. Pozniej mozna placic np. gift cardami. Albo w ogole nie placic. Jak nie chca pieniedzy od Polakow to niech spieprzaja. Ja sobie radze z iPhonem bez koniecznosci placenia na Apple. Jak co, to pisz na priva ;)

Data: 2009-03-15 09:33:22
Autor: Filip Lach
bartekk <krabar@gmail.com> napisał(a):
> [...]

Da sie zalozyc amerykanskie konto na iTunes nie majac zadnej karty kredytowej. Pozniej mozna placic np. gift cardami. Albo w ogole nie placic. Jak nie chca pieniedzy od Polakow to niech spieprzaja. Ja sobie radze z iPhonem bez koniecznosci placenia na Apple. Jak co, to pisz na priva ;)
Na pewno się da. Ale ja stoję na stanowisku, że za idiotyczne prawa autorskie
(które jako takie uważam za słuszne) nie mogą ponosić odpowiedzialności
artyści. Dlatego wolę kupować giftcardy apple i płacić za kupon o wartości
200USD jakieś 70 USD i móc za tę cenę ściągnąć 20 albumów niż ściągać utwory
torrentami.

Data: 2009-03-15 08:04:11
Autor: bradley.st
On 15 Mar, 05:33, "Filip  Lach" <filip6...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

To ja bym poprosil o "update" jak ida postepy w zakladaniu. Bo juz
kilka osob mnie pytalo.

Na razie w ramach testu usiluje zalozyc psu sasiadow konto na
iTunes :) - wybierajac PayPal jako srodek platnosci (z tutejszym
adresem, ale konto Unverified, czyli bez dodanego konta albo karty).

No i:

"This recipient requires that you have a valid funding source from
United States in order to complete this transaction."

Data: 2009-03-15 16:25:36
Autor: filip lach
[NTG] "jak to zrobić" z Itunes
bradley.st pisze:
[...]

Tak, tego też próbowałem.
Sposób, który zadziałał jest następujący:
Nie próbować zakładać konta "na sucho"
Kupić od kogoś Itunes gift card (na allegro kupony o wartości 200 USD chodzą po 160-240 PLN. Mając kod z kuponu otworzyć Itunes Store (koniecznie nie zalogowane na polskie dane). Wybrać opcję "redeem", wpisać numer kuponu i zażądać otwarcia konta. Wtedy przy wyborze kk można wybrać "none" i już.
Pierwsza refleksja to taka, że jak to  wejdzie do Polski, to nasze serwisy muzyczne mogą się pakować. Przy tej opcji koszt zakupu całego albumu płytowego to między 8 a 12 PLN. Czyli tyle, co w IPLAY 2-3 piosenek...

Data: 2009-03-15 08:43:45
Autor: bradley.st
"jak to zrobić" z Itunes
On 15 Mar, 11:25, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Swietnie! Dzieki. Wreszcie przestane robic za posrednika. :)

Z ciekawosci sprawdze jeszcze czy pies sasiadow moze miec konto na
gratisowe kupony iTunes ze Starbucks.

[...]

Obawiam sie, ze raczej nie wejdzie na amerykanskich warunkach, czyli z
cena $0.99 za sztuke. I ze nadal bedzie regionalizacja, a wszyscy beda
sie bawic jak ja ominac :)

Data: 2009-03-15 18:29:31
Autor: bartekk
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:f0fe76ae-f664-4286-ae0d-5c6793da9009w34g2000yqm.googlegroups.com...
Na razie w ramach testu usiluje zalozyc psu sasiadow konto na
iTunes :) - wybierajac PayPal jako srodek platnosci (z tutejszym
adresem, ale konto Unverified, czyli bez dodanego konta albo karty).

http://blog.konieczny.be/2008/07/31/rejestracja-w-itunes-bez-karty-kredytowej/

"Jak zarejestrować konto w iTunes bez karty kredytowej?

