Czy po symbolu lampy tylej ...

Data: 2011-02-01 17:57:07
Autor: sth
Czy po symbolu lampy tylej ...
czy po symbolu lampy tylnej IA E3 02 51660 można znaleźć w jakich autach była montowana ?
Na razie wiem tylko tyle, że homologowana we Włoszech co sugeruje coś fiatopodobnego. Bardzo pomogłoby mi to w znalezieniu buraka , ktory mi puknął auto na parkingu i zwiał.
K.

zrob fote. sprobujemy odgadnac co to za lampa.

Data: 2011-02-01 18:07:03
Autor: Krzysztof
Czy po symbolu lampy tylej ...

Użytkownik "sth" <ksdbqa@ldwcvwqvc.vk> napisał w wiadomości news:ii9e15$p1s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za mało części - akurat tylko kawałek z tym numerem.
Marka pojazd pomogłaby mi - wiedziałbym jakiego auta szukać na osiedlu (kolor znam) - a osiedle duuuuże.

K.

Czy po symbolu lampy tylej ...