Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...

Data: 2009-08-14 10:04:30
Autor: Tzva Adonai
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...
.... będzie również okazją do zadumy nad niepokojącym zjawiskiem
polskiego antysemityzmu?...

Jak myślicie?...

Data: 2009-08-14 19:14:51
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
... będzie również okazją do zadumy nad niepokojącym zjawiskiem
polskiego antysemityzmu?...

Jak myślicie?...
-- -- -- -- -- -- -- --

A co to, Oswiecim to 'dzielo ' polskiego antysemityzmu??
Przegiales obcy pacholku, oskarzyles w tym momencie Polakow o te straszna zbrodnie i mam nadzieje, ze nie ujdzie ci to plazem!

Data: 2009-08-14 19:31:36
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Młocie, nie irytuj się, to napufany cieć, co to i strzela i w kakao pociągnie i zna hebrajski i ma w małym (sic!) IT, wszystko umi, czyli umi nic. Takie gówno na kaczych łapach. Kauu.

Data: 2009-08-14 19:43:19
Autor: Tzva Adonai
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...
A co to, Oswiecim to 'dzielo ' polskiego antysemityzmu??

Nie, ależ skąd... Żydzi z rąk Polaków doznawali samej dobroci....

Data: 2009-08-15 12:45:05
Autor: mkarwan
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...

Czemu wspierasz tego antypolskiego śmiecia, spamera o poglądach faszystowskich, reagując na jego listy?

Data: 2009-08-14 19:38:36
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:85414735-3e74-4d86-9522-41d3338e231fl34g2000vba.googlegroups.com...
.... będzie również okazją do zadumy nad niepokojącym zjawiskiem
polskiego antysemityzmu?...

Jak myślicie?...
mysle, ze pobyt tej prostytutki  bedzie przyczynkiem do marginalizacji smierci zydow i innych nacji w tym obozie. Skoro zwykla kurwa moze sobie tam robic jajca to i pewnie doczekamy sie kreskowek o zydach wylatujacych kominami krematorium...

do tego doprowadza ta "politpoprawnosc" lansowana przez zydoskie media i uklady...

Data: 2009-08-14 19:39:51
Autor: raff
konserwator pisze:
[...]

Moze by sie "polansowala" na kominie.

To by byl dopiero skandal. I slawa.

R.

Data: 2009-08-14 20:09:28
Autor: bolek

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h647h9$kd4$2news.onet.pl...
konserwator pisze:
[...]

Powinna zareklamować producenta rusztu do pieca.
To by była kasa !

bolek

Data: 2009-08-14 20:32:39
Autor: Piotr
Dnia Fri, 14 Aug 2009 19:38:36 +0200, konserwator napisał(a):

[...]

Można być ostatnią kurwą i złodziejem, ale po dokonaniu stosownych
peregrynacji, jest odpust zupełny i karta licencia artistica...
Inaczej w ryj i do wora. Każda kurwa to wie.
Piotr

Data: 2009-08-14 13:24:57
Autor: Antenka
[...]

A ja myślę, że Donna Dziwa pojechała do Oświęcimia, by nakręcić ze
swoim udziałem ostatniego w swej karierze pornola, zanim się całkiem
rozsypie.
Swoją oszałamiającą karierę rozpoczęła ponoć od pronoli i tutaj w
Oświęcimiu zakończy porno-interes. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-15 14:09:09
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wielu ludzi marzy o karierze porno-gwiazdy. Krytykują przeważnie ci co im zazdroszczą..

Data: 2009-08-15 05:19:11
Autor: Antenka
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...

Wielu ludzi marzy o karierze porno-gwiazdy. Krytykują przeważnie ci co
im zazdroszczą..

Ty, też marzysz o tym? Nie widzę problemu. Zrób to! Nudzisz się na
emeryturze, masz czas, więc w czym problem? :D

Antenka

Data: 2009-08-15 14:42:54
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Niestety natura nie wyposażyła mnie aż tak szczodrze żebym mógł zrobić karierę w tym zawodzie.. :-(

Data: 2009-08-15 07:26:52
Autor: Antenka
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...
Domysliłam się, że przy Garou wymiękasz...hihih aczkolwiek on nie
rozpoczynał w tak haniebny sposób swojej kariery ja D(z)iva Donna hehe

Antenka

Data: 2009-08-15 21:31:12
Autor: raff
[...]

