Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?

Data: 2010-11-25 11:20:09
Autor: WRonX
Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?
Witam.

Tworzy mi sie sredniej wielkosci sklep niedaleko miejsca zamieszkania. Jest usytuowany tak, ze "gladki" podjazd (dla wozka) jest mozliwy wylacznie przez parking, na ktorym na pewno bedzie napchane aut, bo kazdy chce przy wejsciu stanac. A w takim wypadku trzeba bedzie po czterech-piecu schodkach "wjezdzac".

Czy nie ma zadnych przepisow dot. np. podjazdow zrobionych na schodach/obok nich, o ktorych przestrzeganie moznaby prosic osobe odpowiedzialna za sklep? Znalazlem tylko cos o maksymalnym nachyleniu podjazdu...

Mam zamiar to zasugerowac, bez rzucania przepisami, ale fajnie byloby przed rozmowa na wszelki wypadek miec jakies argumenty, jesli istnieja :)

P.S.
Wiem, ze zawsze moge kupowac w innym sklepie, ale:
  - nie chce sie z nimi klocic, a ladnie ich poprosic, wiec nie jest to kwestia "jak im chcesz zrobic na zlosc, to czemu im chcesz dac zarobic"
  - to jest zapadla wiocha i kolejny sklep jest ode mnie "troche" dalej :)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2010-11-25 11:35:30
Autor: prg
[...]

Te podjazdy nie sa dla wozkow dzieciecych tylko dla wozkow inwalidzkich robione.
Wymagac, zeby byl podjazd dla wozka dzieciecego nie mozna, ale mozna poszukac w przepisach czegos o wozkach inwalidzkich.

Data: 2010-11-25 20:11:29
Autor: Przemek
Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?

Użytkownik "WRonX" <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> napisał w wiadomo¶ci news:4cee3859$0$27030$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przejrzyj "Rozporz±dzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadac budynki i ich usytuowanie"
tam zdaje sie to jest - powinno byc chyba w dziale dotyczacym Wejsc do budynkow.
Przemek

Data: 2010-11-25 20:16:45
Autor: mvoicem
Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?
(11/25/2010 11:20 AM), WRonX wrote:
[...]
[...]

Skoro nie chcesz się z nimi kłócić, to przepisy w zasadzie są bez znaczenia :). Jak są wykażą się zrozumieniem i możliwościami, wtedy odbędzie się i bez przepisów w zanadrzu. Jak wyciągniesz z zanadrza przepisy - przestanie być miło :(.

p. m.

Czy podjazd do sklepu dla wozkow dzieciecych jest obowiazkiem czy opcja?