1. Otwórz aplikację iTunes.
2. Kliknij na iTunes Store
3. Wyszukaj jakąś *darmową* (to ważne!) aplikację na iPhone (np. "midomi") i kliknij na "Get App"
4. W okienku które się pojawi, wybierz "Create New Account" i zacznij wypełniać formularz rejestracji. Na jego drugiej stronie pojawi się opcja "None", która umożliwi założenie konta bez podawania numeru karty kredytowej :-)"

"Dodatkowo zyskujemy możliwość spięcia naszego konta z PayPalem. Przy okazji, jako kraj zamieszkania warto wybrać USA - w amerykańskim sklepie pojawia się więcej aplikacji niż w polskim..."

Jako adres mozna wpisac bylejaki amerykanski adres - Ty mieszkasz w USA, to bedziesz wiedzial. Ja wpisalem tam swoj stary amerykanski adres.
Zawsze mozna tez skorzystac z http://www.fakenamegenerator.com/ :)))

Data: 2009-03-15 11:02:46
Autor: bradley.st
On 15 Mar, 13:29, "bartekk" <kra...@gmail.com> wrote:

Jako adres mozna wpisac bylejaki amerykanski adres - Ty mieszkasz w USA, to
bedziesz wiedzial. Ja wpisalem tam swoj stary amerykanski adres.
Zawsze mozna tez skorzystac zhttp://www.fakenamegenerator.com/:)))

Yup! Uprzejmie donosze ze pies sasiadow ma juz konto iTunes, z
gratisowa piosenka od Starbucks.
Niestety w tym tygodniu jest to Dido "Quiet Times". Biedne zwierze. :D

Ale pies moze tez sciagac sobie inne darmowe piosenki, filmy,
aplikacje i co tam jeszcze i zapewne doladowywac konto kuponami zeby
kupowac reszte.

Kazdy kod moze byc uzyty jeden raz. Na przyklad ten:

J6NN6WXF3AR9

albo ten:

4WJ63J63TY4Y

Jednoczesnie z obywatelskiego obowiazku informuje, ze: To redeem the
code you must have an iTunes account, subject to prior acceptance of
license and usage terms. To open an account you must be above the age
of 13 and in the U.S.

Data: 2009-03-15 21:37:47
Autor: filip lach
bradley.st pisze:
[...]

O kurcze, to ten TwĂłj pies to juĹź wiekowy jest...

Data: 2009-03-15 14:52:33
Autor: bradley.st
Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?
On 15 Mar, 16:37, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:

O kurcze, to ten Twój pies to już wiekowy jest...

Ale jaki muzykalny! :)

Data: 2009-07-18 22:57:19
Autor: Filip
bradley.st pisze:
On 15 Mar, 16:37, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:

O kurcze, to ten Twój pies to już wiekowy jest...

Ale jaki muzykalny! :)
No to niech się iTunes schowa - DC działa w polskiej wersji nokiamusicstore, który jest bardzo, bardzo w porządku ;-)
Filip

Data: 2009-07-18 17:35:39
Autor: bradley.st
On 18 Lip, 16:57, Filip <filip6...@NSPAM.gazeta.pl> wrote:
bradley.st pisze:> On 15 Mar, 16:37, filip lach <filip6...@gazeta.pl> wrote:

> Ale jaki muzykalny! :)

No to niech się iTunes schowa - DC działa w polskiej wersji
nokiamusicstore, który jest bardzo, bardzo w porządku ;-)
Filip

Cieszymy sie. Pies merda. :)

Data: 2009-03-16 15:54:57
Autor: acelnószz
Czy po numerze Amexa mozna dojsc ze jest on polski?
Jak najbardziej wlaze z US bedac przelotnie w Urzedzie Skarbowym ;-)
JaC

-- -- -

in the U.S.

Data: 2009-07-22 07:46:49
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
bartekk wrote:

Zawsze mozna tez skorzystac z http://www.fakenamegenerator.com/ :)))

Augustyna Grabowski
Mother's maiden name: Kowalski

Chyba jeszcze muszą trochę nad tym popracować... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-07-22 03:08:19
Autor: bradley.st
On 22 Lip, 01:46, Przemyslaw Kwiatkowski <mi...@micha.waw.pl> wrote:
bartekk wrote:
> Zawsze mozna tez skorzystac zhttp://www.fakenamegenerator.com/:)))

Augustyna Grabowski
Mother's maiden name: Kowalski

Chyba jeszcze muszą trochę nad tym popracować... :-)

Dlaczego? Wyglada w porzadku. Ze "-ski" zamiast "-ska"?