Hahaha, chlopie, takie wyznanie.

Chcesz o tym porozmawiac ?

R.

Data: 2009-08-15 12:37:29
Autor: Antenka
On 15 Sie, 21:31, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Niestety natura nie wyposażyła mnie aż tak szczodrze żebym mógł zrobić
> karierę w tym zawodzie.. :-(

Hahaha, chlopie, takie wyznanie.

Chcesz o tym porozmawiac ?

R.

A naśmiewał się z Garou, że ma małego ptaszka hihihi  Ech faceci...

Antenka

Data: 2009-08-15 21:40:48
Autor: raff
[...]

Pokaz no swoje zdjecie.

Ocenimy Twoje walory ;-)

R.

Data: 2009-08-15 12:48:36
Autor: Antenka
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...

> A naśmiewał się z Garou, że ma małego ptaszka hihihi  Ech faceci..

Pokaz no swoje zdjecie.

Ocenimy Twoje walory ;-)

A co chciałbyś zobaczyć? Mógłbyś tego nie przeżyć :DDD

Antenka

Data: 2009-08-15 21:49:55
Autor: raff
[...]

Ja chcialbym zobaczyc twarz, i nozki :) I figure calą :)

R.

Data: 2009-08-15 13:18:27
Autor: Antenka
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...

Ja chcialbym zobaczyc twarz, i nozki :) I figure calą :)

R.

A stopki to już nie? A może ty pierwszy coś pokażesz ciekawski
hanysku?

Antenka

Data: 2009-08-16 07:52:28
Autor: raff
Antenka pisze:
Ja chcialbym zobaczyc twarz, i nozki :) I figure calą :)

R.

A stopki to już nie? A może ty pierwszy coś pokażesz ciekawski
hanysku?

A po co stopki ? Ja nie jestem fetyszystą.

R.

Data: 2009-08-16 04:50:37
Autor: Antenka
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...
A po co stopki ? Ja nie jestem fetyszystą.

Aha, to dobrze... Jak klikniesz na mój profil obok nicku to zobaczysz
coś. Kliknij :-D

Antenka

Data: 2009-08-15 23:03:39
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wcale się nie naśmiewałem, po prostu tylko stwierdziłem że ma małego - dużo mniejszego ode mnie. I to jest prawda,  mi jeszcze żadna nie powiedziała że mam małego.. A o rozmiarze  Garou mówią wszyscy..

Data: 2009-08-15 23:04:05
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Co wyznanie? Prawda jest taka że do tych filmów jest potrzebne co najmniej 25cm. a do tego to mi trochę brakuje.

Data: 2009-08-15 14:15:02
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h668h6$u9n$3news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

I ci, co nigdy nawet nie spróbowali trójkąta..., a całe życie o tym marzyli...

boukun

Data: 2009-08-15 17:09:07
Autor: konserwator

Antenka pisze:
[...]

zrob z tzvelem i zona...
tezy do kamery pisalem juz....

Data: 2009-08-15 22:21:47
Autor: boukun

Antenka pisze:
[...]

małe ostrzeżenie!

boukun

Data: 2009-08-15 17:08:13
Autor: konserwator

Antenka pisze:
[...]

ja tam nie zazdroszcze. Kilka stosunkow dziennie.... dziekuje....>
ale niektorzy za kase (jak prostytutki sa w stanie)...

Data: 2009-08-15 19:33:20
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Można szefowi robić laskę i być na każde skinięcie za znacznie mniejsze pieniądze/babki/, można przewalić 5 ton węgla za mniejsze pieniądze/faceci/..

Data: 2009-08-15 00:18:57
Autor: awe
Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...
Nie to tylko marketingowe zagranie. Jest kryzys, a najlatwiej zrobic kolo siebie szum jak wykreci sie taki numer. Kasa kasa i kasa.
awe

Czy pobyt Madonny w obozie oświęcimskim...