Czy podkowa to jaki¶ polski symbol?

Data: 2010-05-28 21:05:25
Autor: awe
Czy podkowa to jaki¶ polski symbol?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:htot3h$q3a$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik AaronSchechter opublikował komentarz na temat Twojego profilu:

Panie Jarosławie, przez przypadek wpadłem na Pana teksty. Mam tylko jedno pytanie sk±d podkowa? Jakie¶ koligacje pomiędzy Egipcjanami (starożytnymi oczywi¶cie), a Polakami/Słowianami? Symbol podkowy, symbolem, ale widzę, że stawia Pan na "rodzimo¶ć"
boukun
ten facet jakis dziwny, wiadomo skad masz boukun te podkowe. to od konia ktory cie kopnal w glowe
awe

Czy podkowa to jaki¶ polski symbol?