Data: 2009-03-15 10:36:52
Autor: MK
"Filip Lach" <filip6198@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gpii12$t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sprawdz czy DC nie przejdzie... Jesli jest wydana bezposrednio przez DC to mysle, ze szanse na powodzenie sa.

MK

Data: 2009-03-15 10:35:12
Autor: Filip Lach
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
> [...]

Sprawdz czy DC nie przejdzie... Jesli jest wydana bezposrednio przez DC to mysle, ze szanse na powodzenie sa.

Próbowałem - ale nie akceptują DC... chyba, żeby próbować poprzez opcję
"Mastercard" i wklepać numer DC ale tak to już mi się nie chciało kombinować

Data: 2009-03-15 14:03:00
Autor: MK
"Filip Lach" <filip6198@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gpilkv$fe3$1inews.gazeta.pl...

Próbowałem - ale nie akceptują DC... chyba, żeby próbować poprzez opcję
"Mastercard" i wklepać numer DC ale tak to już mi się nie chciało kombinować

Dokladnie tak trzeba. W US karta chodzi wszedzie gdzie akceptuja MC. Jak bede mial chwile to sprawdze na http://www.zinio.com

MK

Data: 2009-03-15 14:56:32
Autor: filip lach
MK pisze:
[...]

Ja się spotkałem kilkukrotnie z odmową przyjęcia DC w Stanach. Visa albo Mastercad i ichnie wynalazki. Wiedzą, że DC powinni honorować, ale nie uznają.

Data: 2009-03-15 16:09:36
Autor: kashmiri
[itunes 1/2 OT] Czy po numerze Amexa można d ojść że jest on polski?
% <filip6198@gazeta.SKASUJ-TO.pl> had the courage to write:
[...]

Można spróbować założyć darmowe konto na ivobank.com, wersja np. konto brytyjskie albo kanadyjskie; ichnia "wirtualna karta MasterCard" przejdzie. Powinno się dać bez potwierdzenia adresu.

W ogóle opcją mogą być tzw. karty wirtualne wydawane przez wiele firm na zachodzie. Na niektóre rynki (USA) np. PayPal ma swoją kartę wirtualną.

k.

Data: 2009-03-15 08:55:36
Autor: bradley.st
On 15 Mar, 08:09, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

W ogóle opcją mogą być tzw. karty wirtualne wydawane przez wiele firm na
zachodzie. Na niektóre rynki (USA) np. PayPal ma swoją kartę wirtualną.

Ale zeby uzywac PayPal Plug-In, trzeba miec w PayPal USA srodki. Zeby
je tam umiescic trzeba miec tutejsze konto albo karte. Kolko sie
zamyka. :(

Data: 2009-03-15 23:11:05
Autor: kashmiri
Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?
% <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
[...]

Można mieć konta PayPal w wielu krajach i dowolnie przelewać środki między nimi.

Bank/karta PL -> PayPal PL -> PayPal US.

k.

Data: 2009-03-15 14:54:18
Autor: bradley.st
On 15 Mar, 15:11, "kashmiri" <xkashmi...@gmail.com> wrote:

Można mieć konta PayPal w wielu krajach i dowolnie przelewać środki między
nimi.

"Legalnie", z tym samym adresem i e-mailem, czy trzeba angazowac psa
sasiada?
Tak z ciekawosci pytam...

Data: 2009-03-16 22:33:08
Autor: kashmiri
Czy po numerze Amexa można dojść że jest on polski?
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> had the courage to write:
[...]

Za każdym razem musisz podać adres w danym kraju (nie masz możliwości wyboru państwa w rubryczce na adres) oraz użyć innego adresu email.

W pełni legalnie, pamiętam przynajmniej, że tak pisało w pomocy PayPala.

W niektórych krajach mogą być problemy z pełną aktywacją (od dwóch lat próbuję aktywować Szwajcarię - i nie przechodzi z powodu błędów na ich stronie).

k.

[itunes 1/2 OT] Czy po numerze Amexa można do jść że jest on polski?